Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Vele gebeurtenissen maar wie ben ik? » Hoofdstuk 10 Het besef.

Vele gebeurtenissen maar wie ben ik?

25 okt 2009 - 15:33

305

3

301



Hoofdstuk 10 Het besef.

Laura sloot het msn af. Ze had niet zo heel veel zin om te gaan chatten met anderen. Honger had ze ook niet. Gelukkig was ze alleen thuis dus haar ouders zouden niets merken. Ze dacht verder na over wat er was gebeurt en had toch wat behoefte aan muziek en zocht op youtube naar Yes-r met uit elkaar.

Er was niemand die me kende zoals jij. Vanaf de eerste dag waren wij een feit en niemand die het wist van jou en mij, achteraf gezien was dat de leukste tijd. Klonk er uit de boxen van haar computer. Ik kan het nu nog niet geloven dat alles zo is afgelopen. Ik ben voorgoed gestopt met hopen want, alles wat we deelde is nu echt verloren.

Laura dacht na. Ja het is nu echt verloren. En er begonnen zachtjes tranen te stromen over haar wangen.

Ik ben niet meer van jou. Je bent niet meer van mij. Je houdt je nu wel groot maar, gaat kapot van de pijn omdat, je bij me wilt zijn maar, niet meer bij me kunt zijn

Dat deed toch wel het meeste verdriet bij haar. Hij is niet meer van mij. De tranen begonnen harder te stromen en deed al snel haar mascara uitlopen. En dat deed haar de beslissing om toch maar te gaan douche. Eventjes alles de boel de boel te laten.
Ze trok haar kleding uit en deed de kraan aan en stapte onder de douche. De warme stralen voelde ze terecht komen op haar lichaam. Ze liet haar gedachten op de vrije loop maar, ze kwamen allemaal op een of andere manier terecht bij Maikel. Ze deed de douche weer uit en trok haar badjas aan en liep naar haar kamer om weer dat nummer aan te klikken. Zo bleef ze nog een hele tijd naar dit nummer luisteren.


Reacties:


Juliette
Juliette zei op 25 okt 2009 - 18:47:
Ik hou van dat nummer<3
En het past heel goed bij dit verhaal
En ik luister nu naar The Man Who Can't Be Moved
En ik hou ook van dat nummer
En ik weet niet waarom ik dat vertel
Maar ik vertel het toch<3
(Ik heb dat nummer vandaag al 15 keer afgespeeldx])

Meeeeer<3


sprotje4
sprotje4 zei op 25 okt 2009 - 17:48:
omg verdeer


neversay
neversay zei op 25 okt 2009 - 16:06:
Aarg dat heb ik nog pas gedaan xP
Heel groot misverstand ensow en gin ik ook dat nummer luisteren 1000 keer
Maar gelukkig is nu alles weer goed <3

Nou, volgens mij is er hierna geen stukje meer :'(
En ik wil dat jij heeel snel verder gaat schrijven, ikke jou nu dwingen xP

Xxx,