Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH) » *2*

Can you kill the pain before one of them kills me? (House M.D. Ft. TH)

28 jan 2010 - 21:37

378

4

343



*2*

[House pov]
Ik kom het bijkantoor binnen en zie dat mijn 3 werknemers rustig met een kop koffie aan de tafel zitten en gezellig aan het praten zijn. “Als ik jullie zo zie zitten zijn er maar 2 mogelijkheden. Of de patiënt is al genezen, of hij is dood. Dus, wat is het?”¯ Foreman zucht. “Er is geen patiënt.”¯ “Wel wat doen we hier dan?”¯ “Wachten op een patiënt?”¯ “Klinkt goed.”¯ Ik ga naar mijn kantoor en zet de computer aan om mijn mails te lezen. Ineens komt er een jongen met kort zwart haar in een witte doktersjas mijn kantoor binnen en ik op. “Dokter House? Ik ben Anthony Law, is er iets dat ik kan doen voor u?”¯ Iemand die zich vrijwillig als slaaf aanbied? Handig! “Kan je me een beker koffie halen in het cafetaria?”¯ “Euhm, natuurlijk Mijnheer.”¯ Hij gaat mijn kantoor weer uit en ik kijk hem even na, dan richt ik mijn aandacht weer op mijn e-mails. Er zit niets speciaals tussen, enkel wat reclame. De deur van mijn kantoor gaat opnieuw open en dit keer staat er een meisje met lang bruin haar in mijn kantoor, ook in een witte doktersjas. Een blauwe kabel loopt van in de zak in haar doktersjas tot boven waar hij verdwijnt tussen haar haren. De hand in haar dokterstas zie ik bewegen en wanneer ik een lampje zie oplichten in haar zak herken in de vorm van een I-pod. “Hallo, ik ben Nathalie Roover. Wat mag ik doen?”¯ Nog eentje? Leuk! “Kan je mij een ontbijt halen in het cafetaria? Ik heb nog niets gegeten.”¯ “Euhm, ja, tuurlijk.”¯ Zegt ze met een lach en ook zij gaat mijn kantoor uit. Ik schakel mijn computer uiten opnieuw gaat de deur open. Arme deur, hij krijgt niets betaald maar heeft vandaag wel al het hards gewerkt. Ik kijk op en zie dat het die jongen van daarstraks is die mijn koffie brengt. Hoe heette hij ook weer? Antonio? “Uw koffie, mijnheer.”¯ Hij zet hem op mijn bureau en kijkt me dan aan. “Is er nog iets dat ik kan doen?”¯ Ik denk even na. “Nee, nietecht.”¯ Hij knikt en legt een papiertje op mijn bureau. “U kan me altijd oppiepen.”¯ Ik knik en hij verlaat mijn kantoor.

[reacties??]

Anthony: http://farm3.static.flickr.com/2194/2210295646_9c8ea8b3e9.jpg
Nathalie: http://www.royaltyfreephotos.us/girl-music-648.jpg


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 13 juli 2010 - 12:47:
Heee, die foto van Anthony is van die gozer die ook in Gossip Girl speelt als Chuck Bass (mwaa, hij is lekker).


takuyaxmy
takuyaxmy zei op 30 jan 2010 - 2:37:
mwuahah leuk mensen comamnderen XD snel verdre xoxo linsoo <3<3


xSabinex
xSabinex zei op 28 jan 2010 - 20:59:
oeh mensjes commanderen, like that!
mijn dagtaak op school

verder

xx


adelain
adelain zei op 28 jan 2010 - 19:53:
whaha, typisch house. beetje slaafjes lopen commanderen maar waarom zijn die gasten er?!

verder ben k benieuwd nr de volgende 10 minuten van de aflevering (jahaa er zit altijd zown tijdplanning in die series. 2 min met een rampinleiding, 5 min house command, 10 min de verwikkeling van patiënt en house, 5 min tot grote ramp, 10 min voor catastrove waarbij er al een genezingspoging gedaan is en vervolgens nog 5 a 10 min voor de oplossing en 3 min voor afsluiting)
(nee, ik ben niet zo gestoord als het lijkt)

liefteren