Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » my secert lover...(avatar) » hs 2

my secert lover...(avatar)

20 nov 2010 - 11:31

407

0

258



hs 2

Aang liep naar de luchttempel. ´Hallo?’ riep hij. Alles was verlaten er waren geen vliegende bizons, op Appa na dan, en niemand hoorde wat.
‘Katara?’ fluisterde Toph naar haar. ’Er is hier niemand of in ieder geval niemand beweegt hier.’ Katara keek Toph bezorgd aan. Aang rende vooruit naar de hut van zijn oude leermeester. ‘Aang, wacht!’ riep Katara, maar hij hoorde haar niet en rende door. ´Kom mee´ zei ze tegen Sokka en Toph. Met zijn 3en renden ze achter Aang aan, maar hij was veel sneller dan hun door zijn luchtsturing. ´Katara waarom stuur je niet wat water en laat je het bevriezen! Dan kunnen we Aang al glijdend inhalen!´ Er was er maar een die zoiets kon zeggen, juist ja, Sokka. ´We zitten op een klif, als we iets te ver door glijden dan vallen we er af,´ antwoordde Katara hem. ´Sokka het was egt goed bedacht, maar katara heeft dit keer wel gelijk,´ zei Toph. Katara keek naar haar. ´Dit keer, wat bedoel je daar nou weer mee!´ Sokka ging tussen hun instaan. ´Kom kom, we moeten achter Aang aan, WEET JE NOG!?’ En hij liep verder. Katara en Toph moesten nog even bijkomen van Sokkas uitbarsting maar daarna liepen ook zij achter hem aan. Ze liepen ongeveer 10 minuten toen ze bij een deur aankwamen. Ze hoorden gesnik en dingen die stuk werden geslagen. ‘Ik ga naar binnen,’ zei Katara en zonder te luisteren of Toph of haar broer tegenstribbelde liep ze naar binnen. Daar zat Aang, te huilen en dingen aan het stuk gooien, bij een skelet wat waarschijnlijk zijn oude leermeester was geweest. ‘Aang, het spijt me,’ Ze legde een hand op zijn schouder, maar hij schudde hem af. ‘Het was die stomme vuurnatie! Kijk maar!’ Daarna wees hij naar een helm en die was inderdaad van de vuurnatie. Katara wou nog wat zeggen maar op dat moment gloeiden Aangs pijlen wit, zijn ogen wit, en was hij razend. ‘Aang.’ Ze probeerde tot hem door te dringen, maar hij sloeg haar aan de kant en vernielde veel dingen. Hij was in de Avatar-State. Hij wist niet meer wat hij deed. Hij maakte een golf en liet hem recht op de uitgang, en dus ook Katara, Sokka en Toph. Ze probeerde het water te stoppen, maar op dat moment gooide iemand haar aan de kant. ‘Wat doe je!’ schreeuwde ze boos naar de nu nog onbekende. ‘Jou redden.’ Ze draaide zich om.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.