Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zoute Liefde (TC) » *15*

Zoute Liefde (TC)

16 nov 2010 - 19:15

810

6

567



*15*

Bill
Voor ieder ander zou dit saai zijn, maar ik doe het met plezier. De stilte is niet storend, omdat zijn adem onder me het opvult. Langzaam ga ik op en neer, en ook die beweging is rustgevend.
Ik hoor papier ritselen en open mijn ogen weer. Oke, nieuw leesvoer.
Een minuut later ben ik eer klaar en kijk naar zijn gezicht. Het is zo schattig als hij zich concentreerd.
“Ben ik niet te zwaar?”¯ vraag ik wanneer hij de pagina weer omdraait. Ik wil hem niet uit zijn concentratie halen, dus vraag ik het bijna fluisterend.
“Nee, helemaal niet.”¯ Ik lach, ookal ziet hij het niet.
Ik leg me beter wat beter op zijn rug en leg mijn kin over zijn schouder om beter mee te kunnen lezen.
Een minuutje later ben ik weer op het einde van de twee pagina's en sluit mijn ogen weer, wetend dat ik nog wel even op Tom moet wachten.
Geklop zorgt ervoor dat ik mijn ogen weer open en Tom heeft het blijkbaar niet echt gemerkt. Ik duw me recht en Tom kijkt om.
“Er is geklopt, ik ga wel.”¯
“Oke.”¯ Ik sta recht en er verschijnt een pruillip op Toms gezicht.
“Wat is er?”¯
“Koud.”¯
“Aww.”¯ Ik druk een kusje op zijn wang en ga dan de deur open doen.
“Hey, komen we ongelegen?”¯
“Tuurlijk niet, kom erin.”¯ Ik zet een stap opzij zodat Ruby en Sapphire er langs kunnen.
“Ah, Tom, weer verdiept in je kinderboek?”¯
“Haha.”¯ antwoordt hij sarcastisch zonder op te kijken.
“Tom, stop nu maar, anders krijg je nog zo'n verslaving als ik.”¯
“Wees gerust, zo erg als jou zal ik het nooit krijgen.”¯ Hij klapt zijn boek dicht en zet zich recht.
Ik ga naast hem zitten en meteen slaat hij een arm om me heen.
“Zo te zien geniet jij wel van je vrije daag.”¯
“Hoe bedoel je?”¯ vraagt hij lachend terwijl hij me nog dichter tegen zich aan trekt.
Ruby kijkt ons vertedert aan en ik voel mijn wangen kleuren.
“Hebben jullie al gegeten?”¯
“Nee, we kunnen samen gaan als jullie willen.”¯
“Ja, wij hebben wel al gegeten, maar ik heb altijd een hele mondvoorraad, jullie mogen die plunderen als jullie willen.”¯
“Wacht! Ik heb een idee!”¯ Sapphire staat recht en is geen vijf seconden later de hotelkamer uit.
De deur valt dicht en Ruby schud haar hoofd.
“Die heeft zich weer eens buitengesloten...”¯ Ze staat recht, doet de deur weer open en komt weer zitten.
Verward komt Sapphire de kamer weer binnen.
“Ik had die deur toch dicht gedaan?”¯ Ruby slaat met haar hand tegen haar voorhoofd.
“Dat geloof je nu toch niet?! Het is onmogelijk dat die kluns mijn tweelingbroer is en dan ook nog eens een kwartier ouder!”¯
“Jaja, stop nu maar, dit hebben we al een paar keer gehad. Wat ben je gaan doen Sapphire?”¯
“Iemand zin in een film? Wij hebben Angels and Demons bij.”¯
“Jaa!! Dat is de verfilming van Het Bernini mysterie!!! Dat is zo'n goed verhaal!”¯ Alle ogen worden op mij gericht en ik begin te blozen. “Sorry.”¯
“Dan Brown-freakje.”¯ Hij drukt een kus op mijn kruin en opnieuw kijken Ruby en Sapphire ons vertederd aan.
“Kom, zet die film nu maar op, dan hebben jullie iets anders om naar te kijken. Ik voel me net een aapje in de zoo.”¯
De film wordt opgezet, de tafel wordt vol chips, bier en cola gegooid en ik nestel me tegen Tom aan.
Geboeid volg ik de film, toch al wetend hoe het afloopt omdat ik het boek al minstens tien keer gelezen heb en ook de film al gezien heb. Af en toe wordt de stilte die er hangt, verbroken door het gekraak van chips of door iemand die fel inademt van verbazing.
“Oeh! Dadelijk gaat hij iets grappigs zeggen!”¯
“Bill! Verpest de film niet!”¯ Krijg ik naar mijn hoofd geslingerd terwijl de tweeling me boos aankijkt.
“Sorry.”¯ Ik kijk weer naar de film en kom tot de conclusie dat de 'she did!' verloren is gegaan in het gekibbel.
“Freakje.”¯ Het woord wordt in mijn oor gefluisterd, maar weet toch een lach op mijn gezicht te brengen.
Ik nestel me wat beter in Toms armen en richt mijn aandacht weer op de film.

Na de aftiteling laat Tom Ruby en Sapphire uit en kijkt me grijnzend aan als de deur weerdicht is.
“We zijn alleen.”¯ Ik lach.
“En wat ben je van plan?”¯ Hij antwoordt me niet maar komt traag op me afgelopen.
Hij duwt me achteruit op het bed, dat overbodig in de woonkamer staat, en komt boven me hangen. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik sla mijn armen om zijn nek.
Hij gaat naast me liggen en met een pruillipje kijk ik hem aan. Hij grijnst en gaat weer boven me hangen. Zijn arm legt hij onder mijn rug en zijn andere strekt hij naast me uit. Hij gaat weer naast me liggen, deze keer lig ik in zijn armen. Hij haalt zijn andere arm tevoorschijn met het Geronimo Stiltonboek in zijn hand.
Grijnzend kijkt hij me aan en slaat het boek open op de pagina dat we gebleven waren.

[reacties??]


Reacties:

1 2

YarahartBill
YarahartBill zei op 18 nov 2010 - 22:06:
Aaaaaaww!!
Dat laatste stukje van Tom is zoooo cute!!
En Geronimo Stilton is awesome!!

Sapphire en Ruby zijn ook geniaal hoor met ze 2en!!

Mihiiiii,
JE MOET SNEL VERDER GAAAAAN!!!
Want anders....!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx. <33


jorinloveth
jorinloveth zei op 18 nov 2010 - 21:13:
Tom is echt zo een droogkloot op het einde XD
wat geniaal x']

en sorry dat het zo lang moest duren vooraleer ik het las(a)

Loveyou en ik wil meer
enikweetdatjijmeerhebt8D


agent327
agent327 zei op 17 nov 2010 - 17:32:
oow zoo lief
Geronimo Stilton is trouwens echt cool hoor

snel verder
Xx


Freaking
Freaking zei op 16 nov 2010 - 21:27:
aah, dit is echt zo lief!
Snel verder!

<33


dreamerangel
dreamerangel zei op 16 nov 2010 - 20:29:
dit is zóó cjoet <3
Bill en Tom zijn zóó lief!!
“Kom, zet die film nu maar op, dan hebben jullie iets anders om naar te kijken. Ik voel me net een aapje in de zoo.”¯

hier moest ik stiekem om grinniken,omdat vroeger ton Bill's haar overeind stind veel mensen 'egel' zeiden ;]
snel verder!!

<3