Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Mijn tijdelijke broer. [TC] » Hoofdstuk 6.

Mijn tijdelijke broer. [TC]

12 juni 2010 - 15:41

1011

7

608



Hoofdstuk 6.

Hallo allemaal! (:
Ik was op vakantie, daarom duurde het even voor een nieuw deeltje, maar hier is ie weer! Veel leesplezier ^^


‘Zo jongens, hoe is het gegaan?’ vroeg Simone die avond, toen beide jongens op de bank zaten.

‘Oh, goed hoor,’ zei Bill en glimlachte overtuigend. ‘Oké, mooi en bij jou ook Tom?’ vroeg ze. Tom haalde zijn schouders op en gaf verder geen antwoord.
Simone zuchtte een keer en verliet daarna de woonkamer.

‘Wat een zeikwijf,’ mompelde Tom.
Bill beet op zijn lip en wist niet wat te antwoorden. Hij vond het niet fijn dat Tom zo over zijn moeder sprak, maar toch zei hij er niks van. Hij wilde gewoon dat Tom hem aardig vond en ook aardig tegen hem deed.

‘Wil je hem misschien op rtl zetten? Daar komt zo -’
‘Nee, ik ga al iets anders kijken,’ onderbrak Tom zijn woorden.

‘Oh.’ En wat geeft jou het recht om iets te kijken wat jij wil in mí­jn huis?! Maar Bill zei niks en keek toe hoe Tom de tv op een, voor hem onbekende, zender zette.

‘Euhm,’ zei Bill, toen een beeld verscheen wat hij niet gewend was. Met grote ogen keek hij toe hoe twee naakte vrouwen elkaar betastten en zich rot kreunen, zo hard dat hij bang was dat zijn moeder het zou horen, ook al bevond ze zich boven in de badkamer.
Bill vroeg zich af waarom Tom hier naar wilde kijken en hoe hij wist dat ze deze zender hadden. Bill had het nooit geweten, maar hij had er ook niet naar gezocht. ‘W-waarom kijk je dit? I-ik mag dit niet - kun je hem omzetten? Dadelijk komt mam - Tom?’
Geïrriteerd draaide Tom zijn hoofd om en keek Bill ongeduldig aan. ‘Wat nou! Ga weg als het je niet bevalt, maar laat mij met rust.’

Bill beet op zijn lip en draaide zijn hoofd weer naar de tv. Hij vond het vies. De manier waarop de meiden elkaar betastten, enkel om lust, dienend als amusement. Bill vond het niet iets om te misbruiken, om kwijlend naar te kijken. Homoseksualiteit was iets serieus en niet iets wat als lustobject moest dienen.
Maar blijkbaar dacht Tom er wel zo over. Zijn mond hing licht open en zijn ogen stonden groot. Bill kon het niet laten een blik naar onderen te werpen en tot zijn frustratie zag hij - ook al was de broek van de jongen nog zo wijd - dat deze iets omhoog stond.
Hij draaide met zijn ogen, maar kon zijn blik er niet vanaf houden. Hij wist dat als Tom nu om zou kijken, hij de wind van voren zou krijgen. Maar Bill vond alles wat op het scherm gebeurde tien keer niks, vergeleken met de broek van Tom, die steeds meer omhoog kwam te staan.

Een schok schoot door zijn lichaam toen Tom ‘Oh God’ fluisterde en hij voelde zijn penis kloppen, terwijl hij stiekem verlangde naar iets wat hij nog nooit had gekend.
Bill was namelijk nog maagd en het meest spannende wat hij ooit had meegemaakt, was dat hij met zijn beste vriend Andreas porno ging kijken. Alleen werd Bill er niet opgewonden van, maar alleen maar giechelig. Die avond had hij zijn vriend opgebiecht dat hij homo was. Ja, natuurlijk wond het hem wel op als hij seks bekeek met een man en vrouw, of vrouw met vrouw. Maar niet zo erg dat hij ernaar verlangde.

