Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » You Belong With Me { Jacob Black Story } » Haast

You Belong With Me { Jacob Black Story }

6 dec 2009 - 16:58

242

5

222



Haast

Ik werd wakker door mijn stomme wekker zoals altijd. Ik wou hem met een klap kapot slaan. Maar ik deed dat toch maar niet. Ik pakte een zwarte shirt en een leuke broek. Ik liep naar de badkamer. Er was al iemand in de badkamer. En diegene zong ook nog eens. Vreselijk. Dat was waarschijnlijk dus mijn broer, Max, hij zong altijd in de badkamer. Hij moest echt nodig eens op zangles. Ik bonkte keihard op de deur. "Max, ik moet in de badkamer. Schiet op" Ik hoorde nog wat gemopper uit de badkamer komen. Maar hij deed wel gelijk de deur open en hij verliet de badkamer. Ik liep naar binnen. Ik zette de douche aan en begon me te douchen. Ik zette na een tijdje de douche uit en kleedde me aan. Het begon al laat te worden. Ik moest me nu gaan haasten. Ik rende naar beneden, nam een boterham mee en at het snel op. Ik pakte mijn fiets en begon als een gek naar het huis van Angela te fietsen. Ja ik moest naar haar toe. Ik wist amper waar die La Push strand was. Ik gooide mijn fiets neer en ik trok mijn kleren recht. Ik liep naar de deur toe en drukte op de deurbel. Er werd opengedaan door Angela. Ik mocht even binnenkomen. Daarna zouden we gelijk naar La Push vertrekken. Ik had er eigenlijk best wel veel zin in, net zoals de rest.


Reacties:


Mensenkind
Mensenkind zei op 9 dec 2009 - 23:03:
Aaaah toch nog niet. ;(
Volgende dan? ;D


MyReflection
MyReflection zei op 8 dec 2009 - 16:58:
leuke stukjes,
verder,
xx


simonella
simonella zei op 7 dec 2009 - 18:37:
wil je het zeggen asl er een nieuw deel is?


TrouweLezer
TrouweLezer zei op 7 dec 2009 - 17:55:
Ik like Jouw verhaal.
Snel verder^^


LadyLondon
LadyLondon zei op 6 dec 2009 - 17:01:
yeeyy nog een hoofdstuk :'D