Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Zoom/Zoom into me

Why I wrote it (Tc, but no story)

2 aug 2010 - 13:49

307

5

279



Zoom/Zoom into me

Wat is het verhaal achter het lied?
'Wel, ik ben heel eerlijk geweest over mijn relatie met Tom, dus ook hier ga ik eerlijk over zijn.
Ik heb dit niet geschreven. Tom heeft dit geschreven.
We kenden de gevoelens van elkaar, maar ik was bang voor een relatie. Ik was bang voor de reacties van onze ouders, van Georg en Gustav, van de Fans, de manager, van iedereen. Het was ook al heel lang geleden dat ik nog een relatie gehad had, en ik wist niet of het wel zou lukken met het touren enzo.
En ook, stel dat het fout zou lopen, onze relatie, zouden Tom en ik elkaar dan nog gewoon als broers kunnen aankijken? Ik was echt gewoon bang, bang voor vanalles en nog wat, ookal wilde ik het zo graag.
Ik wilde, excuseer, WIL elke seconde bij hem zijn, zijn hand vasthouden, in zijn ogen kunnen kijken en weet ik veel wat nog allemaal, maar ik was bang.'

Aangezien er dan voor Tom geen eerste reacties was, wat was jou eerste reactie?
'In de studio staat een piano, en er hing een papiertje op mijn deur waar opstond dat ik van David naar de plaats moest gaan waar de piano staat. ik ging dus half wakker naar daar en in plaats van David, vond ik Tom. Hij zat een melodietje te spelen en ineens begon hij te zingen.
Ik stond echt te huilen tijdens dat liedje en toen het gedaan was ben ik op hem afgestormd zodat we samen van het stoeltje afvlogen en op elkaar op de grond belandde.
Ik fluisterde toen; 'het spijt me dat ik zo twijfelde.' En dat was het moment waarop dat we samen waren.
Dat lied heeft een hele diepe betekenis voor ons, daarom spelen alleen wij het. De tekst is prachtig, niet zoals ik hem geschreven zou hebben, maar dat maakt het gewoon nog specialer.'


Reacties:


MoonRocker zei op 2 aug 2010 - 17:05:
Nihaaaa<3
Süß *-*
Maar echt, Anke, hoe je die liedjes toepast, zo goed!
-dathebikvolgensmijalgezegd?XD-

xoxo<3


YarahartBill
YarahartBill zei op 2 aug 2010 - 15:19:
Ik snap echt niet dat jij dit zo kan verzinnen hoor!
Het is zo.... ja als of het gewoon die reden is waarom ze dat lied hebben geschreven.

WAUW!

meer!

xxxxxx.


jorinloveth
jorinloveth zei op 2 aug 2010 - 14:35:
zo mooi *-*

Meer!


cocoloco
cocoloco zei op 2 aug 2010 - 14:17:
omg, ik zit ewoon de tranen uit mijn ogen te knipperen.
verder plies!!!!!!!!!!!


dreamerangel
dreamerangel zei op 2 aug 2010 - 14:10:
snel verdeerr!