Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Am I on Bananasplit?

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

23 april 2010 - 18:21

1084

4

315



Am I on Bananasplit?

hier is dus een nieuw deeltje van mijn story nja.. deeltje hij is redelijk lang nog :) Bedankt voor jullie reacties en I hope you like this part xxAngie

Tom pov.
Ik zit aan de eettafel met Bill op mijn schoot en Jolien zit tegen over ons. Vanaf het moment dat Bill en ik uit bed gekomen zijn heb ik hem niet meer los gelaten. Nou ja niet meer… hij mocht zijn kleren nog wel even aan trekken of eigenlijk meer moest, want alleen ik mag hem zo zien. Nadat ik zijn shirt had uit getrokken was ik een soort trance beland, zijn lichaam is zo mooi dat ik mezelf gewoon verloor. En pas op het moment dat ik klaar kwam, kwam ik terug in de realiteit en wilde hem sinds dat moment niet meer los laten. Vandaar dat hij nu op mijn schoot zit en ik mijn armen om hem heen heb geslagen. Bill en Jolien zitten in een gesprek dat ik maar half volg omdat ik zo met mijn gedachte bij dat mooie schepsel zit. Opeens begint Bill rare bewegingen op mijn schoot te maken. ‘Bill wat doe je?’ ‘Tommy..’en hij trekt een pruillip ‘Zou ik alsjeblieft naar de wc mogen.’ Ik kijk hem raar aan tuurlijk mag hij naar de wc waarom vraagt hij dat? ‘Zou er dan nu eventueel een mogelijkheid zijn dat je me even los laat.’ Mijn greep verstevigd zich extra want ik wil niet dat hij van mijn schoot gaat. ‘Thomas! Asjeblieft, ik moet heel nodig. Ik ben zo terug oke.’ ‘Het is TOM niet THOMAS.’ Ik laat Bill los en sla boos mijn armen over elkaar. ‘Dankje TOM.’ Bill plant nog snel een kusje op mijn lippen en rent dan als een pinguïn naar de wc. Wat is hij toch schattig. ‘Tom!! Tom!!.’’Huh … ja wat.’ ‘Tom ik vroeg je wat.’ En Jolien zwaait met haar handen voor mijn ogen. ‘Wat vroeg je dan?.’ ‘Of je worst lust .. nou goed.’ ‘O ja!! Zeker.’ ‘En ik lik langs mijn lippen.’ ‘Gatver Tom dat bedoel ik niet en dat weetje best !! nee wat ik vroeg was je houd echt van Bill he?’ en ze kijkt me afwachtend aan. ‘Ja ik denk het wel.’ Geef ik eerlijk toe. ‘Waarom maken jullie van onze kamer niet die van Bill en jou samen?’ ik kijk haar niet begrijpend aan. ‘Nou ik ga over 2 weken toch verhuizen en het is uit tussen ons. Dus ik kan best die 2 weken wel op Bill zijn kamer slapen en dan kunnen jullie onze oude kamer ompimpen tot een plekje voor alleen jullie tweeën.’ Ik kijk haar aan alsof ze net een geweldig idee heeft bedacht, wat in werkelijkheid ook zo is. ‘Ja Gott dat is een goed idee van je’ O ik kan echt niet wachten om het aan Bill te vertellen. Waar blijft hij trouwens!! Ik moet hem vast houden anders krijg ik een ontwenningsverschijnselen, die jongen is als een verslaving voor mij. Wanneer Bill terug komt lopen trek ik hem meteen weer bij me op schoot. ‘Ik heb je gemist.’ ‘Maar ik was nog niet eens 5 minuten weg.’ ‘ 5 minuten te lang zul je bedoelen.’ Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem daarna verliefd aan. We horen de sleutel in het sleutel gat en afwachtend kijken we naar de deur om te zien wie er binnen komt. Georg, dat hadden we kunnen weten. ‘Volluk!!’ En Georg komt met drogeboeren stappen op ons af. ‘Bill wat moet jij op Tom zijn schoot?’ ‘Zitten??’ en Bill zet grote ogen op. ‘Vind jij dat goed Jolien, dat Bill je vriend in neemt?’ ‘Ja ze gaan hun gang maar.’ Jolien knipoogt naar ons. ‘En Tom waarom houdt jij Bill zo krampachtig vast?’ ‘Omdat Billy lief is en hij niet weg mag.’ Antwoord ik heel overdreven. ‘What the F is hier aan de hand? Is dat een grap ofzo?? Zit ik in bananasplit??Waar zijn de camera’s? Daar in de kast zeker he??’ Georg loopt naar de kast en trekt de deurtjes wild open. Niet begrijpend kijkt hij als hij ziet dat de kast leeg is. ‘Nee Georg het is geen grap’ hoor ik Jolien zeggen. ‘Het is uit tussen mij en Tom.. en om welke reden gaat hij nu aan jou vertellen’ Huh wat !! Waarom ik!. ‘Tom krijg ik nog uitleg of hoe zit het?’ en Georg kijkt me ongeduldig aan. ‘Nou ja uhm.. het zit dus zo .. om een lang verhaal kort te maken. Jolien is vreemd gegaan… omdat het niet goed tussen ons ging.. en de rede dat het niet goed tussen ons ging was Bill.’ ‘Wat heb ik nou weer gedaan??’ roept Bill verontwaardig. ‘Nou Billchen als jij niet zo lekker en lief was dan was ik niet voor jou gevallen.’ ‘Mag ik een teiltje??’ en Georg maakt kots gebaren. We negeren hem een Bill praat gewoon verder. ‘Ja wat ik kan ik daar nou aan doen? Zo ben ik nou eenmaal geboren.’ ‘En was ik dan niet lekker en lief!!’ roept Jolien verontwaardigt. ‘Ook wel hoor, maar van Bill wint niemand het. ‘ Ik kijk hem verliefd aan en vergeet even dat er nog andere om ons heen zijn. ‘Maar Tom je was aan het vertellen dus ga verder.’ Ik schrik op en trek met moeiten mijn ogen van Bill af. ‘ Ja nou het is eigenlijk allemaal een beetje snel gegaan dat weet ik zelf ook wel. Maar het komt er in ieder geval op neer dat Jolien hier over 2 weken niet meer hier slaapt maar bij haar nieuwe vriend gaat wonen.’ ‘Wie heeft er wat over een nieuwe vriend gezegt Tom. ik ben alleen met hem vreemd gegaan.’ ‘ O .. vind je hem niet leuk dan?’ ‘Ja dat wel’ en Jolien kleurt rood. ‘Nou bij haar nieuwe vriend dus zoals ik al zei.’ ‘Hebben jullie niet eens even fatsoenlijk ruzie gemaakt ofzo?? Dat doen mensen toch als hun geliefde vreemd gaat.’ ‘Nee zo zijn wij niet Georg, jij misschien maar wij zeker niet.’ Verwijt Jolien hem. ‘Ja maar zijn jullie ook niet een beetje boos op elkaar geweest?’ ‘Ja tuurlijk was ik boos op geweest op Tom toen hij me elke nacht verliet en me ontweek. Maar ik ben tenslotte zelf ook de fout in gegaan.’ Ik knik instemmend ‘En daarbij hebben we beide een nieuwe liefde gevonden.’ Weer kijk ik verliefd naar Bill en druk kleine kusjes op zijn wang. Hij zit nog altijd op mijn schoot. ‘Tom kappen nou ja! Laat me even wenen aan het idee dat mijn beste vriend nu homo is.’ ‘IK BEN GEEN HOMO!! IK VAL GEWOON OP BILL!!!’ Ik rol mijn ogen in mijn oogkassen. Dat ze dat nou niet begrijpen.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 24 april 2010 - 14:47:
Geweldig x']

MEER


YarahartBill
YarahartBill zei op 24 april 2010 - 11:36:
Wuahahaaa die laatste zin!!

‘Tom kappen nou ja! Laat me even wenen aan het idee dat mijn beste vriend nu homo is.’ ‘IK BEN GEEN HOMO!! IK VAL GEWOON OP BILL!!!’

wuahahaaaa en toen lag ik helemaal slap!

xxxx. <3

Snel verder!!!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 24 april 2010 - 11:06:
hopla, 2 daagjes weg, en kijk wat ik weer gemist heb!!

Maakt nie uit

Billy en Tom zijn cute!!
En Gustav en Georg zijn asses!!!

Snel verder!!!


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 23 april 2010 - 18:28:
awesomee .(: