Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC) » ~6~

Jij bent alles wat ik ooit wilde..... (TC)

23 dec 2009 - 15:11

359

1

447



~6~

Aan de luchthaven in Duitsland neem in weer een taxi. Wanneer de taxi voor mijn ouderlijk huis stopt stap ik uit en vraag de chauffeur om nog even te wachten. Als ik voor de deur sta twijfel ik even, maar bel dan toch aan. Gelukkig doet mam open. "Sorry, ik koop niet aan de deur." Ze wil de deur weer dichtdoen, maar ik hou haar tegen. "Mam." Ze kijkt me even aan. "Tom?" Ik lach. "Woont Bill hier nog?" "Oh Tom! Ik dacht dat je dood was!" Voor ik het besef heeft ze me al vast. "Mam, het is heel belangrijk, woont Bill hier nog?" Ze laat me los en kijkt me wat teleurgesteld aan, waarschijnlijk omdat ik na 9 jaar alleen geïntersseerd ben in mijn broer, en niet in haar. "Nee, hij is verhuisd." Ik zucht en kijk haar aan. "Mam, ik beloof je dat ik straks terugkom, maar ik moet nu echt weten waar Bill is." "Goed, ik zal je zijn adres geven." Ze loopt even naar binnen en als ze terugkomt duwt ze een papiertje in mijn handen. "Bedankt, en tot straks." Ik geef haar nog een kus op haar wang en loop weer naar de taxi. Ik geef het papiertje aan de chauffeur en vraag hem om naar het adres te rijden.

Wanneer ik aankom op het adres zie ik dat het een gewoon klein huisje is. Ik bel aan en zet mijn kap en zonnebril op, zo heeft het plan dat ik in de taxi maakte meer kans op slagen. Hij doet open en bekijkt me even. "Het spijt me, ik ben zeer druk bezig, ik heb hier geen tijd voor." Dat heeft hij van mam geleerd. Ook hij wil de deur dichtdoen, en ook hem hou ik tegen. "Mag ik dan toch nog dit geven?" Ik geef hem een briefje dat ik ook net in de taxi maakte. "Jaja, het zal wel." Zonder ernaar te kijken neemt hij het blad aan en doet de deur dicht. Ik ga op de stoep zitten en tel wachtend de seconden tot Bill de deur weer komt openen. Want dat zal hij doen, als hij niet veranderd is....

[reacties??]


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 23 dec 2009 - 21:07:
VERDER!
nu x'
I want more xp