Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Baby, I can feel your Halo » Chapter 4: even clean and cook your breakfast

Baby, I can feel your Halo

26 okt 2009 - 18:09

518

7

377



Chapter 4: even clean and cook your breakfast

sorry dat het super lang duurde :S

Ken je dat gevoel dat je wordt bekeken wanneer je slaapt? Het begint met een donkere schaduw die je ziet flitsen voor je oogleden, dan een zachte ademhaling en uiteindelijk het gevoel dat iemand je wil aanraken maar het niet doet.
Ik rek ieder deel van mijn lichaam uit, dan weet ik tenminste of er niks mis is. Ik knipper zachtjes met mijn ogen, wazig beeld wordt klaar, het kleine meisje kijkt me met een glimlach aan.
'Goeiemorgen.' haar stem klinkt alsof ze al de hele dag wakker is de mijne daarintegen klinkt ruw en schor. 'Hallo.'
'Papa is naar zijn werk.' 'Hoelang al?' terwijl ze haar hoofd fronst trek ik haar bij me op bed. 'Van toen de grote wijzer op 3 stond en de kleine op 8.' Kwart na acht dus. Ik kijk op de klok die 10.00h aangeeft. 'En waarom heb je mij niet wakker gemaakt?'
'Omdat je mooi lach te slapen en papa heeft me geleerd dat wanneer mensen moe zijn, je ze moet laten slapen.' Ik lach. 'Mij mag je altijd wakker maken, wat papa je ook geleerd heeft. Heb je honger?' Ze knikt haar hoofdje.
'Hup af mijn bed, dan gaan we ontbijten.'



'Wat wil je hebben?' vraag ik zodra we in de keuken staan. 'Een boterham met speculoospasta.' Na wat hulp van Aïcha vind ik alles wat ik nodig heb, brood, de pot pasta, sinaasappelsap, bekers en messen.
Ik snijd de boterham in vier kleine stukjes, ik krijg plezier door haar te zien eten. Alles doet ze op een gelukkige manier. Wat zou ik graag terug een kind zijn, een zorgeloos leven.
Ik zal maar mijn eigen boterham smeren en stoppen met naar haar te kijken, sommige kinderen krijgen rillingen wanneer iemand te lang naar hun kijkt.
Alhoewel ik denk dat dat bij haar het geval niet is, volgens mij lijkt ze best op haar vader, graag veel aandacht.
Niet alleen dat, ze heeft zijn neusje en volle lippen maar geen bruine ogen zoals hem, nee grote blauwe amandelvormige ogen met lange wimpers en sluik blond haar, een typisch Scandinavisch meisje.
Ik denk dat ze dat van haar moeder heeft, maar van haar zie ik geen spoor in huis, niks van vrouwenspullen.
Ik ga Aïcha er ook niet over uithoren, stel nu dat ze haar mama niet kent, wat moet ik dan? Ik wil haar geen verdriet doen.
Ik vraag het Tom wel eens, wanneer de tijd juist is.


'Heb je genoeg?' 'Ja, mijn buikje zit helemaal vol.' 'Ga dan maar naar de badkamer je tandjes gaan poetsen en je gezicht wassen, ik kom wanneer ik klaar ben afruimen.'
In haar blauwe pyjama met kleine witte wolkjes en hartjes en haar zwarte slippertjes loopt ze de keuken uit.
Ik zet het vuile bestek in de vaatwasser en plaats alle voedingsmiddelen terug op zijn plaats. Een wit vlak trekt mijn aandacht, was dat er daarnet ook al?
Een brief van Tom.


Hey Brooke, ik hoop dat je goed geslapen hebt?! -Als een roos
Ik zit vandaag in de studio tot ongeveer 18.00h als je mij wil bereiken het nummer hangt op het prikbord naast de koelkast.
Ik wens je veel plezier met mijn kleine meid!
Ik zie jullie vanavond.

Tom X.


Reacties:

1 2

Xpam05
Xpam05 zei op 2 nov 2009 - 21:28:
Lieeff!
snel verdeerr?
xxxx


Whipple
Whipple zei op 28 okt 2009 - 12:38:
gewoon verder gaan!
xx


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 27 okt 2009 - 21:58:
Aïsha is heel erg lief <3

Heel mooi, en natuurlijk lees ik weer mee.

Snel verder


Melisande
Melisande zei op 27 okt 2009 - 14:33:
Ahh Aïscha is lief^^
Nu niet meer zo lang erover doen om meer te schrijven hea?

Ik kijk uit naar het volgende stuk!!
Xx


amarantha
amarantha zei op 27 okt 2009 - 12:43:
echt heel mooi !
snel verder