Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Under the shower

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

21 april 2010 - 13:42

1272

4

266



Under the shower

Heey Hier weer een nieuw deel :) I hope you like it en hahah dit deel heeft precies even veel woorden als het eerste deel xD xxangie (reacties?)

Bill pov
De volgende ochtend word ik wakker met een heerlijk gevoel. Ik heb toch zo heerlijk gedroomd , ik droomde dat Tom kwam naast me liggen de schat. Gewoon zomaar omdat hij me miste. Maar ja het was maar een droom. Opeens voel ik dat ik niet alleen lig en geschrokken draai ik om. Meteen prikken de tranen achter me ogen. Zo lief dat hij daar ligt. Ik kan wel uren naar hem kijken zo mooi en onschuldig hij hier naast me ligt. Ik probeer zo min mogelijk te bewegen, bang om hem te wekken. Opeens begint mijn neus wel heel erg te kriebelen… Hatsjoe!!. Snel kijk ik naar Tom maar helaas ik heb hem toch gewekt. ‘Billy?’ ‘Sorry Tom, ik wilde je niet wakker maken’ met zijn half dicht geknepen oogjes kijk hij me aan. ‘Geeft niet Bill’ ‘Waarom ben je bij me komen liggen ?’ ‘Ik had het koud zonder jou’. Tom nestelt zich nog dichter tegen me aan. ‘En Jolein dan? ‘Ik wil niet meer naast Jolien liggen Billy, ik wil naast jouw’ En hij trekt een pruillipje. ‘Tom je weet dat het niet kan, je wilt zelf Jolien haar hart niet breken’. ‘Ik weet het Bill je hebt gelijk.Maar ik had het zo koud en ik miste je zo ookal lig je maar 10 meter van me bed af, maar ik miste je gewoon en ik wilde dat jouw lichaam me opwarmde en niet die van Jolien.’ Ik kan hier gewoon geen antwoord op geven. Als ik hier op terug zou moeten antwoorden volgens mij zijn daar niet eens genoeg woorden voor en al zou ik de mooiste woorden zeggen die in me opkwamen niks zou aan de zijne kunnen tippen. ‘Mag ik nog even bij je blijven liggen Billy, je bent zo lekker warm’ Tom laat zijn handen over mijn borst dwalen. Kippenvel verschijnt er op de plekken die hij aanraakt. ‘Je bent zacht Billchen’ en hij geeft kusjes in mijn nek. ‘Je bent te lief voor me Tom’. ‘ We lijken nu net twee kleffers he Bill’ en hij kust mijn lippen. ‘Ja Tomchen wij zijn twee kleffers’ en ik bijt hem in het puntje van zijn tong die hij net over mijn lippen wilde laten gaan. ‘Maar Tom nu moet je toch echt terug naar Jolien, straks gaat ze je nog zoeken en dan vind ze je hier bij mij in bed, wat zal ze wel niet denken’. Met moeite laat Tom me los en staat zuchtend op ‘Ik wihil niet weheg!!!’en hij stampt met zijn voeten op de grond ‘Tom, ik wil ook liever dat je hier ligt maar het kan nu gewoon niet dus wees een flinke knul en ga terug naar je kamer.’ Hij laat zijn armen slap langs zijn lichaam hangen en loopt met slome passen naar de deur. Hij draait zich nog 1 keer om voordat hij mijn kamer verlaat. ‘Ik mis je nu al Billy’ daarna sluit hij mijn deur en meteen voelt mijn kamer leeg aan.
Tom pov
Terug in mijn kamer aangekomen zie ik dat Jolien nog steeds haar ogen gesloten heeft. Gelukkig dan zal ze vast niks gemerkt hebben. Ik zoek mijn spullen bij elkaar en loop naar de badkamer om te gaan douchen. Ik sluit de deur achter me dicht maar draai hem niet op slot. Het huis hier in huis nog zo stil ik verwacht niet dat er iemand binnen zal vallen. Terwijl ik zingend mijn haren in sop word de deur ruw open getrokken. En kijk ik recht in het gezicht van Georg ‘GEORG GA WEG!’ terwijl ik mijn handen voor mijn edele deel houd. ‘Jee Tom sluit die deur dan ook voortaan.’ ‘jij moet eerst kloppen je hoort me toch zingen !! GA WEHEG!!’ ‘ja ja ik ga al.’ Georg sluit de deur achter zich. Kut Georg nou heb ik shampoo in mijn oog. Het begint als een gek te prikken en wanhopig begin ik het sop uit mijn ogen te wrijven. Weer hoor ik de deur open gaan ‘GEORG WAT HEB IK JE NOU GEZEGT GA WEG.’ De deur sluit zich weer en ik voel hoe er twee armen om mijn middel worden geslagen. ‘Georg??’ trilt mijn stem o ik wil dit niet. ‘Rustig maar liefje ik ben het. ‘ Mijn lichaam ontspant zich bij het horen van Bill zijn stem. ‘Billy der zit shampoo in mijn oog en het prikt.’ ‘draai je maar even om dan haal ik het eruit.’Braaf doe ik wat Bill zegt.Zodra de shampoo uit mijn ogen verdwenen is en ik mijn ogen weer kan openen. Ik kijk in de ogen van Bill die liefde vol naar me staat te kijken.

