Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Journey through the Mono region {tijdelijke stop} » Episode Fourty-Four - Love starts with fighting...

Journey through the Mono region {tijdelijke stop}

9 aug 2010 - 11:41

1056

2

265



Episode Fourty-Four - Love starts with fighting...

* Bij Sky, Thomas, hun pokémon en Noa's overige pokémon *


Sky, Thomas en Phione hadden ondertussen één van de andere drie gangen genomen, die ze op het begin konden kiezen. Deze gang leek niet dood te lopen, dus Thomas humeur was al meteen een stuk beter.
'Hèhè, volgensmij loopt deze niet dood,' zei Thomas.
'Ik zou maar niet te vroeg juichen...' zei Sky waarschuwend. 'Je weet het maar nooit.'
Thomas zuchtte diep. 'Ik hoop maar dat Umbreon oké is...'
'Én Noa!' zei Sky verontwaardigd. 'Ze is van een enorme hoogte naar beneden gevallen. Net als Eevee en Umbreon.'
'Ja, whatever,' zei Thomas chagrijnig. 'Ik heb medelijden met Umbreon. Dat arme beestje moet de hele tijd met Noa meelopen.'
'Wat heb jij tegen Noa?' zei Sky.
'Alles,' bromde Thomas.
Sky grinnikte.
'Wat!?' zei Thomas opvliegend en hij keek Sky kwaad aan.
'Ik zeg het niet graag, maar ik geloof dat Jesse dit keer eindelijk eens gelijk heeft.'
'Met wat?'
'Ik zeg niks. Anders wordt ik straks vermoord door jou.'
'Phiiii!' lachte Phione.
Thomas keek chagrijnig de andere kant op. 'Ik ben gewoon bezorgd om Umbreon, oké? Je weet dat Noa heel erg impulsief is en ik en bang dat ze zichzelf, Umbreon en Eevee in gevaar brengt.'
'Kijk dat lijkt er meer op,' zei Sky vrolijk.
Thomas gaf hem een stomp. 'Ik weet niet waar jij aan denkt, maar ik weet wel dat wat waar jij aan denkt niet waar is!'
'Zo, dat was lekker vaag,' zei Sky droog. 'Ik weet waar ik aan denk, en ik weet ook dat wat dat jij denkt waar ik aan denk wél waar is!'
Phione lag helemaal dubbel en Thomas gaf Sky opnieuw een stomp. 'Ik denk dat ik nu wel weet waar jij aan denkt, en ik weet ook dat wat jij denkt waar ik aan denk dat jij aan denkt niet waar is.'
Nu schoten ze alledrie in de lach.

* Ondertussen bij Noa, Umbreon en Leafeon *


'Wauw Leafeon, hoe vind je je nieuwe vorm?'
'Leaaafeon!' zei Leafeon enthousiast en ze huppelde om Umbreon heen.
'Breee,' zei Umbreon en keek Leafeon blij aan.
'Nu een weg naar boven vinden,' mompelde Noa.
'Umbreeee!' riep Umbreon.
'Leaaaafeon!' riep Leafeon.

* Ondertussen bij Sky, Thomas, hun pokémon en Noa's overige pokémon *


Net toen Sky, Thomas en Phione er heel veel vertrouwen in hadden gekregen dat deze gang ní­et dood zou lopen, eindigde de gang in een muur.
'AAAAAAAAAAARGHHHHHH!!!!' riep Thomas kwaad. 'IK HAAT DIT!!!'
Sky zuchtte heel diep, maar zag toen dat er een enorm gat in de grond zat.
'Hey Thomas, zie dit,' zei hij en hij hurkte naast het gat neer.
'Dat is net zo'n gat als Umbreon, Noa en Eevee doorheen zijn gevallen!' zei Thomas. 'Oké, ik heb een idee.'
Hij greep een pokébal. 'Staravia, ik kies jou!'
'Starrrrr,' zei Staravia en keek Thomas vragend aan.
'Staravia, ik wil dat je door dit gat naar beneden gaat en zoekt naar Noa, Umbreon en Eevee,' zei Thomas. 'Gaat dat lukken denk je? Wij wachten hier op je.'
Staravia knikte en vloog door het gat. 'Succes, Staravia!' riepen Sky en Thomas hem nog achterna.
'Phii, Phione!' riep Phione.

