Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Babe, you lost me. » 6.

Babe, you lost me.

5 okt 2010 - 20:39

504

1

286



6.

“Mijn auto staat daar.”¯ Mompelde zachtjes en ik knikte eventjes. Ik snakte door de plotselinge stress naar een sigaret en grabbelde in mijn boodschappentas naar het net gekochte pakje Marlboro. Ze keek toe terwijl ik hem aanstak en inhaleerde. “Ik heb sinds vroeger nooit meer éen sigaret aangeraakt, weetje.”¯ Fluisterde ze en liep stug door naar haar auto. Opeens voelde ik me schuldig en gooide de haast onaangeraakte sigaret weg. “Fey, het spijt me.”¯ Zei ik toen we eindelijk in de auto zaten en ze begon te rijden. Er heerste een ongemakkelijke stilte in de rijdende auto. “Ja mij ook.”¯ Zei ze, en de ongemakkelijke stilte ging gewoon door. Ze deed de radio aan in een poging om de stilte op te vullen, en ja hoor; “Geh”¯. Mijn stem klink opeens door de speakers en de sfeer werd er alleen maar ongemakkelijker op. Fey drukte op stop. “Zou je het voor me willen zingen”¯ ze pauzeerde even “alsjeblieft?”¯ ging de vraag toonloos verder. Ik keek haar even verbaast aan maar schraapte toen mijn stem. “Tage gehen vorbei, ohne da zu sein…”¯ begon ik onzeker. “Alles war so gut, alles ich und… du.”¯ Shit. “Geh… Geh…”¯ Ik had dit lied voor haar geschreven, net als vele andere liedjes. Maar dit… Dit is zo, hoe zeg je dat, pijnlijk en zo echt. Nu schraapte zij haar keel zachtjes. “Wir ham nichts falsch gemacht… Die ganze Zeit gedacht…”¯ God wat zingt ze mooi. “So könnt es weiter gehn…Alles andere werden wir sehen”¯ Ik zag dat ze zich groot probeerde te houden, ik zag dat het haar niet lukte. “Geh… Geh…”¯ “Geh…”¯ fluisterde ik mee. Ze verstarde en rechte haar houding achter het stuur. “Fey, alsjeblieft, laat de tijd terug gaan?”¯ smeekte ik haar. “Geh…”¯ Fluisterde ze verder.

“ Lass uns hinter dir und mir
Versuch nicht zu verstehen
Warum es nicht mehr geht
Geh
Versuch uns beide zu verliern
Für uns wirds erst weitergehen
Wenn wir uns nicht mehr sehen”¯
Ik begon weer mee te zingen.
“Geh Geh Geh
Tus für dich und mich
Ich könnt es nicht
Ich hätte nicht den Mut
Alles ich und duGeh Geh
Tage gehn vorbei
Ohne da zu sein
Deine Spuren führn zu mir
Soweit weg von dir
Geh Geh Geh
Lass uns hinter dir und mir
Versuch nicht zu verstehen
Warum es nicht mehr geht
Geh
Versuch uns beide zu verliern
Für uns wirds erst weitergehen
Wenn wir uns nicht mehr sehen
Geh Geh
Ich brech das Licht
Die Schatten falln auf mich
Ich seh uns nicht
Alle Schatten falln auf mich
Auf mich
Schatten falln auf mich
Tage gehn vorbei
Ohne da zu sein
Das ist alles was uns bleibt
Wenn du gehst
Wenn du jetzt gehst
Versuch nich zu verstehn
Warum es nich mehr geht
Geh
Versuch uns beide zu verliern
Für uns wirds erst weitergehen
Wenn wir uns nicht mehr sehen”¯

En toen werd ze stil. Ik wist wat er komen ging, natuurlijk. “Tage gehn vorbei, ohne da zu sein”¯ fluisterde ik. Ik legde mijn rechter hand op haar zachte linkerhand. “Bleib.”¯ Fluisterden we, samen. Ze haalde haar hand van de mijne vandaan en veegde voorzichtig iets bij haar oog vandaan met haar wijsvinger. “we.. zijn er.”¯ Zei ze en begon te parkeren. Ik zuchtte diep en stapte uit.


Reacties:


JustSomeGirl
JustSomeGirl zei op 20 dec 2010 - 20:23:
Wow.
Ik luisterde ook Geh en zit met tranen in myn ogen.
Prachtig echt !