Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Angel, don't you cry » Hoofdstuk 5

Angel, don't you cry

29 mei 2010 - 11:50

896

2

426



Hoofdstuk 5

Wow, wat is er gebeurt? Heb ik echt Tokio Hotel ontmoet? Heb ik echt met Bill gekust en ... gevreeën? Nee, dat kan niet. Zo ben ik niet, en Bill trouwens ook niet. Zeker niet zo snel. Ik lig nog in mijn bed als ik mijn gsm zoek. Ik kijk in mijn contactenlijst. Ineens kijk ik verbaasd naar mijn gsm schermpje. 'Bill Kaulitz' staat er. Omg, ik heb zijn nummer, dat had hij me gegeven. Het is dus blijkbaar wel allemaal echt. Ik kan niet geloven dat ik het me niet meer goed herrinner. Hoe kan dat nu? Ik had waarschijnlijk de beste avond van mijn leven gisteren en ik weet er niets meer van? Ik toets het nummer van Moon in.
'Hallo, met Moon.'
'Hey Moon, ik ben het! Kan je zo snel mogelijk komen?'
'Ja tuurlijk, en ben je al bekomen van gisterenavond?'
Ik herrinner me echt niets meer, hoe kan dat nou? 'uhmm, gisterenavond?'
'Komaan Angel, weet je het dan niet meer?'
Ik trek een gezicht waarop te lezen is dat ik het niet meer weet, maar Moon kan dat niet zien realiseer ik me dan. 'Nee?'
'Hoe komt dat? Ik herrinner het me toch? Heb je ...'
'Moon, kom nu gewoon snel naar hier!' zeg ik en ik duw op het rode telefoontje.
Een paar minuten later wordt er op mijn deur geklopt. Ik loop ernaar toe en zie Moon staan.
'Kom binnen' zeg ik zonder enige emotie. Moon stapt binnen en geeft me een kus op mijn wang.
'Wat scheelt er? Je weet niks meer van gisteren avond?' vraagt ze voorzichtig.
'Nee. Ja, ik weet dat we Tokio Hotel hebben ontmoet, en dat ik met Bill gekust heb. En seks gehad heb.' voeg ik er nog aan toe. 'Maar dat lijkt een droom.'
'Wat? Seks? Dat heb je me gisteren niet verteld.'
'Moon, ik weet niet meer wat ik wel en niet gezegt heb.' ik lach een beetje. 'Vertel me wat we gedaan hebben.'
'Okee, We zijn backstage gedrongen en hebben de jongens ontmoet. We zijn in ...'
'hun tourbus gegaan, ja dat herrinner ik me nog vaag' zeg ik.
'Ja, en voor we in hun tourbus waren gegaan, waren jij en Bill spoorloos verdwenen, want Tom heeft me toen alleen de tourbus laten zien. Waarschijnlijk hebben jij en Bill toen gekeken of de zetels van de backstage zacht genoeg waren.' Moon lacht. Ik moet ook lachen.
'En toen?' vraag ik nieuwsgierig.
'Toen moesten ze doorreizen, en wij mochten niet mee. En om ons verdriet te verzachten, zijn we naar een pub gegaan en hebben we heel de avond gedronken. We waren zat, en jij vooral. Je was de hele tijd aan het zagen dat je Bill wou en dat hij je in de steek heeft gelaten. Je riep zelfs naar mij dat ik hem moest gaan halen of dat je anders niet meer tegen me zou praten.'
'Meen je dat?' zei ik vol verbazing.
'Ja, en we zijn om 5 uur 's nachts naar huis gegaan.'
'Moon, het lijkt precies alsof ik het gedroomd heb, alleen van de pub herrinner ik me niets.'
'Dat komt dan waarschijnlijk door het feit dat je zat was, dan heb je dat soms.'
'Maar, zou ik hem bellen? Hij heeft me zijn nummer gegeven.'
'Ja, je moet hem bellen, nu!' Moon is helemaal enthousiast.
Ik neem mijn gsm en zoek zijn nummer. Ik kijk nog even naar Moon of ik het echt wel zou doen, en dan druk ik op het groene telefoontje.
'Hallo, met Bill'
Ik zwijg even en uiteindelijk, als Bill al 2 keer hallo heeft gezegt, zeg ik ook iets.
'Hallo, ik ben het, Angel. Van gisterenavond.'
'Wat ben ik blij dat ik je hoor! Ik dacht dat je niet meer ging bellen, het is al half 2.'
Ik lach ongemakkelijk.
'Wat ben je aan het doen?' vraagt Bill dan.
'Ik ben thuis, samen met Moon. Jij?'
'Wij zijn in een concertzaal, aan het oefenen voor onze show vanavond.'
'Ohh fijn.' Het is even stil. 'Wanneer kan ik je terugzien?' vraag ik dan een beetje bang voor wat hij gaat zeggen.
'Na de tour is het beste denk ik' zegt hij.
'Eerder gaat niet?' Ik voel de tranen in me opkomen. Ik wil je terugzien, ik mis je.'
En toen ik dat zei, realiseerde ik me dat het liefde moest zijn, dat ik daarom zo snel seks had gehad met Bill, het was echte liefde. Ik was er zeker van.
Bill hoorde dat ik tranen in mijn ogen had en probeerde me te troosten.
'Ik mis je ook. Maar de Europese tour is volgende week al gedaan. Dan kom ik recht naar je toe en gaan we op vakantie. Dan ben ik er voor je.'
Ik snikte zachtjes. 'Okee' zei ik toen stil. 'Ik wacht op je.'
'Angel, don't you cry' voegde hij er nog aan toe toen hij merkte dat ik nog wat aan het snikken was. We rondde het gesprek af en hield toen met traanogen mijn gsm vast in mijn hand.
'Volgende week zie ik hem en gaan we op vakantie.' Zei ik een beetje lachend van blijschap tegen Moon. Ze lachte lief waarvan ik kan afleiden dat ze blij is voor me en ze geeft me een knuffel.

Volgende week zie ik hem, de jongen die de liefde van mijn leven blijkt te zijn, want als hij dat niet was, was ik nooit zo snel met hem naar bed gegaan. Maar hij is het, en het was geweldig. Na zoveel ongeluk is het goede me eindelijk overkomen. En ik ben niet van plan om dat te verknoeien.


Reacties:


MyReflection
MyReflection zei op 1 juni 2010 - 22:17:
Na zoveel ongeluk is het goede me eindelijk overkomen.

Moet ik nu gaan teruglezen wat er is gebeurd of weten wij nergens meer iets van. Ik heb nu het idee namelijk dat ik iets mis.

snel verder
x


jorinloveth
jorinloveth zei op 29 mei 2010 - 13:01:
VERDER!