Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Zoute Liefde (TC) » *21*

Zoute Liefde (TC)

21 dec 2010 - 20:34

1088

7

483



*21*

Deze is voor Jorinde, omdat een groot deel van de inspiratie voor dit stuk van haar komt ^^

Bill
Lachende kinderen, lekkere warme zonnestralen op mijn huid, heerlijk koel zeewater aan mijn voeten, ideale vakantie dus. Helaas, het zijn niet alleen zonnestralen, water en kinderen die hier op het strand zijn. Ook de ouders van die kinderen zijn aanwezig, en die kijken me allemaal vies aan. Enkel en alleen omdat mijn hand vastgehouden wordt door die van Tom, een jongen, en niet door die van een meisje, verdien ik het dus blijkbaar om zo aangekeken te worden. Ik zucht en ga wat dichter bij Tom lopen.
“Ze kijken naar ons.”¯
“Weet ik, wat maakt dat uit?”¯
“Ik vind het niet leuk als ze ons aankijken. Iedereen kijkt alsof ze ons haten.”¯
“Laat ze doen. Iedereen mag mij haten, zolang ik jou maar heb.”¯
“Echt? Maakt het jou echt totaal niet uit wat ze denken?”¯
“Nee, fuck them.”¯ Ik lach om zijn uitspraak en krijg een grijns op mijn gezicht als het me ergens aan doet denken. “Oke, wat ben jij van plan? Die grijns is eng.”¯
“Tomi, weet je waar ik nu echt zin in heb?”¯
“Seks? Een ijsje? Seks? Zwemmen? Heb ik seks al gevraagd?”¯ Ik schud lachend mijn hoofd en neem zijn hand steviger vast.
Vrolijk begin ik te huppelen terwijl ik Tom achter me aansleur. Opnieuw kijkt iedereen naar ons, maar deze keer kan het ook aan mijn gezang liggen.
“Fuck you! Fuck you very, very, muuuuch!!!”¯ Luid zing ik het liedje van Lily Allen.
Tom sleur ik nog steeds achter me aan. Hij probeert me te kalmeren, maar kan zijn lach niet verbergen.
Na het refrein zo’n vijf keer te hebben herhaalt, stop ik met huppelen en kijk Tom onschuldig aan.
“Jij bent echt ongelooflijk, weet je dat?”¯ Ik antwoord hem niet maar lach gewoon nog breder.
Een lacht siert ook zijn lippen terwijl hij ze op die van mij drukt en een arm om me heen slaat. Mijn armen sla ik om zijn nek en met mijn tong streel ik zijn onderlip. Liefdevol strelen zijn handen mijn rug en achter ons hoor ik enkele mensen opvallend kuchen. Zonder de kus te verbreken, til ik mijn hand op en steek mijn middelvinger naar hen uit. Zal ze leren om mij en Tom te storen.
Tom laat me los en slaat dan opnieuw een arm om mijn schouders.
“Kom, ik wil genieten van mijn vrije dag.”¯ Ik sla een arm om zijn middel en zo lopen we verder over het strand.
Lachend kijk ik naar de spelende kinderen die zandkastelen bouwen en schelpjes verzamelen. Sommige ouders helpen hun kinderen met het maken van een gracht rond hun kasteel, anderen liggen te zonnebaden, gelukzakken die niet net zoals ik al hun boeken al uitgelezen hebben, genieten van hun verhaal, en anderen kijken ons nog steeds aan. Die laatste negerend laat ik mijn arm van Toms middel afglijden en neem zijn hand vast. Hij verstrengeld onze vingers en met beide een gelukzalige glimlach op onze gezichten lopen we verder.
Mijn lach verdwijnt wanneer ik een van de afkeurende gezichten herken en abrupt blijf ik stilstaan.
“He, wat is er Billy?”¯
“Mijn ouders, ze zitten daar.”¯ Ik zucht en ook zijn glimlach verdwijnt.
“Misschien moet ik me maar eens gaan voorstellen. Wie weet helpt dat.”¯
“Denk je?”¯
“We kunnen proberen.”¯ Ik knik en lach flauw.
Hij neemt mijn hand weer vast en vol zelfvertrouwen loopt hij op mijn ouders af. Die laatste kijken ons aan en zetten zich alvast klaar voor een gesprek.
“Euhm, hey, mam en pap.”¯
“Wat is er?”¯ Oh nee, dit gaat nu al de verkeerde kant uit.
“Ik, euh, ik wilde jullie voorstellen. Dit is Tom.”¯
“Aangenaam kennismaken.”¯ Zegt Tom beleefd terwijl hij zijn hand naar mijn vader uitsteekt.
“Hou die vuile hand maar bij, homo.”¯
“Pahap!”¯
"Hoelang ga je dit nog volhouden? Dump die jongen toch, je weet net zo goed als ons dat dit niets betekend.”¯ Zegt mijn moeder ineens.
“Dat is het niet! Ik hou echt van Tom! Hij is zoveel meer dan een gewoon vakantielief!”¯
“Och, flikker toch een eind op jullie twee!”¯ ik kijk mijn vader even kwaad aan als hij mij terwijl ik meegetrokken word door Tom.
“Kom mee, Bill.”¯ Ik draai me weg van mij ouders en loop met Tom mee.
“Ik weet dat je een dagje op het strand wilde doorbrengen, maar ik wil hier weg, Tomi.”¯
“Het is niet erg, ik heb een idee.”¯ Zonder door te vragen loop ik gewoon met hem mee naar de receptie.
Hij gaat op het meisje achter de balie af en laat haar een taxi voor ons bellen.
“Waar gaan we heen?”¯
“Zal je wel zien.”¯ Ik kijk hem met puppyoogjes aan, maar krijg geen antwoord op mijn vraag.
Enkele minuten later stappen we in de taxi en zonder dat ik het horen kan, vertelt Tom de chauffeur waar hij ons heen moet brengen. We rijden weg van het hotel en de omgeving waarin we ons bevinden, is me totaal onbekend.
Auto’s, bussen, huizen, hotels, lantaarnpalen, mensen en winkels razen aan ons voorbij, en hoe langer de rit duurt, hoe nieuwsgieriger ik word. Opnieuw kijk ik Tom lief aan in de hoop dat hij me vertelt waar we heen gaan, maar hij houdt zijn lippen stijf op elkaar. Net wanneer ik het op wil geven en me onderuit laat zakken, stopt de taxi. Ik kijk op, maar nog steeds heb ik geen flauw idee van waar we zijn. Tom stapt uit en ik volg zijn voorbeeld.
“Tomi, vertel nu waar we zijn!”¯ Hij komt naar me toe en draait me om.
“Dit, is een mooi en rustig strand, ver weg van het strand waar jou ouders zijn.”¯ Ik draai me om en vlieg Tom om zijn nek.
“Je bent geweldig.”¯
“Weet ik toch.”¯ Lachend laat ik Tom los en ga enkele meters bij hem vandaan.
Ik begin iets onzichtbaars te strelen en Tom kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
“What the fuck ben jij bezig?!”¯
“Jou ego aan het strelen.”¯ Lachend en hoofdschuddend komt hij op me af en neemt me in zijn armen.
“Jij bent ook geweldig.”¯ fluistert hij voor hij een kusje op mijn lippen drukt.
Hij neemt mijn hand vast en neemt me mee naar het strand. Net zoals hij zei is het prachtig en rustig. De enkele mensen die er zijn liggen te bakken in de zon en net zoals aan het strand van het hotel, zijn er ook hier mensen aan het lezen.
Tom en ik zoeken ons een plekje uit in de schaduw van enkele palmbomen en gaan dicht tegen elkaar zitten. Onze handen zijn in elkaar gevlochten en mijn hoofd rust tegen zijn schouder. Hij laat zijn hoofd rusten tegen de stam van de boom waar we onder zitten en zijn ogen zijn gesloten. Ook ik sluit mijn ogen om te genieten van de zon, en val niet veel later in slaap.


