Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest] » Only you may .... my lollipo

[TH]How could I be a boxer and gay? [Twincest]

29 april 2010 - 18:45

885

4

342



Only you may .... my lollipo

Misschien kun je het al opmaken uit de titel dus mensen die niet van "sex" scenes houden sla deze dan maar over.. xxAngie

Bill pov
Hij heeft het gezegd. Eindelijk heeft hij gezegd wat hij nou werkelijk is en daarbij heeft hij me ook nog is de liefde verklaard. Ik spring op hem af met tranen in me ogen en duw hem tegen de grond. ‘Was dat nou zo moeilijk ?’Fluister ik hem toe en hevig begin ik hem te zoenen ik laat mijn handen over zijn blote boven lichaam glijden. Verschillende kreunen verlaten mijn mond en ik raak steeds meer opgewonden. Tom laat zijn tong over mijn lippen gaan en meteen open ik mijn mond. Onze tongen spelen een hevig liefdes spel terwijl ik mijn erectie tegen die van Tom druk. Een luide kreun verlaat Tom zijn mond en dat maakt mij helemaal gek. Ik laat zijn lippen los en wild ruk ik zijn broek naar beneden. Ik lik langs mijn lippen en hongerig kijk ik naar de bobbel in zijn boxer. Tom trekt me weer naar zich toe en begint me weer te zoenen terwijl hij mijn shirt langzaam omhoog trekt. Even laten we onze lippen los om mijn shirt uit te trekken en drukken ze daarna snel weer op elkaar. Maar alleen mijn shirt uit is voor Tom niet genoeg hij begint aan mijn gulp te prutsen en al snel ligt mijn broek ook op de grond. Ik druk mijn lichaam tegen hem aan en weer voel ik hoe zijn erectie de mijne raakt. Ik baan me een weg naar beneden en wil net zijn boxer uittrekken als… ‘TOM!!!’ shit! Gustav… maar ze hadden toch ruzie… O Gott straks ziet hij ons hier half naakt op elkaar liggen. ‘Tom ben je daar!!? ‘Shit Bill wat nu?’ ik sta snel op en grijp al mijn kleren bij elkaar. ‘Ik ga naar de douche ruimte en verstop me daar. Hou jij je broer maar even bezig en o Tom.. hijs je broek even op.’ Zo snel als ik kan vlucht ik naar de doucheruimte. Ik hoor hoe Tom en Gustav tegen elkaar praten en ze het weer bij hebben gelegd. ‘Maar Gustav ik wilde net gaan douche dus als je het niet erg vind ga ik dat nu doen.’ Snel ren ik naar de douches en ontdoe me van mijn boxer. Ik wil Tom verassen wat zal hij opkijken als hij me hier zo naakt ziet staan. Hij zal vast wel gedacht hebben dat ik me allang aan gekleed zou hebben. Maar nee ik laat mijn lol niet verpesten door een homohater. Ik sta hier namelijk nog steeds mijn erectie en daar zou ik wel is vanaf geholpen willen worden. ‘Bill!! Ik heb Gustav weggestuurd , pff echt gelukkig dat hij mijn erectie niet heeft gezi….’ Tom valt stil als hij me naakt ziet staan. Trost sta ik met mijn handen in mijn zij en wacht op zijn reactie. ‘Zal ik je daar is vanaf helpen schoonheid van me.’ En hij kijkt me geil aan. ‘Als je zou willen..’ ‘Graag zelfs’ Snel ontdoet ook Tom zich van zijn kleren en duwt me een douche hokje in. Het warme water stroomt over onze naakte lichaam en ik merk dat ik daar nog meer opgewonden van word. Passioneel zoenen we elkaar en ik voel hoe Tom’s hand zich een weg naar beneden baant. Zachtjes begin hij mijn ballen te masseren. ‘Tommie meer’ kreun ik. Braaf volgt Tom mijn bevelen op en sluit zijn hand om mijn erectie. Kronkelend sta ik tegen de muur aan en begin hard te kreunen. ‘Meer Tom ! Meer’ . Tom laat mijn lippen los en buigt door zijn knieën. Om me nog even te teasen begint hij eerst om mijn stijve te likken. ‘Aub Tom’ Onschuldig kijkt Tom op terwijl hij mijn stijve in zijn mond neemt. Het ziet er zo geil uit. Genietend sluit ik mijn ogen en laat Tom zijn werk doen. Tom voert langzaam het tempo op en ik voel dat het niet lang meer gaat duren voordat ik kom. Met een moordend tempo zuigt Tom nu aan mijn erectie en ik voel hoe al mijn spieren zich samen trekken. ‘TOM!!’Kreun ik nog een laatste keer en ik ontlaad me. Tom likt de achtergebleven restjes weg en komt dan weer omhoog. ‘En??’ langzaam kleurt hij rood. ‘Hoe was ik?’. Wat schattig hij is onzeker omdat dit zijn eerste keer was. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en fluister ‘Only you may suck my lollipop whenever you want’. Ik zoen hem op zijn oor en kijk hem dan aan. Hij heeft een hele brede grijns op zijn gezicht. ‘Wat is er Tommie’ ‘Dus ik was goed??’ ‘Ja dat was je’ zijn grijns word nog breder ik ben bang dat als hij niet uit kijkt dat zijn mondhoeken uitscheuren. ‘En jou lolly is onbeperkt terrein voor mij.’ Is het slim om hier ja op te zeggen… ach waarom ook niet. ‘Ja’. Tom buigt weer door zijn knieën en ik kijk hem verbaast aan. Hij drukt een kusje op mijn vriend ‘I love you, you are my best friend forever!.’ Nog vele kusjes volgt. ‘He!! En ik dan !! Hou je niet van mij.’Tom moet nu toch echt stoppen anders mag hij me straks weer van mijn erectie af helpen. Niet dat dat erg is.. maar we moeten nu toch echt naar huis. Ik moet nog koken en ik wil niet weer dat Georg boos op me wordt.


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 29 april 2010 - 23:33:
oeeehh gangesex! Sexy!!

Snel verder!!!!!!

xxxxxxx. <3


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 29 april 2010 - 21:06:
bijna seks in de gang, gezellig...

Maarja, Whiii, die twee zijn leuk samen!! En gustav is een ass...

Snel verder!!


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 29 april 2010 - 20:41:
MEEER!


jorinloveth
jorinloveth zei op 29 april 2010 - 19:46:
MEER!