Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Pauze

You Belong With Me { Jacob Black Story }

6 dec 2009 - 10:36

271

2

219



Pauze

Er waren al een aantal lessen voorbijgegaan. Echt saai. Ik had al wat meerdere mensen ontmoet. Jessica, Angela en Eric. Ze waren best vriendelijk. Maar ze vonden het raar dat ik verhuisd was. "Eva, het is pauze. Kom je bij ons zitten" zei Jessica nadat de bel ging. Ik knikte en volgde hun naar een tafel en ging erbij zitten. Ik kletste wat met hun. Ze leken per seconde steeds aardiger te worden. Ik keek naar een tafel verderop. Er zaten een paar mensen bij, en een die ik nog niet kende. "Sorry, ik ken hun. Ik ga even met ze praten." zei ik en stond op. Ik liep langzaam daarheen en stopte toen ik pal voor hun neus stond. "Hi' zei ik. Ze keken me een voor een allemaal aan. Er stond een meisje op die ik nog niet kende. 'Isabella, zeg maar Bella" Ik knikte. Ze hoorde waarschijnlijk al bij Edward. Ze zat ook constant tegen hem aan te leunen. "Kom er maar bij zitten hoor" zei Jasper. Ik knikte en ik pakte een stoel en ging erop zitten. Voordat ik het wist ging de bel alweer. Ik had nog maar heel even de tijd gehad om met hun te praten. "Wat voor les heb je straks?" vroeg Bella. Ik keek een keer op me rooster. "Gym" antwoorde ik. "Ik ook" zei ze. Ze liep ergens heen, en het leek me wel logisch om haar te volgen. Zij wist hier als enige van ons de weg. "Heb je het een beetje leuk hier?" vroeg Bella. Ik knikte. "Iedereen is hier zo aardig vergeleken met waar ik vandaan kom"


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 23:01:
Moooi! ;D


simonella
simonella zei op 7 dec 2009 - 18:35:
super!