Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » I always get what I want

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

24 april 2010 - 15:07

535

4

243



I always get what I want

Hey hier weer een nieuw deeltje:) Hope you like it !! xxAngie

Bill pov.
Ik begin te grinniken bij het antwoord dat Tom naar Georg schreeuwt. Die lieverd van mij kan er niet tegen als zijn ego gekraakt wordt. ‘Liefje, Jolien stelde voor dat wij samen de grote kamer mochten gebruiken’. Ik spring blij van Tom zijn schoot af en begin als een klein kind in mijn handen te klappen. ‘Tommy !! mag ik hem dan oppimpe … ATOEE !!! mag ik mag ik mag ik mag ik!!!???’ Ik begin rondjes in de kamer te huppelen. Gelukkig is Georg naar zijn kamer gegaan want die zou me serieus voor gek verklaren. ‘Bill!! Kom terug zitten dan praten we verder.’ Snel ga ik terug op Tom zijn schoot zitten die snel zijn armen weer om mij heen slaat. Ik begin met grote gebaren uit te leggen wat ik wil doen met onze kamer. Ik raak met mijn arm Tom zijn hoofd door mijn enthousiastheid. ‘Auw Bill!! Kijk uit, je sloeg me.’En ik zie hoe Tom zijn onderlip begint te trillen. Ik breng mijn hoofd dichterbij en begin op zijn onderlip te sabbelen. ‘Nwiet whuile Wommie!’ zachtjes trekt Tom zijn lip tussen mijn lippen vandaan en kijkt me lachend aan. ‘Wat ben je af en toe ook een klein kind hè’ ik kijk hem honden ogen aan. ‘Pappie mag ik een koesje?’ Jolien verstoord ons toneelstuk. ‘Nou stelletje kleuters dan zal ik maar alvast mijn spullen gaan opruimen.’ Beide knikken we en gaan weer verder met ons spel. ‘Pappie mag ik nou een koesje!’ ‘Waar wil je je koesje dan Billchen?’ ik druk mijn wijsvinger tegen mijn lippen en kijk hem onschuldig aan. ‘Whier.’ ‘Maar Billchen dat kan toch niet, dat horen papa’s toch niet te doen.’ ‘Ja maar ik wil hier een koesje!!’ ‘Nee Billchen dat kan echt niet dat zou incest zijn.’ Nu begin ik toch echt mijn geduld te verliezen. ‘ IK WIL NU EEN KOESJE!!!’ en kijk hem boos aan. ‘Nee Bill , nee is nee.’ Tom wil opstaan maar ik klamp me aan hem vast. ‘O gaan we het zo spelen?’ Tom staat op met mijn armen nog om zijn nek en loopt stevig door. ‘Laat los Bill!! Pap..uh.. Tom moet gaan trainen.’ ‘Nee , Ik laat niet los I ALWAYS GET WHAT I WANT!!!!!’ ik klem mijn benen nog extra stevig om Tom zijn middel en druk me dicht tegen hem aan. ‘Nu is het leuk geweest Bill ik krijg rug pijn van jou.’ Nu is het mijn beurt om mijn onderlip te laten trillen. ‘O nee Bill nou niet gaan huilen..Je krijgt je kusje al’ voorzichtig glijd ik van Tom af en voor hem staan. Hij slaat zijn armen om mijn nek. ‘Waar wilde ook al weer je kusje?’ ‘Hier.’En weer wijs ik naar mijn lippen. Zachtjes drukt Tom zijn lippen op de mijne en kust me teder. Hij haalt zijn lippen van de mijne maar naar mijn idee laat hij veel te snel los dus trek ik hem weer terug. ‘Nee sorry Bill het kan nu echt even niet. Ik moet trainen.’ Zielig kijk ik hem aan. Tom brengt zijn mond vlak bij mijn oor. ‘Maar vanavond…’ fluistert hij met een zwoele stem. Met een grijns kijk hem aan. I always get what I want I said..


Reacties:


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 26 april 2010 - 16:34:
whiiii, snel verder!!!


I love this!!


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 24 april 2010 - 20:27:
meeer x]


YarahartBill
YarahartBill zei op 24 april 2010 - 15:38:
Oehhh Sexy!!

MEER!!! : D


jorinloveth
jorinloveth zei op 24 april 2010 - 15:11:
gnegne 8D

MEER