Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Forks

You Belong With Me { Jacob Black Story }

5 dec 2009 - 14:35

259

3

226



Forks

Ik keek uit het raam. Ik zag een bordje. En daarop stond Forks. Dus we waren er al. Ik zag helemaal geen mensen lopen. Het was er best wel uitgestorven als je het mij vraagt. Saai, dat weet ik nu al. Ik voelde tranen opkomen. Ik liet ze maar gewoon gaan. Ze stroomden over me wangen. En het enige wat ik niet wilde. Dat gebeurde juist. Max zag dat ik aan het huilen was. “Sorry zus, maar het moet. Je gaat het hier wel leuk vinden”¯ zei hij. Ik knikte. We stopten bij een groot en echt super mooi huis. “Hier wonen de Cullens. We gaan even bij ze op bezoek”¯ zei me vader. Ik stapte uit. En waar ik nu al een hekel aan had. Dat we gelijk op bezoek moesten. Toen we voor de deur stonden en nog niet eens aangebeld hadden werd er al open gedaan. Er stond een man van nog niet eens 35 voor de deur. Hij liet ons binnen. Hij schudde mij een hand. “Ik ben Carisle. Jij bent zeker Eva.”¯ Zei hij. Ik knikte. En daarna volgde mijn broer. Mijn ouders, die kende hij al. Dat was duidelijk. We werden naar een woonkamer geleid waar allemaal personen stonden. “Dat zijn Edward, Jasper, Emmett, Rosalie en Alice.”¯ Zei hij. “En dat is mijn vrouw. Esmée.”¯ Ik knikte. Ze zagen er best wel vriendelijk uit. Maar ze keken allemaal zo afwezig, alsof ze er niet waren. En hun handen voelden ook al zo koud. Waar ben ik beland. In een hell. Ja zeker wel.


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 22:57:
Weer leeeuk. ;D


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 dec 2009 - 11:34:
Jaspeeeer <33 and Edwaaarrd n.n

yay

leuk leuk ;]

ja ik ga niet op elk hoofdstuk nu achter elkaar commenten want dan staat je mailbox straks vol met mij :]

whiihii ik ga snel weer lezen!

<33


Soragek
Soragek zei op 5 dec 2009 - 14:39:
geen probeem