Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verhuisd (TC) » 19. Gesprek

Verhuisd (TC)

30 april 2010 - 18:59

812

9

534



19. Gesprek

(ik weet niet meer precies waar ik ook alweer heen wou met dit verhaal en hoe xD dus soms zal het nogal vaag zijn waarschijnlijk..) --------------------Vorige keer: Als ik mijn kamer binnenkom, laat ik van schrik mijn tas vallen. Ik pak mijn mobiel, tevoorschijn en druk de sneltoets van Chris in. ‘Chris? Anouk hier. Ik heb je even nodig.’ Zeg ik met trillende stem. Blijkbaar was Bill echt woedend geworden.

Anouk pov
Chris zit nu bij me op de kamer, na het telefoontje was hij direct hierheen gekomen. Ik heb mama gezegd dat ik me niet zo lekker voelde, dus ik hoef niet naar pianoles. Intussen heb ik nog het nog niet op kunnen brengen om de troep op te ruimen. Al mijn posters en artikelen die ik met zorg heb verzameld zijn naar de knoppen. Ik heb hem uitgelegd wat er precies aan de hand was.
‘Ik had je toch gewaarschuwd. Maar hij had geen reden om zo overdreven te reageren. Het komt wel goed, Anouk. Hij zal wel bijdraaien. Hij is vast gewoon ongesteld ofzo.’ Zegt Chris.
Raar kijk ik hem aan, maar schiet dan in de lach. ‘Zo ken ik mijn lieve Anouk weer. Zullen we opruimen?’
Zachtjes knik ik, en veeg de tranen van mijn wangen. Ik hoop dat het beter gaat bij Tom.
Na een kwartiertje zijn alle propjes papier uit de hoeken van de kamer geruimd.
Ik ga op bed liggen terwijl Chris de kamer nog even stofzuigt. Wat is hij toch een schat, ik bof maar dat ik zo’n vriend heb. Ik denk nog even na over vandaag. Mijn ontdekking en over dat ik zelfs al een bevestiging kreeg. Zonder dat ik het doorheb, val ik in een diepe slaap. Ik merk niet meer hoe Chris stilletjes mijn deken over me heen legt, en dan voorzichtig mijn kamer verlaat, want ik ben al ver in dromenland.

Tom pov
Wanneer Anouk weg is, ga ik direct terug naar mijn kamer. Nu zij hier niet meer is om me af te leiden, besef ik steeds beter wat er vanmiddag allemaal is gebeurd. Hoe Anouk van mijn geheim af wist, en Bill boos was omdat ik voor Anouk zou kiezen. Ik zou haar nooit boven hem verkiezen. Dat weet zelfs zij. Maar hij mag het niet weten. Hij mag niet weten waarom. Maar, misschien kan ik hem de halve waarheid vertellen. Misschien dat hij dan tegen me praat. Ik kan niet zonder hem.
Ik loop naar zijn deur en klop aan.
‘Ga weg!’ hoor ik een chagrijnige stem zeggen.
‘Bill, laat me alsjeblieft binnen. Ik moet je iets vertellen.’
‘Ik zei ga weg!’
‘Maar Bill! Ik zou haar nooit boven jou verkiezen, dat weet je toch?’
Ik krijg geen reactie meer.
‘Bill, Anouk en ik zijn geen stel.’
Ineens gaat de deur open.
‘Wat zei je?’ zegt Bill met roodbetraande ogen.
‘Ik heb niks met Anouk. Ze is slechts een vriendin.’
‘Maar waarom zei je dat dan?,’ zegt Bill ongelovig,’En ik zag dat je haar zoende.’ Voegt hij er beschuldigend aan toe.
‘Je zag ons zoenen? Wanneer?’ vraag ik verbaasd.
‘Vlak nadat die trol mijn dagboek had gelezen.’
‘Ze is geen trol.’ Kom ik voor haar op.
‘Zie, kom je weer voor haar op. Ze heeft ons bedrogen, Tom. Maar blijkbaar wil je niet luisteren.’ Zegt hij, en hij draait zich al om en wil de deur sluiten.
‘Wacht, Bill! Dat heeft een reden. Wil je weten waarom ik haar zoende? Waarom ze zei dat we een stel waren?’
Bill wacht, maar draait zich niet om. ‘Vertel?’
‘Ik denk dat ik op jongens val.’ mompel ik.
‘Wat zei je?’ vraagt Bill, en hij draait zich om en zijn wenkbrauwen gaan de lucht in.
‘Ik denk dat ik op jongens val, en ze zei dat zodat niemand iets zou vermoeden. Ik dacht dat je boos zou worden, dat je mijn broer niet meer wilde zijn.’ Vertel ik. Ik weet het, het is niet de complete waarheid, maar hij praat tenminste met me.
Ik voel ineens twee dunne armen om me heen.
‘Je weet toch dat ik van je hou, wat je ook bent.’ Bij die zin voelde ik de vlinders in mijn buik weer opvliegen, ook al weet ik dat hij niet het ‘houden van’ bedoelt waar ik zo naar verlang.
‘Dus het is weer goed nu?’ vraag ik twijfelachtig.
‘Natuurlijk, gek!,’ lacht Bill,’ Maar, je moet niet denken dat ik niet meer boos ben op Anouk. Ze is een fan en heeft dat verzwegen. Ik kan niet gewoon weer normaal tegen haar doen ineens.’
‘Is goed, ik begrijp het.’ Zeg ik. Ik ben allang opgelucht dat het tussen ons twee weer goed is.
‘En,’ zegt Bill als hij me loslaat,’heb je al iemand op het oog?’
Met een glimlach en twinkeloogjes kijkt hij me aan.
Ik voel mijn hoofd rood worden, en kan nu dus nog onmogelijk ontkennen. Ik knik maar.
Zijn ogen worden groot. ‘Ken ik hem?’
‘Ja, hij is heel knap en heel lief, en maakt me altijd aan het lachen…’ o god, ik houd maar snel op met praten, want anders weet hij straks dat hij het is. Mijn hoofd wordt al knalrood.
‘Is het Georg?’ vraagt hij met een rare stem.
‘Georg?,’ik barst in lachen uit,’Nee, het is niet Georg, hoe kom je daar nu weer bij?’
‘Tsja, die maakt jou ook altijd aan het lachen. En ik weet niet wat jij knap vindt. We mogen dan dezelfde genen hebben, maar we hebben een heel verschillende smaak.’
Je moest eens weten, Bill, je moest eens weten.


Reacties:

1 2

XAngelGiirlX zei op 4 mei 2010 - 17:05:
Awhhh x]
Vet cute!
En eigenlijk ook best wel zielig D=
Zielige Tom en zielige Anouk D=
Bill moet even dimmen
En het goed maken met Anouk!

En dan moeten Billa en Tom een stelletje worden


NikkiKaulitz
NikkiKaulitz zei op 3 mei 2010 - 14:00:
awesome!


xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 2 mei 2010 - 15:54:
Woeeei, hier word ik wel weer vrolijk van. Dat is wel schattig <3 Het komt wel goeeeed .
Yeshh .

Weiterrrrjij! .


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 2 mei 2010 - 12:53:
Heheh awh.


dreamerangel
dreamerangel zei op 1 mei 2010 - 23:48:
snel verder meiissss