Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » True Love Begins Here. [Adam & Bill] » True Love Begins Here. [Adam & Bill] h9

True Love Begins Here. [Adam & Bill]

9 okt 2010 - 20:59

727

6

420



True Love Begins Here. [Adam & Bill] h9

Sorry voor het lange wachten :') én dit is ook gelijk t laatste hoofdstuk :x de vorige keer: Ik voel mij op dit moment zo gelukkig, dat het onbeschrijfbaar is hoe ik mij nu voel. Ik wil dat ik me zo elke dag kan voelen. ‘Ja, wat is er?’ vraagt hij onzeker. ‘Ehm. Ik ben ook homo en om gelijk eerlijk te zijn. Ik vind je zo ongelofelijk leuk’ Nadat ik dat gezegd heb, kijk ik snel weg en ik voel mijn hoofd langzaam rood worden.

‘Adam kijk alsjeblieft even naar mij!’ Beveelt Bill wanhopig. Ik zit namelijk al vijf minuten met mijn hoofd de andere kant op. Voorzichtig en vooral niet te snel kijk ik naar Bill. Hij kijkt heel doordringend met een heel lief snoetje te kijken. ‘Allerliefste Adam’ begint Bill. Mijn mond valt open bij die twee woorden. ‘Zou jij alsjeblieft mijn vriendje willen worden?’ gaat hij verder. Zelfs als ik niet gay was, zou ik nog ja willen zeggen. Ik zie het allemaal nu voor me. Wij, Bill en ik, samen trouwen en 2 kindjes adopteren. Ik schrik uit mijn gedachte op, want ik hoor Bill weer praten. ‘Ik weet dat het misschien wel heel erg vroeg is, om dit te vragen en we kennen elkaar nog amper.. Maar dat maakt toch niets uit?’
‘Natuurlijk wil ik je vriendje zijn’ Zeg ik opgewekt. Glunderend kijken we elkaar aan. Bill komt dichterbij mij en zit uiteindelijk op mijn schoot. Hij slaat zijn armen om mijn nek en hypnotiseert mij door zijn mooie bruine ogen. Langzaam komt mijn hoofd dichterbij die van Bill. Wanneer ik zijn lippen voel, gaat er van alles door mij heen. Ik wil mij zo voor altijd voelen.

2 weken later:
Bill en ik zitten samen op een bankje in het park. Bill heeft zich helemaal in mij genesteld. Ik zit iedereen te bekijken. Er lopen ook zo veel mensen voorbij. Elk persoon die daar zijn/haar doorbrengt, heeft een eigen levenslijn waar allemaal gebeurtenissen opstaan. De gebeurtenissen zijn niet allemaal even leuk, maar dat bepaalt hoe diegene in het leven nu staat. Bijvoorbeeld; Die man in die rolstoel. Heeft hij het veel beter of juist slechter dan wij? Zou hij een ongeluk hebben gehad? Hij mist 1 been maar toch ziet het er naar uit dat hij gelukkig is. Of is dat een masker die hij gebruikt wanneer hij buiten is?
En dat meisje onder die grote eik. Ze zit een boek te lezen en heeft een koptelefoon op. Zou ze merken wat er gebeurt in de wereld om haar heen? Die twee mensen zijn twee individuen in deze wereld. Ze staan op hun eigen benen in deze maatschappij. Elk persoon is uniek die een eigen karakter heeft ontwikkeld. Heeft God bepaald wie er homo is en wie niet? Bestaat God eigenlijk wel? Als er iemand daarboven het regelt, wil ik hem toch bedanken. Sinds Bill en ik samen zijn, voel en zie ik de wereld weer. Het lijkt net of hij precies is, wat ik nodig heb. Alsof ik weer mag ademen, als Bill in de buurt is. Ik heb het gevoel weer dat ik niet alleen op deze wereld sta, want wij, homo’s, zijn ook allemaal mensen, die niet gemaakt zijn om alleen te zijn. Je hebt toch iemand nodig die voor je klaarstaat, wanneer jij dat nodig hebt. Dat kan zijn je beste vriendin, een familielid die dag en nacht voor je klaarstaan. Die je steunen whatever je doet.

