Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Against The Grain » That bubble in my pants got me caught up

Against The Grain

1 nov 2009 - 20:41

302

7

406



That bubble in my pants got me caught up

Mijn vrienden noemen ze zich, me voor mijn verjaardag naar een stripclub laten gaan.
Oké zo een slecht idee is het nu ook weer niet, er is niks mis me het genieten van een mooi vrouwenlichaam.
En die meid die voor me staat doet mijn gedachten helemaal op hol slaan.
Ze heeft enkel aandacht voor mij.
Dat ben ik wel gewoon maar dit is anders..Alhoewel het is gewoon haar werk.
Ah, Bill, stop met denken en geniet er gewoon van!
"Mooie chick hé?" Ik knik eens zonder mijn ogen van de danseres af te wenden.
Ik voel gewoon hoe Tom me bekijkt en al grijnzend zijn hoofd schud.
Mijn ogen glijden van haar gezicht naar haar schaars geklede lichaam dat rond de paal , die zo een 2 meter van me verwijderd is, draaien.
Ze glijdt af het podium trekt me van mn stoel en neemt me meer naar een private ruimte.
Haar aanrakingen, haar blik, haar lichaam het is zo hypnotiserend.
Ze plaatst me op een comfortabele zetel, ze beweegt zich over mn lichaam. In professionele term: lapdance.
Ze glijdt over me heen, zorgt ervoor dat mijn gedachten verdwijnen. Het is nu alleen genieten.
De bobbel in mijn broek valt op en zij heeft het het blijkbaar ook door.
"Hope you had fun, Birthday Boy." Ze heeft me een kus op mijn wang en loopt mysterieus weg.
"Hé wacht.." Maar het is te laat. De muziek is te luid.
Even blijven zitten, tot je die bobbel kwijt ben. Denk aan oma, denk aan oma, denk aan oma!
Ha, pff eindelijk ervan af! Ik passeer de bar en zie men vrienden zitten.
"Was het leuk? Zin om naar The Club te gaan?" "Ja, is goed."
We lopen de parking op naar de auto's, alsof iets het me ingeeft kijk ik achter me naar het raam.
Daar staat ze...Ze houdt mijn blik vast tot we met de auto af de parking rijden.


Reacties:

1 2

beertje
beertje zei op 12 maart 2013 - 11:34:
mooi en volgens mij is bill verlieft op haar zou lief zijn


MyReflection
MyReflection zei op 3 nov 2009 - 22:31:
yeah,
verder meid,
xx


Xpam05
Xpam05 zei op 2 nov 2009 - 21:02:
Omg
Ik ging toch echt ff plat bij dat stukje van die oma!
snel verdeer?
xxx


adelain
adelain zei op 2 nov 2009 - 7:52:
Liefteren


veke
veke zei op 2 nov 2009 - 0:57:
snel verderx