Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Verhuisd (TC) » 22. Homo?

Verhuisd (TC)

21 mei 2010 - 23:38

1036

9

488



22. Homo?

Tenzij iemand de aftrekscène wil schrijven (zelf dus, niet ik) blijft het hierbij (als je het wel wil schrijven wil ik het er wel bij zetten + jouw naam) :) ik heb dan wel veel fanfics gelezen, ik waag het nog niet erop om zelf zo'n dergelijk stukje te schrijven... :P

Tom pov
Ik ben blij dat Bill Anouk nog een kans geeft. Nu hoef ik tenminste niet meer te kiezen bij wie ik ben. Ik was net buiten wel even bang dat hij het doorhad, dat ik hem leuk vind.
Ik zit nog beneden aan de keukentafel, koekjes te eten samen met Bill. Mam is nog niet thuis, en dan plunderen wij twee altijd de keukenkastjes. Is een soort traditie van ons geworden.
‘Weet je dat ik heel blij ben dat we morgen niet naar school hoeven?’ zegt Bill ineens.
‘Hoezo?’ vraag ik terwijl ik nog een koekje in mijn mond stop.
‘Nou, dan hadden we een oog moeten ontleden.’
Ineens smaakt dat koekje me niet zo goed meer. ‘Bill, ik ben aan het eten.’ Zeg ik verontwaardigd. Alleen het idee al om een echt oog vast te moeten houden, maakt me al misselijk. Laat staan om erin te snijden!
‘Sorry.’ Zegt hij verontschuldigend, en hij kijkt me aan met zijn onschuldige puppyoogjes. Net alsof ik lang boos zou kunnen zijn op hem.
Ik hoor de achterdeur open en dicht gaan.
‘Wie is dat? Mam zou toch pas tegen zes uur thuis komen?’
‘Waarschijnlijk Anouk.’ Antwoord ik, en een paar seconden later staat inderdaad Anouk in de deuropening van de keuken. Een ongemakkelijke stilte valt.
‘Uhm, koekje?’ verbreek ik de stilte, en bied haar een stroopkoek aan.
‘Nee dank je.’
‘Zullen we naar boven gaan? We hebben een playstation met singstar.’ Zegt Bill alsof er nooit iets gebeurd is.
Anouk kijkt Bill even raar aan, maar zegt dan: ‘Is goed, maar Tom, zullen we eerst het liedje doen of de test?’ richt ze zich op mij, haar verbaasdheid redelijk verbergend.
Oh ja! Shit! Het liedje was ik alweer bijna vergeten.
‘Welk liedje?’ vraagt Bill, maar ik negeer hem.
‘Zoals je ziet is het liedje eigenlijk niet meer nodig.’ Zeg ik tegen haar.
‘Welk liedje en wat voor een test?’ zegt Bill nu ongeduldig.
‘Ja maar we hebben er de hele middag aan gewerkt.’
‘Dat is waar.’
‘Welk liedje!?’ schreeuwt Bill nu bijna.
‘En volgens mij wil hij het graag horen.’ Zegt Anouk lachend.
‘Ja, ik geloof het ook.’ Zeg ik grinnikend terwijl ik naar mijn gefrustreerde broertje kijk. Hij is het niet gewend dat hij niet weet wat er aan de hand is. Met een pruillipje kijkt hij me aan. ‘Mag ik het alsjeblieft weten, Tomi?’ Bij het horen van die bijnaam krijg ik rode wangen, maar ik herpak me snel weer en zeg ‘Kom, laten we dan maar naar boven gaan.’

Anouk pov
‘Hmmm, hmmmmmmmmhmmmm.’ De laatste keer neurie ik het refrein. Bill kijkt met open mond en waterige oogjes toe hoe Tom het laatste akkoord aanslaat.
‘Dat was zo lief. En dat allemaal voor mij?’ zegt hij en hij springt Tom om zijn hals zodra hij de gitaar weg heeft gelegd.
‘Ja, daar hebben we gisteren de hele middag aan gewerkt.’ Antwoord ik maar voor Tom. Ik denk niet dat hij op dit moment iets zinnigs zou kunnen zeggen, in die omhelzing.

‘Kom Bill, wij laten Tom even alleen. Singstar kan toch maar met z’n tweeën. Hij heeft even iets anders te doen.’
‘Wat dan?’vraagt Bill nieuwsgierig.
‘Testen of ik inderdaad homo ben of misschien bi of dat deze jongen een uitzondering is.’ Antwoordt Tom doodgewoon.
Met open mond staar ik hem aan. Hoeveel weet Bill nu? Hij zou er nu toch zo achter kunnen komen? Bill knikt echter begrijpelijk en neemt mij mee naar de andere kamer. ‘Hier zit alles in wat je nodig hebt.’ Roep ik Tom nog gauw toe, en gooi hem de plastic tas aan.