Of je geliefde waar je lang op gewacht hebt om die te vinden. Je geliefde die weet wat je goede en slechte eigenschappen zijn. Je geliefde die je steunt waar je ook bent. Die voor jou 1000 kilometers reist, om je te helpen, om jou te zien. Die je laat voelen dat je een speciaal persoon bent en dat jij het waard bent. Dí¡t kan je niet ‘gewone’ liefde noemen…. Maar ware liefde....

Want ware liefde kan overal beginnen, als jij er maar in gelooft en bij diegene wilt zijn voor altijd. Dat kan je niet alleen, je vriendje/vriendinnetje, moet je daarbij helpen, want jullie kunnen het alleen samen. Één van de belangrijkste dingen is dat elkaar vertrouwt en niet gebruikt. Dat jij je liefde die je in je hebt, laat zien aan je geliefde.
Dat maakt ware liefde speciaal, want dan heb je ook niemand meer nodig. (buiten je vrienden en familie).
Geloof in vandaag
Geloof in morgen
Geloof in jezelf wat er ook gebeurt…

Liefde is een raar en zeer mooi ding dus geef het een kans. (:


THE END.


Als eerste wil ik IEDEREEN bedanken die mijn verhaal gelezen heeft.
-Ook de mensen die het stiekem hebben gedaan (dus zonder reactie te geven).
Ik hoop dat jullie het leuk vonden (:
Ik ben van plan om een heel ander en nieuw verhaal te schrijven (:
dus hou me in de gaten x'D.

Oja ik zou nog wel een !!MENING!! willen op dit deel (:
xx


Reacties:

1 2

ijstheetjuh3
ijstheetjuh3 zei op 21 okt 2010 - 12:09:
leuk verhaal!!
hehe ik ga proberen je te volgen


YarahartBill
YarahartBill zei op 12 okt 2010 - 16:46:
Aaaawwwhhhh!!
Is het nu al afgelopen.
Nou je wilt een mening!
Dan zal je der één krijgen!

Ten eerste ik vind het echt heel irritant dat je de zinnen dikgedrukt heb gemaakt. Omdat we wel weten wat ze zeggen omdat je dan aanhalings tekens er voor en er achter heb gezet.

Ten tweede vind ik het heel jammer dat het zo snel afgelopen is. Want het is wel gelijk PATS BOEM Twee weken later.
Dat is heel confusing...


Tot slot vind ik die laatste zinnen (stukje) heel mooi!!
Kreeg helemaal kippevel omdat het zo waar is!
En heb helemaal geen zin om alles te gaan Quoten dus ja dan doe ik dat niet.

EN JAA IK HOU JE IN DE GATEN!!
Stuur me maar een berichtje als je een nieuw verhaal heb

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. <33


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 11 okt 2010 - 8:12:
aww, dat is zo lief!!!
ik vind het echt zo jammer dat het al afgelopen is!!

and, IMWATCHINGYOU!!!!


xjeszell
xjeszell zei op 9 okt 2010 - 23:18:
Oke. Ik ga proberen een lange reactie te geven.
Ten eerste: IKHOUDJEIINDEGATEN.

And now.

Ik vind dat vetgedrukte ook niet super lezen, maar oke.
Ik vind het ook jammer van die tijdsprong, want ik vond dat stukje net zo leuk.<3
Dat hele schuingedrukte ding is trouwens prachtig, Doos. Enhetkloptooknog. Vind ik dan.
En het einde is heel schattig<3.


