Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WORDKILLER » Hoofdstuk 19

WORDKILLER

1 mei 2010 - 11:07

374

2

268



Hoofdstuk 19

Sorry dat ie zo kort is...

Wanneer de film afgelopen is en er geen enkel stuk pizza meer overblijft, kijkt iedereen elkaar teleurgesteld aan.
"Tijd voor huiswerk." zucht Tom.
Iedereen knikt en staat recht. Romy Tom en ik nemen onze rugzakken en zien Bill net de keuken binnenglippen.
"Bill, je denkt toch echt niet dat jij eraan kan ontsnappen?" Met een lach op zijn gezicht komt hij de keuken weer uit.
"Ik ga de post halen." Grijnst hij terwijl hij met de sleutels zwaait.
Iedereen zucht en terwijl we ons in de zetel zetten met ons huiswerk gaat Bill, fier op zichzelf, de loft uit.
Mijn wiskunde belandt op Romy haar huiswerkhoopje en Romy haar Frans op mijn hoopje. Handig toch, samen huiswerk maken.

"Mijn god, zit die sukkel vast in de lift ofzo?!" Ik en Romy kijken op. "Bill."
"Ja, hij blijft wel lang weg."
"Ik heb hem nodig. Ik heb niet echt opgelet bij Engels en nu moet ik zijn cursus dus hebben om over te schrijven."
"Daar staat zijn boekentas..." Tom kijkt even om en springt dan uit de zetel om Bills Engels te zoeken.
Ik geef Romy haar Frans terug en steek mijn pen weer in mijn pennenzak. "Al klaar?" Vraagt Romy trwijl ze mij ongelovig aankijkt.
"Jep." Ik wil mijn pennenzak weer in mijn rugzak steken maar zie dan een rood stukje papier zitten. "Wat is dit?"
"Wat?" Vragen Tom en Romy in koor terwijl ik het papiertje uit mijn rugzak haal.
"Dit, ik heb het nog nooit gezien maar het zat wel in mijn rugzak."
"Plooi het eens open." Ik doe wat wat hij vraagt en er komen drie zinnen in een slordig handschrift tevoorschijn.
"Wat staat er?" Vraagt Romy ongeduldig terwijl ze tevergeefs over mijn schouder probeert te kijken. "Hey, dat lijkt wel het handschrift van Sung, logisch dat ik het niet kan lezen." Ik hou het blad iets dichterbij en zie dat Romy gelijk heeft.
"Wat staat er op?" Haha, nu wordt Tom ook al ongeduldig.
"'Het is leuk om aanbidders te hebben die je imiteren. Jammer genoeg falen ze vaak bij de uitvoering. Dat heeft Axel zopas nog eens bewezen.'"
We kijken elkaar aan beseffen het dan alledrie tegelijk.
"Sung is de moordenaar!"

[reacties??]

Haha, kunnen jullie je voorstellen
dat ik strijk lag toen jullie Sung
allemaal zo knap vonden?
Iedereen valt op mijn moordenaar
(oke, bijna iedereen, Amy en Romy niet,
de echte dan)


Reacties:


MCRx30STM
MCRx30STM zei op 1 mei 2010 - 16:07:
was wel onverwacht dat Sung de moordenaar was
maar maar maar...
heeft 'ie bill nu ook???
NOOO!
ben beniewd wat er nog komen gaat ^^


cocoloco
cocoloco zei op 1 mei 2010 - 12:21:
de moordenaar is altijd knap! I hate that! nog een deel nog een deel!