Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Do not make Georg angry

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

16 april 2010 - 18:55

580

3

259



Do not make Georg angry

Hier weer een nieuw deel:D nog bedankt voor het lezen xxangie Reacties?

Bill pov
Ik weet niet waar ik het lef vandaan haal maar toen ik hem zo zag staan verloor ik mezelf helemaal. Hij is zo mooi en die kleine druppeltjes water die als parels over zijn huid glijden. Ik voel zijn warme zachte lippen tegen de mijne, hij geeft zich totaal aan me over. Ik verlies me steeds meer in onze zoen tot hij me plots ruw van zich afduwt. ‘Dit mag niet Bill’ hij kijkt me geschrokken maar toch ook wanhopig aan. ‘Wat moet Jolien hier wel niet van denken. Ik hoor bij Jolien.’ Langzaam schud ik mijn hoofd maar zeg niks. Hij hoort niet bij Jolien anders zou hij dit toch niet doen?? Of betekend het toch niks voor hem en speelt hij een spel met me. Opeens voel ik een vlaag van woede naar boven komen hoe durft hij. Ruw duw ik hem tegen de muur. ‘Klootzak’ sis ik naar hem en verlaat dan de kleedkamer zonder hem nog een blik te gunnen. Als een autocoureur race ik over de snelweg één fout en ik bega een ongeluk. Maar het kan me op dit moment niks meer schelen. Hoe kon ik ook zo naïef zijn. Ik ken Tom pas een aantal dagen hoe zou ik nou van hem kunnen verwachten dat het ook maar iets van liefde zou kunnen zijn. Veilig thuis aangekomen loop ik naar mijn kamer en sla de deur achter me dicht. Meteen wordt er op de deur geklopt “Bill, gaat het wel?”ť. Ik antwoord niet en Jolien opent de deur. ‘Wat is er Bill?’ ‘Niks’ antwoord kil. ‘oke als jij het zegt’Ik zie aan Jolien haar ogen dat ze me niet gelooft maar zich er niet verder mee wil bemoeien. En dat is maar goed van haar want ik was toch niet van plan haar ook maar iets te vertellen wat zich in de sportschool heeft afgespeelt. “Heb je al met Tom gepraat”ť ik kijk haar zo emotieloos mogelijk aan en antwoord van niet. ‘ O en je hoeft vanavond maar voor 3 te koken want ik eet niet mee’ ‘Nou dan wordt het dus afhaal chinees want ik eet ook niet mee en Georg en Tom kunnen niet koken’. Jolien verlaat de kamer weer en ik laat me achterover vallen op bed. Fijn vanavond sluit ik me dus op in mijn kamer en kom er alleen uit als ik naar de wc moet. Heel nodig naar de wc moet dan wel. Met een zwaai gaat mijn deur weer open en Georg staat boos in mijn deuropening ‘Wil jij ons laten verhongeren ofzo??!! Ik hoorde van Jolien dat wij vanavond chinees moeten halen omdat meneer niet wil koken!’ ‘Kook zelf dan wat ik heb geen honger!’ ‘TOM!!!!’ Georg begint hysterisch Tom zijn naam te roepen. Is die al weer thuis dan ?? Gott dat meen je niet. En ja hoor daar verschijnt Tom levenloos naast Georg in de deur opening. ‘Tom! Bill wil ons vanavond vergiften hij wil dat wij chinees gaan eten’ Tom geeft geen antwoord en kijkt me alleen maar verdrietig aan. ‘Tom zeg der wat van !! hij luistert vast wel naar jou!’ nu haalt Tom zijn schouders op en loopt weer weg uit mijn deuropening. ‘Hier zul jij nog van terug krijgen hoor!!’ en Georg wijst naar me met zijn worsterige wijsvinger. ‘Wacht maar!! Mij een beetje verwaarslozen!!’ Georg loopt mijn weg zonder mijn deur ook maar dicht te doen. Nou das ook niet echt beleeft. Ik sta op en sluit mijn deur.


Reacties:


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 21 april 2010 - 18:14:
Echt weer een Georg actiee''
als dat in t echt gebeurt lach ik me dood x]


YarahartBill
YarahartBill zei op 16 april 2010 - 19:27:
Ahh armee armeee.... Georg!
Laat bill hem zomaar verhongeren!

xxx. <3

Snel verder!


Hugbear
Hugbear zei op 16 april 2010 - 19:01:
zo, die is snel gewend geraakt aan zijn nieuwe kok

Tomi is dom, Billa is zielig


snel verder!