* Ondertussen bij Jesse en zijn pokémon *


'Ik heb een pooootje met vet! Al op de taaaaaafel gezet! Ik heb een potje, potje, potje, potje veeeet al op de taaaafel gezet! Dit is het eerste couplet, rettekettet, ik heb een poootje met vet al op de taaaafel gezet! Ik heb een potje, potje, potje, potje veeeet al op de taaaafel gezet!'
Eevee zuchtte diep en begon weer te glimmen. Dit keer voelde ze het en ze begon door Jesse's gezing heen te roepen: 'Vee, Eeveee!'
Jesse keek verbaasd om en zag Eevee glimmen.
'Eevee...' mompelde Jesse.
Hij hurkte voor zijn Eevee neer en wreef hem over zijn kopje.
'Je bent klaar om te evolueren, Eevee,' zei hij.
'Vee!' zei Eevee.
Toen kwam er een heel fel licht en Eevee veranderde van vorm.
'Breeeee! Umbreon!' zei Eeevee - uhm - Umbreon.
'Wauw...' zei Jesse ontroerd en knuffelde Umbreon helemaal plat. 'Ik heb een Umbreon - maar.'
Jesse zag de blauwe ringen van Umbreons lichaam oplichten. 'Horen die ringen niet geel te zijn?'
Toen herinnerde hij zich dat zijn Eevee ook een andere kleur had gehad als andere Eevees. 'Cool! Ik heb een shiny Umbreon!' riep Jesse hyper.
'Breee!' riep Umbreon.

* Ondertussen bij Noa, Umbreon en Leafeon *


'Pff. Ik denk niet dat we ooit nog een weg omhoog vinden,' zei Noa beteutert.
Ze wilde net gaan opgeven toen ze in eens een bekend geluid hoorde:
'Staaaar! Staraviaaa!'
Noa, Umbreon en Leafeon keken verbaasd om en zagen Thomas' Staravia voor zich landen.
'Bree!' liep Umbreon blij, die Staravia meteen herkende.
'Staar, Staaarrr,' zei Staravia.
'Leaaafeon!' bemoeide Leafeon zich ermee.
'Star, Starr, Staarr.'
'Bree, Umbreon.'
'Leafeooon.'
Staravia, Umbreon en Leafeon keken Noa veelbetekenend aan en Staravia en Umbreon begonnen een kant uit te rennen.
'Hey wacht!' riep Noa verbaasd.
'Leafeooon!' zei Leafeon.
'Goed,' zei Noa en ze rende samen met Leafeon Staravia en Umbreon achterna.

* Ondertussen bij Sky, Thomas, hun pokémon en Noa's overige pokémon *


'Nou, daar zitten we dan,' zei Thomas droog.
'Phii,' zei Phione.
'Zeg Thomas,' zei Sky serieus. 'Zeg nou eens eerlijk, wat vind je nou eigenlijk van Noa?' Hij werd een beetje rood.
'Noa?' zei Thomas. 'Pff. Weet niet.'
'Kom op, dat weet je toch wel?' zei Sky droog.
Thomas haalde zijn schouders op. 'Ze veroorzaakt altijd problemen.'
'Phii, Phione!' protesteerde Phione.
'Maar ze is wel dapper,' zei Thomas, met een blik op Phione. 'En een goede trainer. Maar dat neemt niet weg dat ze altijd problemen veroorzaakt!'
'Phi,' zei Phione met een grom.
Sky zei: 'Maar ze komt ook wel weer altijd uit de problemen.'
'Met hulp,' zei Thomas droog.
'Thomas, ze heeft jou ook gered, toen met Team Eternal onder water.'
Thomas werd rood en keek de andere kant op.
Toen keek hij veelbetekenend naar Sky. 'Je vindt haar wel helemaal geweldig, hè?' zei hij uitdagend.
'Helemaal niet!' zei Sky, maar hij werd knalrood. 'Net wat je zegt, ze veroorzaakt altijd problemen, en en.. en. Uhm.'
'Maar ze komt wel weer uit de problemen,' zei Thomas uitdagend.
Phione lag helemaal dubbel.
'Wat nou?' snauwde Sky.
'Sky is verlie-iefd, Sky is verlie-iefd!' zei Thomas.
'Phiiii, Phii!' riep Phione.
'Helemaal niet,' zei Sky chagrijnig.
'Waarom wilde je het dan ineens over Noa hebben?'
'Omdat jij altijd ruzie met haar maakt maar tegelijkertijd heel veel om haar geeft!'
'Wie zegt dat?'
'Ik!'
'Wie zegt dat jij gelijk hebt!?'
'Ik!'
'En wie zegt dat jij weet wie er hier gelijk heeft!?'
'Ik!'
'En wie - Ach laat ook maar,' zei Thomas en hij ging op de grond zitten. 'Einde discussie.'
'Dus ik win!' zei Sky triomfantelijk.
'Helemaal niet! Dat heb ik niet gezegd!'
'Maar ik wel!'
'Wie zegt dat jij gelijk hebt!?'
'Ik!'
'Deja-vu,' zei Thomas droog.
Phione en Sky kwamen niet meer bij.


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 3 sep 2010 - 20:35:
bwahahaha
Sky heeft een oogje op Noa
lol, snel verder alstublieft


Soragek
Soragek zei op 9 aug 2010 - 11:54:

ik lag helemaal dubbel