Bill pov.
Met mijn lichaam tegen die van Tom gedrukt staan we onder de douche. Ik was wel zo slim om de deur te sluiten dus Georg kan niet nog is zomaar binnen komen vallen. ‘Tommy.’ ‘Ja Bill?’ ‘Je bent mooi als je naakt bent’ zeg ik met een kinderlijke stem. ‘Met kleren niet dan??’ en hij kijkt me plagend aan. ‘ Ja ook wel.. maar naakt is beter.’ ‘Zal ik dan maar in het vervolg geen kleren meer aan trekken?’ ‘Nee!! Jij moet !! alleen ik mag je naakt zien!! en ik laat mijn handen van zijn rug naar zijn billen glijden. ‘mm daar ben je wel een beetje laat mee Georg heeft me daarnet nog naakt gezien.’ ‘Jaha maar dat telt niet!!. Het is vanaf nu!.’ Ik knijp zachtjes in zijn billen en druk mijn lippen op de zijne. ‘Tom mag ik douchen?’ oeps.. Jolien aan de andere kant van de deur.. en nu.. ‘Trek je boxer aan Tom!!..’ ‘Ja maar ze heeft me toch wel vaker naakt gezien.. ‘ ‘Tommie!!’ en ik trek een pruillip ‘Maar Tommie alleen ik mag je naakt zien!!’ ‘sstt Bill straks hoor Jolien ons.’ Ja hij heeft wel gelijk ik zou is wat zachter moeten doen. Ik stap de douchecabine uit en droog me slordig af om vervolgens mijn boxer over mijn nog natte kont te trekken. Hopelijk heeft Jolien last van ochtendblindheid.. en ziet ze niet dat ik ook onder de douche vandaan kom. ‘Tom doe nou open!!’ Ik wijs Tom er op dat hij in de cabine moet blijven staan en de deurtjes dicht moet houden. Braaf blijft hij staan en ik draai het slot van de deur. ‘Bill ?? wat doe jij hier?’ ‘Twandepwoetwen’ zeg ik met een tandenborstel in me mond. Ja wat…? ik moet toch wat verzinnen. Jolien kijkt me raar aan maar zegt niks. ‘Tom ben je bijna klaar, ik moet zo weg.’ ‘mm ja’ antwoord Tom kort af en gaat rustig door met douchen. ‘Af en toe lijkt hij wel een meisje’ grinnikt Jolien. Even vraag ik me af wat ze bedoelt.. zou ze bedoelen het feit dat hij ook op jongens valt.? Maar al gauw beantwoord Jolien mijn vraag. ‘Hij staat nog langer onder de douche dan ik, moet je na gaan en ik sta er al een half uur onder.’ Hebben Tom en ik daar zo lang gestaan?... De tijd vliegt om met die jongen. Jolien verlaat de badkamer weer om haar spullen te pakken. ‘Tom nu snel !! droog je af en doe een boxer aan.’ ‘Bihill..’ en Tom draait met zijn ogen. ‘Het is wel mijn vriendin ja.. nja.. nog wel.. maar in ieder geval. Ze heeft dit alles al is gezien hoor.’ Weer zet ik een pruillip op ‘maar… maar.. Tommie!.’ ‘Jaja ik doe het al, kijk Bill’ en hij laat een geruite boxer zien. ‘Zo kijk nu heb ik hem aan tevreden?’ ik knik en klap in mijn handen als een klein kind. Snel zoen ik hem nog 1 keer op zijn mond en verlaat de badkamer.


Reacties:


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 21 april 2010 - 18:57:
verderr pleaaasee.


YarahartBill
YarahartBill zei op 21 april 2010 - 16:54:
Ben het helemaal met KaulitzFreak eens!!

Meer komt er niet uit voor vandaag (Sorry ben niet in een reactie dag -.-"
En OEPS Kut het is al 5 uur ik moet naar me moeder!!
Fuck!
nou ja Snel verder!!

xxxx. <3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 21 april 2010 - 16:41:
Billy is lief!!! <3
En Georg is een ass
En Jolien een probleem

Snel verder!!!
Dit is leuheuk!!!


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 21 april 2010 - 14:43:
ahaa
snel liefteren


xxx