Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » A twincest story?! » 35

A twincest story?!

3 nov 2010 - 14:34

785

11

964



35

Na een lange opnamedag staan Georg en Gustav ons voor de kleedkamer op te wachten.
"Hebben jullie iets gepland vanavond?"
"Nee Georg, ik ga niet mee naar een fuif." Antwoord ik meteen en Bill kijkt me lachend aan.
"Nee, dat bedoel ik niet. Mogen we komen gamen bij jullie?"
"Tuurlijk, komen jullie nu meteen mee?"
"Misschien eerst pizza halen?" Iedereen kijkt elkaar aan en knikt.
"Oke, op naar de pizzeria!!"

Een half uurtje later lopen we met vier pizza's en een bak bier onze woonkamer binnen en zien mam aan de eettafel zitten werken.
"Hoi mam." Roept Bill meteen en ze kijkt op.
"Ah, jongens, goede dag gehad?"
"Euh, ja, tuurlijk" Zeg ik twijfelend.
"Mooi zo. Willen jullie het een beetje rustig houden? Ik heb nog werk dat echt af moet. En vergeten jullie ook niet op te ruimen?"
"Tuurlijk mam."
We zetten ons in de zetel neer, zetten de televisie aan en beginnen met het verorberen van de pizza's. Nog voor de pizza's half op zijn, wordt de playstation uitgehaald en het eerste spel gestart. Ik neem het op tegen Gustav in Grand Threft Auto terwijl Bill en Georg het pizza eten proberen te combineren met supporten.
Het is uiteindelijk Gustavs auto die als eerste over de streep gaat, natuurlijk. Onze nerd kan valsspelen als de beste, maar dat zal hij nooit toegeven.
Teleurgesteld ga ik naast Georg zitten en Gustav zet zich tussen Bill en Georg, die hun pizza ondertussen bijna op hebben, neer.
Nep-boos kijk ik Gustav aan en Georg kijkt mij en Bill beurtelings aan.
"Jongens, voor ons moeten jullie je niet inhouden hoor. Ga, je vriendje maar troosten."
Meteen schieten mijn ogen half in paniek naar mam, en ik zie Bill hetzelfde doen. Vanuit haar ooghoek kijkt mam naar ons, maar richt haar aandacht dan weer op haar werk. Bill en ik zuchten opgelucht en werpen Georg een dodelijke blik toe.
"We gaan boven op de WII spelen."
"Maar Bill en..."
"Ik zei: We gaan boven op de WII spelen." Sis ik Georg toe terwijl ik rechtsta.
Ik kijk Georg doordringend aan tot hij ook rechtstaat en ga dan na hem de trap op naar mijn kamer.
"Waar heb jij last van?!" Vraagt hij meteen als de deur dicht is.
"Mama weet het nog niet! Hoe gaan wij dat moeten uitlaggen straks?!"
"Sorry hoor, maar hoe kon ik weten dat ze het nog niet wist?!"
"Je had het misschien kunnen vragen?!"
"Ja, tuurlijk! Het is ook heel normaal dat je je vrienden over de incestueuze relatie met je tweelingbroer nog vor je het je ouders verteld!"
"Ik heb het jullie niet verteld! Gustav kwam op het verkeerde moment de kleedkamer binnen gevallen en jij zat gewoon op dezelfde plaats als ons toen ik het goedmaakte met Bill. Als dat niet zo was geweest, hadden jullie het nog niet geweten!"
"Dus jullie hadden het ons niet verteld, jullie zouden gewoon gewacht hebben tot het gedaan was tussen jullie en dat dat de band kapot zou maken?!"
"Natuurlijk niet! Ik hou van Bill en wij gaan niet meer uit elkaar gaan! En wat zou het ook uitgemaakt hebben?! Jullie weten het nu en je lijkt het niet echt te apprecieëren!"
"Tom, doe rustig." Ik negeer Bill en kijk Georg woedend aan, en hij kijkt mij met dezelfde dodelijke blik aan.
ik voel de warme hand van Bill op mijn schouder en hij komt tussen mij en Georg staan.
"Tom, alsjeblieft, geen ruzie maken nu." Hij kijkt me smekend aan en ik zucht. "dank je."
Ik zie dat Gustav Georg mee naar buiten trekt en ik ga met Bill op mijn bed zitten.
"Wat moeten we starks tegen mam zeggen?"
"Ik weet het niet. misschien heeft ze wel niet gehoord."
"Ze heeft het gehoord." Wanhopig laat hij zijn hoofd in zijn handen vallen en zucht.
"We kunnen zeggen dat ze ons plagen vanwege de film."
"Maar ik wil niet liegen tegen mam!"
"Ik ook niet, maar ik durf het haar ook niet te vertellen." Met een droevig gezichtje kijk hij me aan.
"Ik ook niet, maar, we zullen het toch ooit moeten vertellen." Ik knik, omdat ik weet dat hij gelijk heeft.
Een arm sla ik om hem heen en ik trek hem dichter naar me toe. Ik plant een zacht kusje op zijn lippen en laat met gesloten ogen mijn voorhoofd tegen dat van hem rusten.
"Voorlopig zeggen we nog niets, ook niet tegen onze fans." Ik voel hem knikken en hij drukt zich helemaal tegen me aan.
De deur gaat open en we kijken op. Georg en Gustav komen met wat blikjes bier en cola de kamer weer binnen.
"Hey, euh, sorry van net." Zegt Georg terwijl hij me een blikje aangeeft.
"Het spijt mij ook." Dankbaar neem ik het blikje aan, en zet dan ook effectief de WII aan.

[reacties??]

Oke, nu loop ik heel snel weg, want ik heb dit hoofdstuk al heeeeeeeeeeeeel lang in mijn agenda zitten, maar ik vergat het altijd over te typen...


Reacties:

1 2 3

YarahartBill
YarahartBill zei op 11 nov 2010 - 18:32:
Ooeeehhh je maakt me nieuweschierig hoe Simone gaat reageren!!
En Bill en Tom zijn cute samen^^
Georg moet ook altijd alles verpesten!!
Maar gelukkig is dat nu weer goed en G&G het ook nog accepteren!!

Jij snel verder!!
En idd sneller posten!
Anders kom ik je kietelen!!

xxxxxxxx. C:


jorinloveth
jorinloveth zei op 3 nov 2010 - 22:51:
Georg moet ook altijd alles verpesten XD

mhehe, me likes!

ga snel verder jij


adelain
adelain zei op 3 nov 2010 - 20:53:
liefteren^^


cocoloco
cocoloco zei op 3 nov 2010 - 18:00:
maakt niet uit schat! je hebt het nu toch online gezet!
verder plies!


dreamerangel
dreamerangel zei op 3 nov 2010 - 17:48:
schande,SCHíNDÉ!
kijk voortaan maar beter in je agenda en typ dan wat eerder oke?
mooi,niet vergeten.^^

die twee zijn echt cjoewt!<3
maar hoe zit het met Simone,Hoe zal zí­j reageren? ._____. *pambampaaaam*

Snel verder!!

<33