Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Why I wrote it (Tc, but no story) » Reden

Why I wrote it (Tc, but no story)

3 nov 2010 - 13:30

236

5

355



Reden

Wat is het verhaal achter het lied?
Oke, daar gaan we even iet ophelderen. Iedereen denkt dat het gaat over een avontuurtje van Tom in kamer 483, maar dat is maar half waar. Hat was namelijk ook een van mijn avontuurtjes. Er waren geen meisjes, alleen wij twee, en geloof me, het was een spannend avontuur.
Maar goed, Tom vond dat ik best preuts was omdat ik niet over seks wilde praten, en daarom heb ik Reden geschreven, om te bewijzen dat ik niet preuts ben.

Wat was Tom's eerste reactie?
Dat was niet veel speciaals, hij grijnsde gewoon toen ik het nummer voor het eerst zong. De reactie van de rest was leuker. Toen ik de laatste zin gezongen had waar Georg en Gustav bij waren, grijnsden Tom en ik naar elkaar, en Georg en Gustav trokken een zeer vies gezicht. Ze hadden meteen door waar het over ging en ze vonden het echt wansmakelijk.
Maar nu komt het. David kon meeluisteren en had dus ook meteen door waar het over ging. hij kwam half in paniek het kamertje, waar we altijd repeteren, binnen en, ik zeg het je, zijn gezicht was echt lachwekkend!!
We moesten ons imago behouden, dus mocht het eigenlijk nooit uitkomen dat het nummer over mij en Tom gaat. We moesten van David het verhaal de wereld insturen dat het nummer over een one-nightstand gaat van Tom.
Maar geloof me maar, het is niet bij een keer gebleven...

[reacties??]


Reacties:


YarahartBill
YarahartBill zei op 5 nov 2010 - 17:55:
dat verhaal over die one-night stand van Tom heeft idd wel een beetje met Reden te maken.
Maar vind deze versie leuker. ^^

snapjemenog?

xxxxxxxxxxxxxx. <33


jorinloveth
jorinloveth zei op 3 nov 2010 - 22:19:
mhiihi deze had ik al gelezen op school

en ik vond hem geniaal
en ik vind dat nog altijd<3


cocoloco
cocoloco zei op 3 nov 2010 - 17:52:
haha hilariesch!


dreamerangel
dreamerangel zei op 3 nov 2010 - 17:27:
-plat-
hahahaha!
<33


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 3 nov 2010 - 14:53:
Hahahah <3