Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Screamin'

Why I wrote it (Tc, but no story)

10 aug 2010 - 16:37

297

6

501



Screamin'

Wat is het verhaal achter het lied?
'Goh, die is ookal best oud hoor. We hebben hem nu pas op een cd staan, maar dat nummer spelen we misschien al 5 jaar gewoon in de studio.
Ik heb dat geschreven kort nadat we waren doorgebroken met Monsoon. Tom en ik waren nog niet samen toen, maar ik was wel al echt gek op hem. Ik durfde het echt niet te zeggen tegen hem, en ik was er ook van overtuigd dat ik gestoord was en dat Tom me zou verafschuwen ofzo als ik het hem zou zeggen.
Maar toch, hoe bang ik ook was, ik wilde het hem zo graag vertellen, het van de daken schreeuwen, en toen dacht ik 'ik doe het gewoon', en toen schreef ik dat nummer.'

Wat was Tom's eerste reactie?
'Hij keek me eerst raar aan, en vroeg dan pesterig "Is Billy verliefd?" Ik bloosde toen en hoe hard ik ook probeerde om niet lachen, toch verscheen er een glimlach op mijn gezicht. "Mag ik weten voor wie je het geschreven hebt?" vroeg hij toen. Ik heb heel luid 'NNNEEEEEEEE!!' geroepen, de tekst uit zijn henden getrokken, daarbij het blad gescheurd, en ben toe naar mijn kamer gelopen.
Een hele tijd later, ik denk een jaar of twee, hebben we onze gevoelens aan elkaar verteld, ofja, we hebben elkaars dagboeken gelezen. Tom kwam naar me toe, en vroeg toen of hij degene was waarvoor ik Screamin' geschreven had. Ik heb eerlijk 'ja' geantwoord en toen haalde hij een blaadje boven waarop hij iets omcirkelde.
Meneer was blijkbaar al twee jaar bezig met erachter te komen op wie ik verliefd was en voor wie ik dat nummer dus geschreven had. Zijn eigen naam stond onderaan het blad, want hij had nooit verwacht dat ik het voor hem geschreven zou hebben.

[reacties??]


Reacties:

1 2

YarahartBill
YarahartBill zei op 5 nov 2010 - 17:58:
Hahahaaa ik zie Tom ook echt dat doen he!

hahahaa x'D cutie!

xxxxxxxxxxxx. <33


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 17 sep 2010 - 17:16:
omg hoe geniaal zjin die nummers <3
TC VOOR LIFEEEE <3


chiboebel
chiboebel zei op 12 aug 2010 - 18:41:
mooi^^


jorinloveth
jorinloveth zei op 11 aug 2010 - 2:38:
zo lief x3

meer!


dreamerangel
dreamerangel zei op 10 aug 2010 - 21:31:
WHAAA NOG EEEN!