Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Look what you have done!

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

22 april 2010 - 14:57

685

4

328



Look what you have done!

Hey mensen Sommige vinden dan ik te veel snel achter elkaar post XD maar om eerlijk te zijn loop ik hier nogal achter dan op een andere site.. omdat die echt 20 keer vaker en meer gelezen wordt(A) vandaar... Hopenlijk vinden jullie dit deel ook leuk :) xxAngie

Tom pov
Met ongeloof in mijn ogen kijk ik naar Gustav. ‘Je gaat dit toch niet menen hè, ’t is zeker weer zo een grapje van jou’. ‘Nee hoor zeker niet, ik mag je van harte feliciteren. Ze willen je maar al te graag in hun team.’ Vandaag is dus echt een Topdag. Het is uit met Jolien, ook weet zij dat ik nu met Bill ga, nja zo ongeveer dan, en nu dit!! Ik ga gewoon bij de profs in het team komen. Beter kan niet!!. ‘En wie is dat daar?’Gustav wijst naar Bill alsof hij iets vies ziet. ‘Dat is Bill de nieuwe mede bewoner.’ Ik zie hoe Bill zich steeds dieper in de bank drukt. Het doet me gewoon pijn om te zien hoe Gustav vol afschuw naar Bill kijkt. Ik wist dat hij het niets met Jongens had die homo waren maar zo erg. Wat zou ik Bill graag in mijn armen nemen en hem gerust stellen maar nu Gustav hier zo staat lijkt het me geen goed plan. Eigenlijk doet het me pijn dat ik het nu voor me moet houden en niet aan me bloed eigen broer kan vertellen. Hij zou van me gaan walgen en zeggen dat een homo nooit een goeie bokser kan worden. Maar ik wil en zal de kampioenschappen winnen en dan… dan zal ik ze is vertellen dat ik van Bill hou kijken wie er dan het hardste lacht. Inmiddels is Gustav op de stoel gaan zitten die het verst van Bill af staat. Als of het besmettelijk is. Expres laat ik me naast Bill ploffen en ik zie Gustavs zijn gezicht verrekt. ‘Waarom ga je naast een schwuchtel zitten?’ Na die reactie kijk ik meteen naar Bill en wat ik al dacht die reactie viel hem zwaar. De tranen beginnen langzaam over zijn wangen te stromen. ‘Zie je nou wat je doet !! heb je nou je zin?’ En ik kijk Gustav woedend aan. Ik zou Bill nu zo graag in mijn armen willen nemen maar voor dat ik ook maar een arm om hem heen heb kunnen slaan staat hij op en rent naar zijn kamer. ‘Zo die is op gerot.’ ‘ Ja en ik zou het fijn vinden als jij nu ook wilt vertrekken, we praten morgen wel verder over hoe en wat met dat boxteam.’ ‘En waarom zou ik moeten vertrekken.?’ ‘Omdat ik op dit moment wel betere dingen te doen heb.’ ‘Zoals je homo vriend troosten zeker?’ ik geef hem geen antwoord maar kijk hem kill aan. ‘Of ga je lekker met jolien liggen te krik….’’het is uit tussen ons mij en Jolien, Gustav..’ ‘Hell sinds wanneer , dat is echt dom wie laat er nou zo een lekker wijf gaan?’’Ik dus, en zou je nu dan weg willen gaan en morgen middag willen terug komen.’ Wanneer krijgt die kerel nou door dat ik hem weg wil hebben. Het is me broer oke maar wie Bill beledigt, beledigt mij. ‘oke,oke ik ga al, nou en succes met die homo vriend van je, pas je wel een beetje op het is besmettelijk he.’ Met een knal smijt ik de deur achter Gustav dicht en loop vlug naar Bill zijn kamer. ‘Liefje?’ ik klop op de deur maar geen gehoor. ‘Bill?’ Nog steeds geen antwoord. Ik maak me nu toch echt wel zorgen. Ik open de deur en ga stilletjes naar binnen. ‘Tom?’ “Ja lieverd ik ben het.’ Ik ga naast Bill liggen en trek hem dicht tegen me aan. ‘Hij is weg Bill, Ik heb hem weg gestuurd.’ ‘Maar waarom Tommie, straks gaat hij nog rare dingen over ons denken.’ ‘Nou die zijn dan toch ook waar.’ ‘Ja maar vind je het niet erg dan?’ ‘Ik vind het erger als hij je beledigt Bill, niemand mag jou pijn doen.’ ‘Ik hou van je Tom’ Fluistert Bill zachtjes. Ik voel hoe er een brok in mijn keel komt maar ik wil niet huilen. Hij heeft dit nog nooit tegen me gezegd. ‘Ik ook van jou Bill, ik ook van jou.’ Ik draai hem naar me toen en kus hem teder op zijn warme zachte lippen.


Reacties:


VampireFangs zei op 22 april 2010 - 19:27:
Gustav is gelijk aan een klootzak in dit chap.
En fuck; Bill is damned cute<3

Maar ik ben gewoon sloom, dus laat je niet door mij weerhouden, post maar
gewoon snel. Ik snap wel dat je bij wilt komen :'D

magikdelinknaardeanderesite? Dankanikallesalvastlezenalsjetesnelgaatx']


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 22 april 2010 - 17:55:
Awesomee' <3
Tom is echt eeen super liefiiee.
snel verder x]


YarahartBill
YarahartBill zei op 22 april 2010 - 17:51:
Go TOHOM!! Go TOHOM!! JE BENT DE BESTE! JE BENT DE BESTE!!

(sorry had ikk ff zin in : D )

Tom is zoooo cutee!!^.^

Snel verder!

xxxxx. <3


Rubbish
Rubbish zei op 22 april 2010 - 17:45:
aaahh!! sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett <3
Tom is écht een schatje (L)
SnellVerder'

xx. Rebecca'