Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » I put my arms around you

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

20 april 2010 - 15:39

445

4

240



I put my arms around you

Hier is weer een nieuw deeltje :D en nog sorry voor het lange wachten xxangie

Tom pov
Langzaam word ik rustig door de hand van Bill die door mijn haren gaat. Hij heeft wel gelijk, mijn boxmaten zullen niet zo blij met me zijn. En om mijn carrière nu al voor hem op te geven, daar is het nu nog te vroeg voor. Alleen wat betreft Jolien ik wil het haar eigenlijk zo snel mogelijk vertellen. Ik wil niet liegen tegen haar. Hopelijk gebeurt er een wonder en maakt zij het met mij uit. Mijn hart breekt ze er niet mee, want ik heb Bill. Ik open mijn ogen en mijn ogen ontmoeten gelijk die van Bill. Wat zijn ze toch mooi. Zachtjes trek ik Bill naar me toe en begin hem weer teder te zoenen. ‘Je bent lief Tommy’ hoor ik Bill onder onze zoen door fluisteren. Ik trek hem nog dichter tegen me aan en strijk zachtjes over zijn rug. Wat hou ik toch van deze jongen maar dat zal ik voorlopig nog niet hard op mogen uitspreken. “Billy ik moet terug naar Jolien voordat ze rare dingen gaat denken’. Ik kus hem nog 1 keer op de mond en verlaat dan zijn kamer. Als ik in mijn kamer kom zie ik dat Jolien al in ons bed ligt. Ze heeft gehuild ik zie een spoor van opgedroogde tranen op haar wangen staan. Ik kleed me om en ga stil naast haar in bed liggen. Ik bekijk haar en voel een vlaag van schuld gevoel over me heen komen. ‘Sorry, Jolien’ en druk een kus op haar voorhoofd. Ze verdient dit niet, ik moet eerlijk tegen haar zijn. Maar dan moet er wel een goed moment komen waarop ik het haar kan vertellen. Ik draai me op mijn zij met mijn rug naar haar toe. Mijn lichaam ligt hier dan wel maar mijn ziel ligt in een andere kamer dicht tegen Bill aan.
Ik lig nu al uren te woelen en heb het koud. Ik wou dat ik nu twee armen om me heen had die me warm hielden. Ik kijk naar Jolien die nog steeds slaapt. Ik wil niet meer naast haar liggen ik wil naast Bill liggen en wel nu. Ik sta op en sluip zachtjes onze kamer uit. ‘Bill?’ zachtjes sluit ik zijn deur achter me‘Bill ben je wakker?’ Ik ga op zijn bedrand zitten en kijk vertederd naar zijn lieve gezichtje. ‘Wat ben je toch mooi’ en ik laat mijn vinger lang zijn wang gaan. Voorzichtig ga ik naast hem liggen en trek de dekens lekker over ons heen waarna ik mijn armen om zijn ranke lichaam sla. Dit voelt goed en meteen is de kou verdwenen en val ik in een heerlijke diepe slaap.


Reacties:


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 21 april 2010 - 18:57:
Lieeef'
maar als Jolien binnekomt
zyn ze de lul


YarahartBill
YarahartBill zei op 20 april 2010 - 17:57:
ahhh vet lief! <3
Oeps straks merkt Jolien dat Tom weg is en die gaat dan kijken bij Bill en dan OEPS!!

Snel verder
je maakt me leesgierig

xxx. <3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 20 april 2010 - 17:14:
oww, dit is vet lief!!!!

Nu doet alleen Jolien nog een beetje heel veel moeilijk

Snel verder!!!


Rubbish
Rubbish zei op 20 april 2010 - 17:07:
aah, wat lieff <333
SnellVerder'

xx. Rebecca'