Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Paper Hearts [TC] » Bills dagboek -1-

Paper Hearts [TC]

14 mei 2010 - 13:38

706

10

510



Bills dagboek -1-

27 januari 2004, Loitsche

Liefste dagboek

Oh mijn god, dit gaat nog wat worden. Ik kan geen dagboeken bijhouden, ik waarschuw je al even op voorhand.
Dubbele 'Oh mijn god', ik schrijf in een boekje alsof ik met dat boekje praat, ze kunnen me binnenkort echt opsluiten.

Ooit kocht ik je, samen met mijn broer. Allebei hetzelfde zwarte schriftje met de goudgele rekker. Ik weet niet meer waarom, en ik weet nog minder waarom ik er nooit in ben gaan schrijven. Al kan ik wel raden: een dagboek bijhouden is voor meisjes. Nu is het punt wel dat ongeveer iedereen van mijn school me aanziet voor meisje, dus eigenlijk is het niet zó erg.
Ik denk dat ik de eerste van ons twee ben die het gebruikt. Of toch voor de juiste reden.
Ik haat je om de reden waarom ik plots bij jou mijn problemen dump. Normaal zou ik het aan mijn moeder vertellen, maar die weet ook niet wat er met Tom aan de hand is. Ze vroeg het aan mij, en ik bleef zwijgend uit het raam kijken toen ze dat deed. Daar werd ze niet veel wijzer van, maar ik kan haar niets zeggen dat ik niet weet.
Meestal ging ik ook met mijn problemen naar Tom. Maar dat is nog ingewikkelder, want Tom is het probleem, dus tegen hem kan ik het niet zeggen. Hoewel... Dat zou misschien alles wel oplossen, als ik nog eens echt met hem ging praten, maar de laatste dagen kan dat gewoon niet. Hij slaapt terwijl ik eet, hij eet terwijl ik douche, en we vertrekken niet eens meer samen naar school. Hij gaat met Pim op de fiets.
Hij negeert me gewoon. Ik word er gek van.
Ik ben er ondertussen zeker van dat het effectief om mij gaat, want hij negeert noch Andreas noch Gordon. Maar mij en Simone...
Oh, ik wenste dat hij me niet zou negeren. Ik snap het niet. Maar het zal wel weer goed komen, want dat doet het altijd.

Stiekem hoop ik dat ik je nooit meer zal spreken, want dat zou betekenen dat ik eindelijk weet wat er aan de hand is.
Probleem. Wat nou als het probleem inderdaad bij mij ligt? Wat nou als ik niet weet hoe hoe ik dat kan oplossen?
Ik wil hem niet kwijt. Hij is mijn broer. Mijn tweelingbroer. Maar ik weet niet of onze band dat probleem aankan. Ik hoop het maar.

Misschien stel ik me gewoon aan. Misschien is het helemaal niet zo erg als ik denk. Misschien zit Tom gewoon in een fase. En misschien moet ik maar gewoon normaal tegen hem doen, voor zover dat mogelijk is, en hem de tijd geven het te verwerken, of wat hij dan ook moet doen. Maar ik hoop dat ik er ooit achter zal komen. Dat hoop ik echt.

En door al die heisa rond Tom vergeet ik bijna iets te vertellen. Ik denk, nee, ik hoop, nee, ach, laat maar. Het is gewoon zo. Iets in mij... Ik voel me raar... Nee, niet raar. Anders. Ik voel me best goed...
Nee.
Dit is ingewikkeld.
Als ze in de buurt is, moet ik naar haar kijken. Als ze iets zegt, voel ik de haartjes op mijn armen overeind komen. Ik heb al gedroomd over haar, 's nachts én overdag. Ik word zelfs vrolijk van de lessen Muziek en Tekenen, alleen maar omdat ze dan in hetzelfde klaslokaal als mij moet zijn.
Noemen ze dat verliefd zijn? Ik hoop dat ik dat ben. Eindelijk.
Ik word niet snel verliefd. Helemaal niet. Maar...
Ik denk dat ik het niet erg zou vinden als ik verliefd zou zijn op haar. Helemaal niet. Ze is wonderschoon en ze heeft zo iets... Tja, hoe leg ik dat goed uit?
Ik denk, het beste om het te omschrijven... Je hebt mensen die van zichzelf weten hoe prachtig ze zijn. Maar zij is zo niet. Ze weet het van zichzelf niet. En dat maakt het zo... onschuldig.
Ja, dat is het perfecte woord.
Oh, het is al half elf. Ik ga maar eens slapen, morgen het eerste lesuur tekenen... Oh god, ik voel iets raar in mijn buik, toch nog even stiekem naar beneden om iets te eten te pakken. Ik denk, maar ik kan je niets beloven, dat ik je wel op de hoogte houdt.

Slaapwel
Bill

PS: Wat denk ik veel zeg. o.o


Reacties:

1 2

DreamWriter
DreamWriter zei op 22 mei 2010 - 14:07:
Meestal ging ik ook met mijn problemen naar Tom. Maar dat is nog ingewikkelder, want Tom is het probleem.

Hier ging ik even droog.

Dit kan nog wel eens heel pijnlijk worden, zeg dat ik het gezegd heb.
Pim die verliefd is op Tom (heb ik tussen de regels gelezen, flink van mij hé? )
Tom die verliefd is op Bill (maar het zelf nog niet weet)
Bill die verliefd is op Nalani (en het wel beseft)
Andreas die verliefd is op...
Nee.
Ik ga even zwijgen.
En verder lezen.

Zoef


butcherknife
butcherknife zei op 5 maart 2010 - 20:39:
Jap ik heb even bij gelezen
heb ik al gezegd dat dit geweldig is ._.
en dan gaatie naar beneden en is Tom daar,
YYYYYAYAY (l)(l)(l)
i adore tom (l)
oke.. dat was dus even niet de point.
en ik hou van dit verhaal,
die dagboek dingen zijn cuwl


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 3 maart 2010 - 16:45:
GEWELDIG. Snel verder hoor <3.


Xpam05
Xpam05 zei op 2 maart 2010 - 18:51:
Aaahhh,,
zooo leeuuk!
SNel verdeerr?
xxxx


jorinloveth
jorinloveth zei op 2 maart 2010 - 17:52:
ooh snel verder!