Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Het GROTE kleine Rijk der kabouters met gepunnikte mutsjes voor kabouters » Er was eens...

Het GROTE kleine Rijk der kabouters met gepunnikte mutsjes voor kabouters

23 juli 2010 - 21:03

241

3

353



Er was eens...

Misschien heeft u het nooit geweten... Maar... Er bestaat ene kleiner volk als u en ik. En dat zijn de mensjes met mutsjes voor kabouters. U moet ze niet verwisselen met kabouters en hun kaboutermutsjes. Ga met ons mee in de mysterieuze wereld van GROOT en klein. -Laat je even een reactie achter??

Once upon a time...
Not in the west...
But in the whole of the little world...


Er was eens...
Een klein dorpje voor kabouters, voor u, de lezer. Is het dorpje klein, maar voor de kaboutertjes is het heeeeel GROOT.

Ik wil u als de Keunegin van dit dorpje, even voorstellen aan mijn onderkrabouters, naast mij, de hele belangrijke persoon is: Regalator. Zij regelt mijn zaken, notert alles, is mijn toeverlaat. Daarna komt de wachtator, hij bewaakt alles, het hele koninkrijk. Want zo nu en dan proberen de trolletjes, waar we oorlog mee voeren, het GROTE kleine land binnen te dringen. Wanneer ze dat lukt, schakelen we de Memiator in, zij zorgt ervoor dat alle kleine trolletjes opgesloten worden in het kleine kamertje(gevangenis). De Kokechina zorgt dan dat er in het kleine kamertje voldoende brood met spinnen word gebracht. Natuurlijk zorgt ze ook voor al het andere eten in het GROTE kleine land. De Animator zorgt voor het vermaak van de kleine kleine kaboutertjes. En ook voor de Keunegin, want ik moet altijd blij zijn. En dan is er natuurlijk nog de Tuinmanator, die zorgt dat al het groen rondom en in het land van GROOT en klein netjes is. Al vind hij het wel een beetje moeilijk met de klepelmator, omdat die nogal groot is. Zo nu en dan sneuvelt er wel eens een kaboutertje.

We houden u op de hoogte van alle gebeurtenissen in het GROTE kleine land,

Tot dusver getekend,

De Keunegin,
En de Regalator.


Reacties:


CxAngel
CxAngel zei op 17 sep 2010 - 21:37:
Echt Awesome=3


lisasnowy
lisasnowy zei op 23 juli 2010 - 23:36:
ik snap het niet echt
het lijkt wel alsof je over lilliputters praat die denken dat ze kabouters zijn...


kaylie
kaylie zei op 23 juli 2010 - 21:13:
Geniaal