Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Meet You

You Belong With Me { Jacob Black Story }

5 dec 2009 - 14:19

199

3

244



Meet You

Hallo Dagboek, 09-07-09

Ik ben Eva, Ik ben nog maar 14 jaar. Ik zit nog dus op school. Ik woon in een heel klein dorpje waar ik de naam van vergeten ben. Ja zo dom ben ik dus. Ik ben echt verlegen en eenzaam hier. Er zijn hier geen vrienden die altijd voor me opkomen. Iedereen gebruikt drugs en is verslaaft aan de alcohol. Ik wil hier weg. Ja, dat gaan we dus ook. Ik ben echt blij. Ik sta hier te springen als een gek gestoorde kleine kind. Ik ben dus echt zo blij. We gaan hier weg. Maar het is niet altijd zo slecht als het lijkt, hier schijnt de zon tenminste nog. In Forks niet. Ja daar verhuizen we heen. Naar het stadje waar mijn ouders zijn geboren. Ze kennen daar hele aardige mensen, hebben ze ons vertelt. Hoe ze hun kennen weet ik niet, het zijn de Cullens. En ze schijnen nog niet zo oud te zijn. Terwijl mijn ouders tien keer zo oud zijn. En tja, hoe kennen ze hun. Heel gek. Maar ik word geroepen. Ik vertel volgende keer wel weer verder. Zodat jij alles weet over mijn belevenissen. Ik moet verhuizen. Doei.


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 22:55:
Leeeeuk. ;D


Technicolor
Technicolor zei op 9 dec 2009 - 10:52:
Normaal lees ik geen Twilight verhalen, ik weet niet hoedat het komt want ik vind da dus wel leuk
Maar deze is super leuk!


Soragek
Soragek zei op 5 dec 2009 - 14:22:
leuk stukje