Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Alice Schwarz. » Hoofdstuk 7.

Alice Schwarz.

16 aug 2010 - 18:02

713

7

439



Hoofdstuk 7.

Pov Tom.

Zwijgend staarde ik voor me uit. Vertel het maar, zei Bill met een zucht en hij plofte naast me neer op de bank. Ik weet niet waar je het over hebt, zei ik en ik haalde mijn schouders op.
Hmm peinzende blik, om de zoveel minuten slaak je een diepe zucht en je been blijft maar op en neer wiebelen volgens mij zit je ergens mee, constateerde Bill en onmiddellijk hield ik mijn been stil. Ik ben gewoon moe, dat is alles.
Waarom zucht je dan en peins je over iets?
Ik schudde mijn hoofd. Ik peins niet. Ik dacht gewoon aan aan eten, zei ik en knikte overtuigend. Tuurlijk joh, ja, daar peins ik ook altijd over. Kom op Tom, wat is er? Gaat het over die nieuwe?
Fel draaide ik mijn hoofd richting Bill. Hoe weet jij van Alice?
Bill grijnsde. Ik wist wel dat het om haar ging. Iedereen op school heeft het over haar. Ik heb haar niet gezien, maar zo te horen is ze echt een hottie.
Je blijft van haar af! riep ik en na die woorden klapte ik abrupt mijn mond weer dicht.
Dus je bent verliefd? Ben je bang dat je haar niet voor je kan winnen? raadde Bill en hij hield mijn gezichtsuitdrukking goed in de gaten. Ik zweeg en Bill vatte dit op als een ja.
Wil ze je niet? vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op en ik bedacht me of ik hem alles zou vertellen. Het gedeelte over haar astma ging Bill geen zak aan.
Volgens mij niet, zei ik dus maar en vertelde hem over de eerste paar uur. Alles over de geheime plek liet ik achterwege. Waarschijnlijk was Bill er toch kwaad om geworden dus dat was een extra reden om het er niet over te hebben.
Waarom niet dan?
Wat?
Waarom wil je ze niet? verduidelijkte Bill.
Ik trok mijn mond in een grimas. Weet ik veel, mompelde ik.
Ik kan iedereen krijgen, geen één meisje heb ik ní­et in mijn bed gehad, imiteerde Bill mijn uitspraak van vorige week.
Ik kreunde. Ik krijg haar wel het bed in maar ik weet alleen nog niet hoe, zei ik.
We zullen zien, zei Bill met een ondertoon in zijn stem die me automatisch deed opveren.
Oh wedden van wel Bill! riep ik en sloeg mijn armen met een chagrijnig gezicht over elkaar, omdat ik er simpelweg niet tegen kon als mensen me onderschatten.
Bill grijnsde. Als ik win dan ben je een maand mijn slaaf, als jij wint dan andersom. Deal?
Ik knikte. Reken er maar niet teveel op broertje. Je kunt je beter al voorbereiden. Mijn slaaf zijn is geen pretje, zeg haal je wat te drinken voor me?
En ik moet er niet teveel op rekenen? Dit keer laat je zelfverzekerdheid je in de steek Tom. Ze moet je niet, en daar ga ik persoonlijk voor zorgen.
Je doet maar wat je wilt, deze seksgod gaat haar verleiden zoals ze nog nooit gekend heeft. En ik kuste mijn beiden bovenarmen, terwijl ik mijn biceps aanspande.
Blegh, macho.

~~

Tom, schiet je een beetje op? Bill stond ongeduldig te wiebelen op zijn benen, terwijl hij toekeek hoe ik de trap afliep. Ik was net mijn strategieën aan het overdenken, zei ik met een grote glimlach van oor tot oor.
Bill trok zijn wenkbrauw omhoog, maar leek verder niet in de indruk. Je denkt echt dat je gaat winnen hè broertje? Ken je me soms niet? Iedereen had ik gezegd en ik maak het waar. Niemand slaat een beurt af met mí­j, kom op zeg.
Misschien is ze wel lesbisch.
Ik wierp hem een vernietigende blik toe. Je kan het gewoon niet hebben dat í­k iedereen kan krijgen die ik wil.
Iedereen behalve Alice, zei Bill met een glimlach.
Wedden dat jij haar al helemaal niet kan krijgen! riep ik kwaad.
Bills grijns vergrootte zich. Waar wil je om wedden broer? vroeg hij, zijn ogen schitterend van plezier.
Hetzelfde, alleen moet je nu í¡lles doen wat de ander zegt. ílles.
Deal. En oh ja Tom, meiden houden van gevoelige jongens zoals ik, niet van die seksmaniakken zoals jij.
Waarom heb ik dan de halve school al in bed gekregen en jij nog niemand? wierp ik tegen.
Bills mond verstrakte en hij mompelde iets van ik wacht op de ware. Ik draaide met mijn ogen, stom gebazel als je het mij vroeg.


Reacties:

1 2

YarahartBill
YarahartBill zei op 21 aug 2010 - 13:29:
Okee....
even een andere draai aan het verhaal!
Dit had ik dus niet verwacht!

najaa

VERDER!!!

xxx. <33


Jellaniee
Jellaniee zei op 18 aug 2010 - 15:42:
o my gosh ik ben verslaafd !
snel verder ! <3


xSabinex
xSabinex zei op 16 aug 2010 - 22:37:
haha, we zullen zien
verder

x


inke
inke zei op 16 aug 2010 - 21:32:
Verder??
Xx


Renesmee
Renesmee zei op 16 aug 2010 - 21:18:
Whahahahaaa =)
Super grappig!