Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Schrijfwedstrijd e.d. » [1] Opdracht 2 - Schrijfwedstrijd CosmicPurple

Schrijfwedstrijd e.d.

1 maart 2010 - 18:17

342

3

485



[1] Opdracht 2 - Schrijfwedstrijd CosmicPurple

Oke. Like. Dit is echt heel erg crap. Maarlike. Ik heb geen tijd meer. :l
Maarlike. Niet dat het dan wel goed was. Maargoed. Oke. Like. Ja. Ik zeg al niks meer.


http://img52.imageshack.us/img52/2703/62340509.jpg

Naam;
Maybelle Noctes
Nickname; Nox [Nacht in het Latijn] vanwege haar achternaam en uiterlijk.
Verjaardag&Leeftijd; 13 December 1994, 15 jaar.
Uiterlijk; Bleke huid, zonder veel foundation gebruik. Zwarte haren, die tot onder haar schouderbladen komen, en meestal in een staart zitten. Haar ogen zijn altijd zwart, maar niet te zwaar opgemaakt. Haar nagels zijn ook zwart gelakt. Maybelle is zeker geen dik mens, ze is zelfs best dun. Ze is niet echt lang, maar ook niet klein.
Familie; Haar moeder is volbloed Brits, en een beetje - behoorlijk - kakkerig. Het is dan ook onmogelijk om te bedenken dat ze met Maybelle’s vader een kind heeft kunnen verwekken. Meerdere zelfs. Hun huis is namelijk gevuld met nog drie kinderen. Haar tante woont bij hen in, in plaats van haar vader, omdat hij min of meer het huis uit is geschopt door Maybelle’s moeder. Omdat de hele villa daarom kakkerig is, gaat Maybelle er altijd op uit met haar camera.
Nationaliteit; Brits.
Karakter; Maybelle is ondanks gebrek aan vrienden nooit echt eenzaam. Ze heeft alleen Ive, iemand die ze ontmoette op een van haar ik-blijf-dit-weekend-in-het-bos-weekend. Maybelle is niet echt spraakzaam, ze vindt dat alles wat ze wilt zeggen te vinden is in haar foto’s. Ze is best snel op haar teentjes getrapt, maar laat dat zo min mogelijk merken.
Sterkte; Maybelle is een erg betrouwbaar persoon, eigenlijk vooral omdat ze weinig praat.
Zwakte; Maybelle is snel verkocht wanneer ze platen ziet die ze nog niet heeft. Ze heeft thuis dan ook een ontzettend grote platen verzameling.
Hobby’s; Het liefst zoekt Maybelle met Ive naar nieuwe plekken voor foto’s, of gaat ze nieuwe platen zoeken - zolang het niet online is.
Extra; Maybelle krijgt thuis school van haar tante, en is verder nooit in de stad. Daarom ziet ze eigenlijk alleen Ive, en kent niemand haar.

Waarom deze foto me aansprak; Het perspectief van waar de foto is genomen in combinatie met de plek vind ik gewoon bijzonder.


Reacties:


Yarsea
Yarsea zei op 5 maart 2010 - 20:08:
heel creap is het niet hoor


Technicolor
Technicolor zei op 3 maart 2010 - 10:21:
Ik vind het personage leuk


Kayley
Kayley zei op 21 feb 2010 - 15:31:
Maybelle is zeker geen dik meisje, ze is zelfs best dun. Ze is niet echt lang, maar ook niet dun.

Die laatste 'dun' moet vast 'klein' zijn?

En ik moest zo hard lachen om de beschrijving van haar familie.
Me likes your character!