Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » You're beautiful

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

22 april 2010 - 20:10

645

4

281



You're beautiful

Hey :) Hier wieder een stukje:D I hope you like it :D xxangie

Bill pov
Het werd me net echt even te veel. Eerst die vieze blikken en toen hij daarna tegen Tom zei ’ Waarom ga je naast een schwuchtel zitten?’ kwamen de tranen vanzelf. Tom heeft zijn broer weg gestuurd wat ik heel erg lief van hem vind, alleen hoop ik wel dat zijn broer nu niet boos op hem is. Het is zijn enige familielid nog zijn ouders zijn 2 jaar geleden overleden en de rest woont weet ik veel waar.
Tom ligt lekker tegen me aan en geeft hij me overal kusjes. Ik geniet van zijn tedere aanrakingen terwijl ik hem boven op me trek. Langzaam laat ik mijn handen naar beneden dwalen en verstop ze onder zijn veel te grote shirt. Als ik met mijn vingers over zijn warme huid ga voel ik hoe hij kippenvel krijgt. Tom begint aan mijn oor te knabbelen en er ontsnapt een kreuntje uit mijn mond. ‘Kan Billy daar niet tegen?’ ‘Nuh’ kreun ik zacht en laat Tom volledig zijn gang gaan. Hij schuift mijn shirt omhoog en begint zachte zuigkusje op mijn buik te geven waarmee hij langzaam richting mijn gepiersde tepel gaat. Wanneer hij zijn lippen rond mijn tepel plaats wordt die meteen stijf. Zachtjes begint hij met zijn tanden aan mijn piercing te trekken en weer kan ik een kreun ik. Deze jongen maakt me helemaal gek. Tom laat mijn tepel even los en trekt mijn shirt helemaal uit. Hij gaat recht op zitten en kijkt me aan met zijn mond half open. ‘Mooi’, ‘mijn’ lispelt hij. . Ik begin te grinniken en laat mijn handen weer onder zijn shirt verdwijnen. ‘Tommy’s shirt ook uit’ beveel ik hem hij is nu zo in trance dat hij alles doet wat ik zeg. En ja hoor als een slaaf trekt Tom zijn shirt uit en kijkt me afwachtend aan. Ik trek hem weer tegen me aan en laat mijn handen achter in zijn broek verdwijnen. ‘Broek ook uit Tommy?’ Tom knikt en begint aan mijn broeksknoop te prutsen.’ Nee niet mijn broek eerst jou broek’ hij laat mijn knooplos en trek zijn (ook veel te grote) broek naar beneden. Ja bij zulke broeken is het ook niet nodig om je knoop te openen hè. Nu zit Tom alleen nog in zijn nu toch wel strakke boxer boven op me. ‘Ook uit !’ En ik wijs naar zijn boxer wat nu meer op een tent lijk. Zonder ook maar een beetje tegen te stribbelen trekt Tom zijn boxer naar beneden. Het is me opgevallen dat zijn ogen nog een enkele keer mijn lichaam verlaten hebben. Vind hij me dan zo mooi? Kan het me niet voor stellen. Voorzichtig draai ik Tom zo dat ik boven op hem te liggen. Ik begin zachtjes zijn liezen te likken en Tom begint zachtjes te trillen. Ik plaats een kusje boven op zijn eikel en de eerste kreun verlaat Tom zijn mond. Wat voor mij het teken is dat ik kan beginnen met mijn heerlijke spel. Ik pak Tom zijn lid vast en begin hem op een normaal tempo af te trekken terwijl ik zijn ballen lieflijk lik. ‘sneller’ hoor ik Tom met overslaande stem kreunen. Ik heb wel een beter idee. Mijn handen laten Tom’s erectie los en mijn mond neemt het werk over. Terwijl ik het tempo opvoer voel ik hoe Tom mijn hand vast grijpt en er zachtjes in knijpt. Hoe sneller mijn tempo gaat hoe dichter hij bij zijn orgasme komt hoe harde hij in mijn hand knijpt. Ik wrik mijn hand los en net op tijd, want ik voel hoe Tom in mijn mond klaar komt en ik wil niet weten wat er met mijn hand zou gebeurt zijn. Ik leg me weer neer naast Tom en druk mijn lippen op zijn naakte schouders. ‘Je bent mooi’ fluistert Tom nog keer en dan vallen zijn oogjes van vermoeidheid dicht.


Reacties:


Hugbear
Hugbear zei op 23 april 2010 - 9:48:
ik liep nogal wat achter
nu ben ik weer bij en het is liiiiiiiiief
en gustav is gemeen
en snel verder <3


VampireFangs zei op 23 april 2010 - 7:15:
Eh ja, ik sla gedetailleerd seks meestal over.
Helemaal al zo vroeg in de ochtend :3


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 22 april 2010 - 20:25:
super moooooiii
wil je verder gaaan x]


YarahartBill
YarahartBill zei op 22 april 2010 - 20:16:
Ahhhh

cutee

Snel verder!

(ik weet het ik ben een zeurpiet maar het is zo'n mooi story!)
En btw ik had Ich liebe dich van TH in me oren dus oehhhh Sexy hahaaa x'D