Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » I'm not Gay!! I just love Bill

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

21 april 2010 - 22:00

622

3

236



I'm not Gay!! I just love Bill

Tada:D t laatste deel voor vandaag XD morgen ga ik vrolijk weer verder:) xxAngie (reacties bitte)xx

Bill pov
Ik ben zijn liefje, zijn liefje. Ik voel hoe er een traan over mijn wang glijdt. ‘Billy wil je bij me komen zitten?’ Als een robot laat ik me naast Tom neer zakken. Meteen slaat hij zijn armen om me heen en drukt me stevig tegen zich aan. ‘Jullie zijn echt schattig samen.’ Ik zie hoe Tom trots glimlacht. ‘Jolien?’ weet ik dan toch uit te brengen. ‘Wat gaat er nu gebeuren?’ ‘Nou weetje Bill dat wilde ik jullie nu gaan vertellen. Ik ga bij de gene wonen waarmee ik vreemd ben gegaan. Hij woont ook in een appartement en hij heeft nog een kamer vrij.’ ‘Was je ook al van plan weg te gaan toen het nog aan was?’ hoor ik Tom naast me zeggen. ‘Ja, eigenlijk wel het ging gewoon niet meer tussen ons dus ik dacht dat een tijdje rust van elkaar wel goed zou zijn.’ Tom knikt en fronst zijn voorhoofd waardoor ik weet dat hij diep in gedachte zit. ‘Waar denk je aan Tom?’ ‘Nou aan hoe het nu verder moet… moeten we het de mensen vertellen of eerst alleen Georg of zullen we het nog geheim houden?’ ‘Bill en Tom als ik jullie was zou ik het voor de buiten wereld nog geheim houden. Ik weet dat Gustav op dit moment een belangrijk gesprek heeft met 1 van de trainers en die wil vast geen homo in zijn team. Vertel het eerst maar gewoon alleen aan Georg dan kunnen jullie hier in ieder geval jullie zelf zijn.’ ‘Tommy ik denk dat Jolien gelijk heeft. Als we het nou aan Georg vertellen hoef ik hier in ieder geval niet van je af te blijven.’En ik kijk hem speels aan. ‘Ja da zou jij wel willen hè mij 24/7 aanraken.’ En Tom steekt zijn tong uit. Ik buig mijn hoofd naar hem toe om hem te zoenen als ik gekuch hoor. ‘Sorry jongens maar ik ben der ook nog hè.’ Ik was nog geen millimeter bij Tom zijn lippen vandaan en met tegenzin trek ik mijn hoofd terug. ‘Nou ik denk dat jullie maar even alleen laat want zo te merken hebben jullie dat wel even nodig’. Meteen wanneer ze in haar kamer verdwenen is zoen ik Tom vol op de mond. ‘mmm, dit heb ik gemist zeg.’ ‘Ja ik ook en ik kijk hem verliefd aan.’ ‘Nu mag ik bijna zeggen dat jij de mijne bent’ Fluistert Tom in mijn oor. ‘Waarom bijna en niet nu al?’ ‘Omdat nog niet iedereen het mag weten, O ja en zodra Georg thuis is vertel ik hem over ons.’ ‘Is dat nou wel zo slim Tomsel om meteen met de deur in huis te vallen. Ik bedoel het is niet zo van Hoi Georg, Ik ben homo.’ ‘Ik ben ook geen homo!!’ ‘Hoe wil je dit dan noemen, ben ik dan geen jongen, ik bedoel daar beneden heb ik toch echt iets hangen hoor….’’Ja maar ik ben geen homo ik val gewoon op Billa’s’ ‘Jij bent de enige jongen waar ik op val.’ ‘Nou dat is te hopen, lekker handig raak ik je ook niet zo snel aan een ander kwijt of je moet weer op een meisje vallen.’ Ik krijg al rillingen van de gedachte alleen al. ‘Wees daar maar niet bang voor hoor, ik heb het tenslotte ook 4 jaar een relatie met Jolien gehad he. Ik lach naar hem en wil me net dicht tegen hem aan nestelen maar helaas moet ons moment al weer verpest worden, wanneer zal het eens niet he, en wordt er hard op de deur geklopt. Zachtjes duwt Tom me van hem af en opent de deur. “TOM!! JONGEN IK MAG JE VAN HARTE FELICITEREN!!’ Hoor ik een mannen stem zeggen.


Reacties:


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 22 april 2010 - 17:51:
Oeeeehh snel verder x]


VampireFangs zei op 22 april 2010 - 7:25:
Fuck sorry voor mijn late reactie, maar je gaat
dan ook zo snel dat ik telkens mega veel moet bijlezen x']
Ik vind dat Jolien er nogal makelijk over doet en Bill is zoals altijd damned cute :3


YarahartBill
YarahartBill zei op 21 april 2010 - 23:02:
oehhhhhhh
Hij mag daarin boxen in dat team ding van ja, Je weet wat ik bedoel!

oehhh snel verder!

xxxxxx. <3