Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Nobody's wife. » You're an angel!

Nobody's wife.

1 dec 2009 - 16:30

346

4

271



You're an angel!

In memoriam. Voor Ramses Shaffy. 29-08-1933 - 1-12-2009.

Met mijn jas dicht tegen me aangetrokken loop ik door de straten van Berlijn. Vele mensen passeer ik. Ik kijk ze met opgeheven hoofd aan. Nee, ik ben geen hoertje. Nee, ik ben geen junkie. Ik ben ik. Soms hoor ik mensen wat scheldwoorden mompelen. ‘Hoer’, ‘junk’ en ‘zwerver’ zijn erg geliefd. Het maakt me niet uit. Mij krijg je niet kapot. Groot gebracht met scheldwoorden. Met mensen die je denkt te kunnen vertrouwen. De zon bespeelt mijn gezicht, als een muzikant die op een gitaar speelt. Het briesje speelt met mijn haar. Ik geniet hiervan. Iedereen om me heen heeft haast, loopt gauw door. Zien niet hoe mooi het weer is. Willen het liefst thuis zijn, of op het werk. Ik hoef geen werk. Ik wil genieten van het leven. Ik kijk naar de graffiti die de muren siert. Het is prachtig. Iets wat verderop gebeurd trekt mijn aandacht. Persfotograven dringen om iets heen. En nieuwsgierig als ik ben wil ik weten wat er is. Ik loop erheen, baan me een weg tussen de fotograven door. Totdat ik vooraan sta. Ik kijk recht in de gezichten van de gozers van Tokio Hotel. Ik herken ze van aanplakbiljetten op elektriciteitskastjes en op van die aankondigborden. Ik laat mijn jas los en kijk ze één voor één aan. Bill kijkt me aan met opgetrokken neus, alsof hij me iets vies vind. Alsof hij heel graag een hele emmer schoonmaakmiddel over me heen wilt gooien. Tom kijkt me vol bewondering aan. Gustav kijkt hetzelfde als Bill, alleen kijkt Bill iets vuiler. En Georg, Georg staat schaapachtig te glimlachen. Bill. Op slag de liefde van mijn leven. Het maakt me niet uit, hoe vuil hij naar me kijkt. Hij is mooi. Ik hou van hem. Tom loopt naar me toe. Stopt me een kaartje toe. Ik hou het vast, glimlach, maar blijf naar Bill kijken. Zijn lippen vormen het woord ‘hoer’. Het ziet er mooi uit, goddelijk. Alsof hij zo vleugels kan krijgen en kan wegvliegen, op naar het Hemelse Oord. Hij is gewoon Hemels. Een geschenk van God.


Reacties:


VampireHeidi
VampireHeidi zei op 4 dec 2009 - 19:57:
Ooeeh snel verder ^^


neversay
neversay zei op 2 dec 2009 - 8:46:
Ah, dit is echt gewoon geweldig!
Snel verder <3

Xxx,


Eliros
Eliros zei op 1 dec 2009 - 16:42:
Leuuuk!
Gauw verder gaan ;'P


missxangel
missxangel zei op 1 dec 2009 - 16:21:
Ga maar snel verder
Ik wil meer lezen!!!