Bodine
Bodine zei op 9 okt 2010 - 22:57:
Goed, laat ik nu even totaal helemaal haarfijn dit stukje uitpluizen. Dat wil je vast niet, maar ik doe het om je te helpen, goed? Niet boos op me worden, please [want je weet dat ik goed ben in focussen op slechte punten en niet op goede punten]. ^^

Ten eerste, en dat heeft eigenlijk vrij weinig met het verhaal zelf te maken, irriteer ik me er lichtelijk aan dat je alle directe rede vet hebt gedrukt. Ik weet niet waarom, maar het voelt alsof dat niet zo hoort.
Verder wees ik je er op msn al op dat je grammatica niet overal klopt (wist je trouwens ook dat je getallen onder de twintig volluit schrijft, dus twee kinderen en niet 2 kinderen?) en dat je leestekens binnen je aanhalingstekens moeten en niet erbuiten. ^^

Bill en ik zitten samen op een bankje in het park. Bill heeft zich helemaal in mij genesteld.


Dat is zo friggin' cute! <3 Alleen - ik weet dat er een term voor is, maar ik weet niet meer wat 'ie is - zeg je zo vaak achter elkaar Bill. Snap je wat ik bedoel? ^^

En. Dit is al een kort stukje, 700 woorden, en dan haal je me ook nog 'ns bruut uit de spanning van het lezen door ineens, plots tussendoor te komen met een HO, STOP, PAUZE, WE BEGINNEN OPNIEUW ALLEEN DAN TWEE WEKEN LATER. Misschien had je dat beter in het verhaal kunnen verwerken, maar dat is ook een stijl iets. Ik zeur.

De gebeurtenissen zijn niet allemaal even leuk, maar dat bepaalt hoe diegene in het leven nu staat.


That is so true! I never knew you looked at people like that. Ik vind het echt leuk om te zien dat jij ook over zulke dingen nadenkt, dat wist ik niet. Ik vind je stukje leuk - maar zo lang dat ik het niet ga quoten, anders kan ik net zo goed je hele tekst hier quoten - met die vragen en die mensen en gewoon, die kijk op de wereld. Ja, die vind ik mooi. <3

Bijvoorbeeld; Die man in die rolstoel.

One small thingie: naar mijn weten is ; een soort van komma, dus komt erachter een kleine letter en geen grote, maar dat weet 'k niet zeker. Dus nvm.

Alsof ik weer mag ademen, als Bill in de buurt is.

Die moest ik toch even quoten. 'cuz I love that one. <3

Want ware liefde kan overal beginnen, als jij er maar in gelooft en bij diegene wilt zijn voor altijd. Dat kan je niet alleen, je vriendje/vriendinnetje, moet je daarbij helpen, want jullie kunnen het alleen samen. Één van de belangrijkste dingen is dat elkaar vertrouwt en niet gebruikt. Dat jij je liefde die je in je hebt, laat zien aan je geliefde.

Nou, bedankt voor de levensles, heb ik niet goed van je gehouden het afgelopen jaar? *puh*
Sorry. Ik zie vriendschap altijd iets wat heel dicht staat bij wat iedereen verliefdheid en weet ik veel wat noemt, want het komt er allebei op neer dat je van iemand houdt en dat je die persoon nodig hebt. Dus stiekem voel ik me aangesproken. (:
Maar dat is niet waarom ik 'm quote. Ik quote 'm omdat ik het met je eens bent, en omdat ik 'm mooi vind. <3

Geloof in vandaag
Geloof in morgen
Geloof in jezelf wat er ook gebeurt…

Dat is de vertaalde versie van iets wat Billie zei, toch? Of ben ik nou heel erg de weg kwijt? ^^

Zelfs als ik niet gay was, zou ik nog ja willen zeggen.


Tot slot. Want die's gewoon übercute. <3

Enne. Thanks for reading this. If you've read it. Sorry for... this.

EN IK HOU JE IN DE GATEN. <3
JAJA.
Goed, hou me op de hoogte van nieuwe verhalen. <3