‘Dus jij weet wel wie de jongen is die Tom leuk vindt.’ Zegt Bill direct wanneer we in de andere kamer zijn.
‘Eh, ja.’ Zeg ik. Ik begin langzamerhand te begrijpen hoeveel Bill precies is verteld.
‘Wie is het?’ vraagt hij hoopvol.
‘Dat zou hij je toch echt zelf moeten vertellen,’ zeg ik hem,’het is namelijk niet zomaar iets.’
‘Kan je me ook geen hints geven?’ vraagt hij een beetje teleurgesteld.
‘Hmmm,’ zeg ik, en denk diep na,’jij vindt die persoon ook wel heel aardig denk ik. Meer kan ik niet zeggen.’
‘Ken jij hem persoonlijk dan? Die jongen?’
‘Meer kan ik niet zeggen, zei ik.’ Maar volgens mij kan hij het antwoord zo van mijn gezicht aflezen. Het zit namelijk zo, ik word heel snel rood. Dat is, als je iets heel ongepasts vraagt (zoals Julie die vanochtend suggereerde dat ik lesbisch was) of wanneer je iets vraagt waar ik eigenlijk ja op hoor te antwoorden, maar ik niks over mag zeggen. Ik hoop alleen dat Bill me niet goed genoeg kent om dit eigenaardige trekje te weten.
‘Oké, laten we dan maar singstar gaan doen. Ken je veel Duitse liedjes behalve de onze? Wacht, ik heb er ook een met Durch den Monsun erop. Laten we die doen.’

Tom pov
Anouk heeft me hier achtergelaten met een portie aftrekmateriaal. Vooral de fanfics werken goed. Maar bij de plaatjes van naakte mannen deed het me niks tenzij ik me Bills hoofd erop voorstelde. Maar de playboy en de fanfics… Ik moet echt vaker internetten, want die verhalen hebben me de beste orgasmes tot nu toe bezorgd.

‘Hallo, hoe gaat het hier?’ vraag ik nonchalant als ik de kamer binnenkom waarin Anouk en Bill zitten. Ze spelen nog steeds singstar, dus ik krijg niet direct antwoord.
‘Het is kwart voor vijf, man! Duurde die test echt twee uur?’ vraagt Bill zodra het liedje klaar is.
‘Er zat heel interessant leesvoer bij,’ zeg ik verdedigend,’en Anouk, wil je de playgirl terug? En mag ik de rest houden?’
‘Haha, je weet je antwoord dus al? Je mag de playgirl houden. Misschien leuk om iemand van de crew cadeau te doen als die jarig is.’ Zegt ze lachend.
‘Ja, boobs boven alles, behalve die ene jongen.’
‘Wie is die jongen nou? Ik wil weten naar wie jij liever kijkt dan naar borsten, want dat is zeldzaam bij mijn broer,’ zegt Bill zeurderig,’en Anouk heeft al gezegd dat zij hem ook persoonlijk kent.’
‘Anouk!’ zeg ik en kijk haar kwaad aan. Als ze dat soort dingen vertelt, dan weet hij het binnen no-time.
‘Ik heb dat helemaal niet gezegd!’ vuurt ze terug.
‘Nee, inderdaad niet. Je vertelde het zelf zojuist door die reactie.’ Zegt Bill triomfantelijk.
‘En wie wint er telkens met singstar?,’ vraag ik, het onderwerp ontwijkend.
‘Ik natuurlijk.’ Zegt Anouk, en ze springt opgewonden op en neer.
‘Ik lí¡í¡t haar natuurlijk winnen. Ze kan toch niet op tegen dé Bill Kaulitz.’


Reacties:

1 2

xRivkikix3
xRivkikix3 zei op 31 mei 2010 - 6:58:
Hey!

Dit is zeg maar best wel erg.. Ik loop achter op jou overheerlijke verhaal. :o.
Maare ik zal snel verder lezen. En ik weet zeker dat je alvast verder mag gaan. Cuz me likes.

Kusje.


dreamerangel
dreamerangel zei op 26 mei 2010 - 14:34:
hihi ^^


Lisaa
Lisaa zei op 23 mei 2010 - 11:17:
meer.
i like it =]
x


Renesmee
Renesmee zei op 22 mei 2010 - 19:02:
Whiieo!
Niceniceniceeeee


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 22 mei 2010 - 16:15:
hahaa, Bill zn ego komt ook nog even boven

SNEL VERDER!!!