‘Ik ga naar boven,’ meldde Tom. Bill keek even verdwaasd om zich heen en besefte dat hij diep in gedachte verzonken was geraakt. Hij was blij dat zijn blik in ieder geval niet meer op Toms kruis was gericht in de tussentijd, zodat Tom niks had gemerkt - hopelijk.
‘Ja, is goed.’ Bill keek toe hoe Tom zich de woonkamer uithaastte en naar boven liep, waar hij ging doen wat iedereen wel kon nagaan.

Bill slaakte een zucht en zette de zender op rtl, waar zijn vertrouwde serie afgelopen was en nu één of andere misdaadserie speelde, die hij niet gevolgd had. Bill slaakte een nieuwe zucht en moest zichzelf tegenhouden niet naar boven te lopen.

~~

‘Tom, we gaan eten.’ Bill klopte op de dichte deur van de logeerkamer. ‘Ja! Ik kom, ga maar naar beneden! Ik kom!’
Bill drukte ondanks deze woorden de deur open. Misschien omdat hij gewoon nieuwsgierig was naar wat Tom uitspookte.

‘Hé, ik zei toch dat ik eraan kwam! Oprotten!’ Met grote ogen keek Bill toe, hoe Tom op zijn bed zat, met om hem heen een paar lege bierflessen. ‘Je mag niet -’
‘Ik zei oprotten! Weg, weg!’ Tom sprong op en gaf Bill een flinke duw, zodat deze achterover viel en op zijn kont belandde en hierdoor zijn stuit bezeerde.
Tom smeet de deur dicht en drukte er nog eens stevig tegenaan, toen hij niet goed sloot, omdat Bills voet er nog tussenzat. ‘Au!’ riep hij, maar werd genegeerd. De deur werd gesloten, nadat Bill zijn voet had kunnen wegtrekken.

Een beetje ontdaan liep Bill naar beneden. Hij kon het beeld van Tom die zichzelf lam zoop, maar niet uit zijn gedachten wissen. ‘Komt Tom eraan?’ vroeg zijn moeder, toen Bill zwijgend plaatsnam. Bill haalde zijn schouders op als antwoord en staarde diep in gedachten uit het raam. Wat moest hij doen? Het zeggen tegen zijn moeder?

‘Is er iets?’

‘Nee, nee. Tom voelde zich niet zo lekker, ik denk dat hij straks wel wat komt eten.’
Bill probeerde niet op zijn lip te bijten - iets wat hij altijd deed wanneer hij ergens over loog. ‘Oh, oké dan, zullen we even beginnen?’
Hij knikte en vouwde zijn handen. Waarom had hij het in vredesnaam voor Tom opgenomen? Moest hij zijn moeder niet zeggen waar Tom mee bezig was?
Misschien wilde hij Toms vertrouwen wel niet schenden, wilde hij gewoon dat Tom hem mocht.


‘Eet smakelijk,’ zei Simone en schepte zijn bord vol met lasagne. Bill knikte en mompelde: ‘Jij ook.’ Afwezig begon hij te eten, kijkend naar het beeld wat voor zijn netvlies bleef branden. Tom met de vele bierflesjes om zich heen en het volle krat wat Bill naast zijn bed had zien staan.


Reacties:

1 2

XMariellaX
XMariellaX zei op 18 juni 2010 - 21:52:
Ohgott <333
Snel vedeeeeeeeeeeeeeer :'D !


Angiepink zei op 17 juni 2010 - 21:51:
snel verder !
zou je me willen laten weten als er een nieuw hoofdstuk is , alvast bedankt
xxAngie


cocoloco
cocoloco zei op 14 juni 2010 - 7:23:
OMG! wreed! hij is gewoon zwaar alcoholist man!

verder plies!


inke
inke zei op 12 juni 2010 - 21:30:
meer??
Xxx


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 12 juni 2010 - 20:33:
Tom is echt gemeen....

en Bill is net zo het kleine broertje dat voor iedereen goed wil doen om in de hemel te komen

Snel verder!!
<3