Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » School

You Belong With Me { Jacob Black Story }

5 dec 2009 - 15:08

256

2

307



School

De volgende dag moest ik me al snel haasten. Ik kwam al bijna te laat, door mijn stomme wekker die weer eens niet af ging. Ik maakte snel een boterham voor me klaar en at het op. Ik trok alles snel aan wat ik kon vinden. Ik pakte mijn tas op en pakte mijn fiets. Ik sprong erop en racete naar school. Anders zou ik te laat komen. En dat was niet erg handig op zo’n eerste dag. Ik hoorde net de schoolbel gaan. Ik was te laat. “Stom kind.”¯Mompelde ik in mezelf. Ik ging snel naar binnen, naar de balie. Ik kon het eerst niet vinden. Dus ik was nog meer te laat. “Sorry dat ik zo laat ben, maar ik kon het niet vinden”¯zei ik. De vrouw achter de balie glimlachte vriendelijk naar mij. “Geeft niet. Dit is je rooster, en ik zal je naar de klas brengen”¯ zei ze. Ze bracht me erheen terwijl ik op me rooster keek. Ik had eerst Nederlands, zo stom. Geen zin in. Maar ik moest wel. Ik werd de klas in gestuurd. “Zo dom kind”¯ werd er door de klas geroepen. “Lekker ding”¯ zei nog iemand anders. Ik moest blozen. “Ga maar snel naast Mike zitten. Ik ben Mr. Hordijk. Je leraar Nederlands. “zei hij. Ik zag nog maar een plek. En dat moest dus Mike zijn die naast me zat. Ik ging ernaast zitten. “Hoi”¯ zei ik. “Hi.”¯ Zei hij. Ik volgde de les niet helemaal. Ik verveelde me dood. Je kon niets doen hier.


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 22:59:
Op naar het volgende hoofdstuk. x'D


MyReflection
MyReflection zei op 5 dec 2009 - 18:18:
kei leuk verhaal,
laat me maar weten als je verder bent,
xx