Reacties:

1 2

Kaulitz
Kaulitz zei op 16 mei 2011 - 20:02:
Ik heb sinds het begin van het verhaal al een hekel aan Bill zijn familie, waarom doen ze zo tegen hem? Die vader en moeder... ppfft... Ik ben wel blij dat Tom niet boos is geworden of zo.

x


NaomiLove
NaomiLove zei op 26 dec 2010 - 3:59:
ze zijn zo lief samen
i love you're story
please, snel weer verder
die ouders moeten gewoon accepteren dat Bill gelukkig is
daar gaat het toch om


TomEnDoos
TomEnDoos zei op 23 dec 2010 - 19:13:
aaawh jij schrijft zo lief!
en ik zou ook die ouders een knal geven :x

<33


YarahartBill
YarahartBill zei op 22 dec 2010 - 13:59:
Serieus! Ik had mijn ouders echt een klap gegeven als ze dat zo zeiden!!
Wat een aso's!!

En Bill en Tom zijn teeeee cute samen ^^
Ze horen gewoon bij elkaar!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. <33

verder


jorinloveth
jorinloveth zei op 22 dec 2010 - 13:52:
wat zijn Bill zijn ouders sukkels man D:
kan iemand ze eens slaan? D:
><

en haha dat ego strelen XD
geniaal XD

Ik wil meer