Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Do you think I'm disgusting

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

27 april 2010 - 18:16

1090

4

386



Do you think I'm disgusting

Hey, Sorry dat het zo lang geduurt heeft maar ik heb het nogal druk met school. Zit namelijk in mijn examen jaar :( xxangie (reacties)

Tom pov
Fluitend loop ik de boxzaal in en wacht op mijn nieuwe trainer. Gustav zou eigenlijk ook komen maar die wilde niet komen vanwege onze ruzie. Nou dan zoek ik het zelf wel uit. Een dikkige man komt de zaal in lopen. ‘Zo en jij bent Tom Kaulitz?’ ‘Ja dat ben ik.’ We schudden elkaar de hand en hij kijkt me strak aan.’Ik heb van je broer gehoord dat je een goede bokser bent en dat ga jij vandaag bewijzen.’ Ik vraag me af wat ik moet doen. ‘En jij gaat je zelf bewijzen door tegen 1 van onze beste boxers te boxen’. ‘BORIS!!’ Een stevige jongen komt aan lopen en ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. ‘Nou ik zou zeggen jongens stap in de ring en laat zien wat je kunt Tom.’ Met trillende benen stap ik de ring in en ga op mijn plek staan. Was Gustav hier maar of Bill die zouden me dan kunnen aan moedigen maar nu sta ik er helemaal alleen voor. “DINGDING”ť’ shit de eerste ronde begint. Met grote passen komt Boris op me af en begint uit te halen nog net op tijd weet ik hem te blokken en zo voorkom ik dat mijn neus niet meteen in de eerste ronde al bloedt als een rund. Ik hoor hoe de dikkige vent die Henrie blijkt te heten aan de kant staat te schreeuwen. We zijn nu al 2 rondes verder en ik voel me belabberd maar ik weiger op te geven. Ik moet en zal in dit team komen. Ik wil groots worden ik wil laten zien dat ook ik ook al.. ho.. iemand die met een jongen gaat. Een kampioenschap kan winnen. Ik let even niet op en ik krijg stoot op mijn linker wang waardoor ik met een smak op de grond val. ‘Tom !!’ Ik vaag hoor ik een stem in de verte die me naam roept. ‘Tom’ gaat het?? ‘Hup Tom!! Sta op !!’ Ik herken die stem,die stem doet me kracht geven en langzaam open ik mijn ogen. 4…3… ik hoor hoe Henrie af telt en snel sta ik op. Ik kijk even recht in het gezicht van Bill en ik voel hoe de kracht weer in me stroomt. Wat heb ik toch zin om Boris een pak slaag te geven. Maar voordat ik kan uithalen geeft Boris me weer een stoot maar dit keer raakt hij mijn rechter wang en weer lig ik op de grond. Even is alles verdoofd en hoor ik niks meer. Langzaam komt mijn gehoor terug en hoor ik hoe Henrie voor de tweede maal aftelt. 2..1... Shit.. ik ben te laat. Ik wilde alles geven voor Bill omdat hij hier speciaal voor mij is. Maar het is me niet gelukt. Ik zal nu ook wel niet in het team komen en gewoon een amateurboxer blijven. Langzaam kom ik overeind en ik voel me klote, overal heb ik pijn eigenlijk wil ik zo snel mogelijk me bed inkruipen. ‘Tom je was geweldig!’ En Bill klapt trots in zijn handen. Henrie kijkt hem hem aan en ik voel het verdriet alweer in me opkomen. Hij kijkt precies zo naar Bill als Gustav ook deed. Met zo een vieze blik. ‘Tom kan ik je even spreken..’ Bill blijft niets vermoedend staan en kijkt wat om zich een. ‘Alleen..?’ Eindelijk snapt Bill de hint en loopt naar de gang. ‘Wie is die jongen Tom?’ ‘Een vriend van me, hoezo?’ ‘Is hij homo?’ ‘Ja, heeft u daar dan problemen mee dan?’ ‘Om eerlijk te zijn ja daar heb ik problemen mee, ga alsjeblieft zo min mogelijk met hem om, je weet maar nooit straks is het besmettelijk.’ Het liefst zou ik hem nu verrot schelden maar ik weet me in te houden. ‘En Tom je mag bij het team maar dan zul je wel extra hulp middelen moeten gebruiken als je begrijpt wat ik bedoel.’ En of ik weet wat hij bedoelt hij bedoelt dope dat spul wat je spieren laat groeien en je leven naar de klote helpt. Hij geeft me een papiertje met een nummer van een vent die goed spul verkoopt. Ik prop het papiertje in me zak om het daarna weer te vergeten. Ik ben blij dat ik in het team mag maar iets houd mijn blijheid tegen. En als ik Bill in de gang zie staan weet ik wat. De belediging die Henrie maakte tegenover Bill. Ik wenk Bill en hij komt langzaam maar met sierlijke passen op me af lopen. Wat is hij toch mooi hij straalt gewoon gratie uit. Bill wil me een knuffel geven maar ik hou hem tegen en knik naar Henrie. Hij begrijpt het en laat zijn arme slap lang zijn lichaam hangen. ‘En mag je bij het team?’ vraagt hij verdrietig. Verdrietig omdat ik hem net moest afwijzen. ‘Ja ik zit er bij’ en ik glimlach flauwtjes. ‘Ben je niet blij?’ ‘Jawel maar het is zo .. Henrie heeft het niet zo op.. ho..ons soort..’ Bill’s zijn blik verhard ‘Zeg het dan Tom zeg het H woord dan. Of vind je het een vies woord? Vind je me vies?’Ik kijk Bill geschrokken aan, waar komt dit opeens vandaan? ‘ Zeg het dan !! je vind me vies omdat ik Homo ben, je durft het woord niet eens uit te spreken. Nou sorry voor je Tom ik ben homo en ik hoor niet bij “jou soort”ť. Ik begrijp best dat je er niet voor uit durft te komen maar je moet het voor je zelf nou onderhand toch wel durven uit erkennen.’ ‘Maar Bill..’ ‘Nee Tom laat me uit praten, je hoeft het maar 1 keer voor me te zeggen dat ene woord wat jij zo moeilijk vind om uit te spreken, 1 keer om mij er van te overtuigen dat je me niet vies vindt.’ Nog steeds kijkt hij me boos aan. ‘Zet je ego aan de kant Tom en zeg het!’ Ik weet dat hij gelijk heeft. En als ik hem niet kwijt wil raken zal ik het toch moeten zeggen. ‘Ik ben homo.’Fluister ik bijna onhoorbaar. ‘Wat zeg je Tom ik versta je niet.’ Waarom pijnigt hij me zo hij weet hoe moeilijk dit voor me is ik heb het toch gezegd. ‘Tom wat zei je nou??’ ‘IK BEN HOMO, EN IK HOU VAN JE OKE!!!’ Ik schrik van de felheid en kijk geschrokken om me heen. Gelukkig, Boris en Henrie zijn in geen wegen meer te bekennen. Ik richt me weer op Bill en zie hoe er tranen over zijn gezicht stromen.


Reacties:


jorinloveth
jorinloveth zei op 28 april 2010 - 21:26:
MEER


Rubbish
Rubbish zei op 28 april 2010 - 19:30:
aah schattig! <3
snellverder' en véél succes met je examens!

xx. Rebecca'


YarahartBill
YarahartBill zei op 27 april 2010 - 20:19:
Ahhhhhh vet lief van Tommy!!!

Cutieee Billyy

aahh wat zou ik daar nu heel graag aanwezig zijn en hun een dikke knuffel geven!! heb geen iedee waarom.

xxxx. <3

Snel verder!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 27 april 2010 - 18:22:
neeeeee, billy mag niet huilen!!!!

enen, GO TOM, GO TOM!!!!



Snel verder!!!