Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen) » *14*

I've fought me to the hospital, can I ever go back on stage? (House M.D. Ft. TH) (afgelopen)

21 dec 2009 - 12:31

286

8

285



*14*

In dit deel staat een hele hoop medische zever die langs geen kanten klopt, maar voor ons, als mensjes die geen dokter zijn, klinkt het allemaal wel redelijk logisch XD

[Foreman pov]

Op de actieve hersenscan is er niets te zien en Chase en ik zuchten. House zit ernaast, weeral. "Probeer eens te luchtdrummen, en in dezelfde sfeer als bij een concert." zegt Chase ineens in de micro. De jongen doet wat we hem vragen en de verschillende actieve hersendelen lichten op. Ineens zien we ook de hypothalamus oplichten en we zien zijn hartslag stijgen. "Ik kan het niet geloven. Die jongen krijgt woedeaanvallen door te veel adrenaline." "Het is de ziekte van Windels. Vul ik hem aan. We zetten de machine uit en gaan d jongen eronder uit halen. "Ohja, " Zegt de jongen wanneer hij weer rechtzit. "Ik moest van dokter House zeggen dat hij een grote fan is van Windels.... Ik weet niet waar hij het over had, maar, Windels dus." "Waarom zei je dat niet eerder?" "Ik moest van dokter House wachten tot jullie klaar waren met de scan... Waar gaat het over?" "Je hebt de ziekte van Windels, dat wil zeggen dat je hypothalamus ervoor zorgt dat je nieren teveel adrenaline produceert, en dat is de oorzaak van je woedeaanvallen." "Kunnen jullie het genezen?" "Ja, met een operatie. De operatie is wel redelijk riskant, aangezien we in het midden van je hersenen moeten zijn, en de hypothalumus zeer gevoelig is. De hypothalamus zorgt ook voor de ademhaling en je hartslag, er zijn veel risico's." "Hoeveel procent van de operatie's slaagt?" Ik kijk Chase aan en slik. "52%"

[reacties??]

Oke, veel van deze onzin klopt dus niet, en ik zie ook dat dit het voorlaatste deeltje is!!! In het volgende hoofdstuk zien jullie dus of Gustav de operatie doet of niet, en als hij het doet, haalt hij het dan??
Dat is voor de volgende keer.....


Reacties:

1 2

chocojunk
chocojunk zei op 12 feb 2010 - 20:57:
Hij moet het halen hij moet gewoon aaaaaaaaaaaaaah


XxMangelBxX
XxMangelBxX zei op 21 dec 2009 - 20:41:
House is ge-nia-al x'D
Nou.. Nu eigenlijk niet.. Maar..
Naja..
Ge-wel-dig
Ik ga snel verder lezen! :'D


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 21 dec 2009 - 17:08:
mwhahaha droog XDXD


SunShine
SunShine zei op 21 dec 2009 - 15:35:
Ghahaa; geweldig verhaal ^^
House wist het gewoon al die tijd al? ='D
&Woooot; dat Gustav die operatie maar overleeft! Ö
Snel naar het volgende deeltje.. ^^
xx.


adelain
adelain zei op 21 dec 2009 - 15:34:
ughe ughe!!!

wtf!!! zijn hersenpannetje openhalen? blaaaaak.... das niet leuk

(DK)
Gustav haalt het vast wel, al zullen er risicos zijn idd

najaaa, liefteren!^^