Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 26

A twincest story?!

12 jan 2010 - 18:53

434

10

470



26

De deur van de kleedkamer gaat dicht en de deur word op slot gedaan. Een trillende hand zoekt angstig naar de mijne. Ondanks dat mijn hartslag enorm versneld is probeer ik rustig te blijven, ookal wil ik nu het liefst al gillend wegrennen. De bruine ogen kijken ons niet geschrokken aan, gewoon rustig. Is dit misschien de stilte voor de storm? Of heeft hij helemaal niets gezien en had hij het tegen iemand anders? Verdomme Gustav zeg iets voor ik gek word van mijn eigen gedachten!! "Hoe-hoe lang sta je daar al?" Klinkt het stil schuin achter me. "Lang genoeg om mijn vermoedden te bevestigen." Vermoeden?! "Je, je vermoedde iets?" "Ja, ik vond dat jullie anders deden." "Anders?" "Ja, ik bedoel, jullie zijn altijd samen, kussen zomaar zonder probleem voor ons, als jullie elkaar per ongeluk aanraken beginnen jullie te blozen, en dan ook nog Bill's uitspraak van net....." Oh God! Als Gustav het zo te weten kwam, weet Georg het dan ook? Ineens dringt het tot me door. Gustav weet het, Gustav weet dat Bill en ik meer voor elkaar zijn dan hij dacht. De angst is waarschijnlijk van mijn gezicht af te lezen. Is hij kwaad? Walgt hij van ons? Zou hij het misschien accepteren? Zal hij het doorvertellen? "Ik vind het niet erg. Het is alleen raar, maar jullie moeten zelf weten wat jullie gelukkig maakt." "Echt?" Vraagt Bill alsof hij het nog steeds niet gelooft, ik ook niet trouwens. "Tuurlijk." Zegt hij en gaat in de zetel zitten. "Maar, ik geef jullie niet echt veel kans." "Hoezo? Waarom niet?" "Misschien beelden jullie die gevoelens gewoon in. Door die film gaan jullie automatisch anders met elkaar om, en lijkt het alsof jullie echt die gevoelens hebben. En jullie gaan me echt niet wijsmaken dat jullie al van voor de film samen zijn." "Nee, maar-" "Ik heb mijn gevoelens voor Tom al van voor we begonnen met filmen! Het is echt!" Onderbreekt Bill me. Hij had zijn gevoelens al van voor de film, maar ik niet. Bij mij zijn ze gekomen tijdens de film en tijdens het filmen zijn ze gewoon blijven groeien. Ik wil Bill niet kwetsen, maar wat als ik het me inbeeld? Wat als die gevoelens echt alleen maar door de film komen? Dan zullen de gevoelens ook weer verdwijnen na het filmen. Dan zal ik Bill kwetsen, want hij houd echt van me. Hij houd al van voor het filmen van me, zijn gevoelens zijn wel oprecht. We zullen elkaar nooit meer normaal kunnen aankijken, en daar zal de hele band onder lijden!
Wat als Gustav echt gelijk heeft?

[Reacties??]


Reacties:

1 2

amarantha
amarantha zei op 18 jan 2010 - 15:08:
zo mooi!


xNadezhda zei op 9 jan 2010 - 14:41:
Oh my God.
Gustav is gelukkig lief voor hen ^^
Maar Tom móet echt verliefd zijn op Bill, anders is het zielig voor mijn arme schat <3
N'ah, eigenlijk niet, want dan kan hij weer bij mij komen (a)
Hehe =D

Love it <3


LoveTwincest
LoveTwincest zei op 9 jan 2010 - 12:47:
Stomme Gustav, dat is echt niet waar

Wauw geweldig meis <3

sorry dat ik zo lang niet meer gereageerd heb

xxx <3


adelain
adelain zei op 8 jan 2010 - 22:40:
wiieeh,
wat als Gustav idd gelijk heeft-.^
gevoelens die beïnvloed worden door de situatie...
brr het maakt het lastig. en eng, want het kan gewoon zo goed waar zijn.
ik vind het leuk dat je het zo beschrijft. in de meeste tc's heb je maar 2 kanten. of de vrienden worden boos of accepteren eht als vrienden. dit vind ik een geweldige variatie daarop.

ga je snel liefteren?


inke
inke zei op 8 jan 2010 - 22:32:
Verder?
Xx