Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Rainy Day

You Belong With Me { Jacob Black Story }

5 dec 2009 - 14:47

211

2

288



Rainy Day

Echt vreselijk. Het regende al de hele dag door. Ik had gelijk. De Cullens waren aardig. Hartstikke veel zelfs. En ik wist zeker dat Rosalie en Alice goede vrienden met me zouden worden. Ze hadden al veel gekletst met mij. Maar toch er was iets raars aan hun, maar wat? Ik keek door het raam naar buiten. Het bleef maar doorregenen. Nooit stopte het, leek het. Ik hield mijn hand op het raam. Erg koud. Ik kreeg er kippenvel van. Maar het erge was, de handen van de Cullens waren nog veel kouder. Ik bekeek mijn kamer. Vreselijk leeg. Ik ging wat posters ophangen. Ik pakte plakband een schaar en wat posters. Ik begon bij me bed met alle posters ophangen. Dat was zo gedaan. En het was nog leuk ook. Ik had bijna een hele dag overleeft. Zo gek was het hier nog niet. Maar wacht maar totdat ik naar school moet. Dat werd echt een afgang. Of overdrijf ik nou. Niet mee bezig houden, Eva. De Posters zijn belangrijker. “Eten”ť werd er vanaf beneden geroepen. “Ik kom”ť zei ik terug. Ik bekeek mijn kamer nog eventjes. Veel beter dan daarnet. Nu leek het meer een meidenkamer. Ik besloot maar naar beneden te gaan. Ik had zin in het avondeten.


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 22:58:
Regen is fijn. ^^
Ben echt benieuwd hoe het verder gaat dus ik ga maar snel verder lezen. ;D


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 dec 2009 - 11:36:
Oké ik ga misschien ook nog even op dit hoofdstuk commenten want deze is ook weer leuk net als de eerste trouwens maar yay! het regent :'D
n.n