Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Oorzaak en Gevolg [TC] » [44] Tom – Shower Fun

Oorzaak en Gevolg [TC]

16 feb 2011 - 17:56

1020

5

560



[44] Tom – Shower Fun

Ik glimlach nerveus als hij meteen doorheeft wat ik bedoel, en mijn mondhoeken gaan iets meer naar boven als hij zijn shirt uitrekt. Zijn borst, de bleke huid over zijn ribben getrokken, de inkttekening die net boven zijn riem uit komt. Ik moet op mijn tong bijten. En dat terwijl ik normaal gezien nooit controle hóef te houden, de meisjes die ik al gehad hebben, wierpen zich zo op mij.
Ik wis de gedachten uit mijn hoofd. Bill is speciaal. En onze eerste keer, dat moet ook speciaal zijn. Speciaal, gepland, voorbereid. Als we er allebei klaar voor zijn, want het is niet niks. Hij is een jongen, en hij is mijn broertje. Ik denk dat ik alle mentale voorbereiding wel kan gebruiken.
Hij volgt mijn voorbeeld als ik mijn schoenen uitschop, maar hij is de eerste om nog wat verder te gaan. Met het puntje van zijn tong tussen zijn tanden geklemd, peutert hij zijn riem los, laat zijn broek langs zijn benen naar beneden zakken en stapt er dan uit. Voorzichtig lach ik, hij ziet er grappig - en verdomd sexy - uit in enkel boxer en sokken.
‘Nou,’ pruilt hij, blaast een verdwaalde pluk haar uit zijn gezicht, ‘in plaats van me uit te lachen, zou je me ook kunnen helpen.’ Ik grijns en laat me dat zéker geen tweede keer zeggen. Na enkele pasjes sta ik achter hem en sla mijn armen om zijn middel. Na een tedere kus in zijn hals klem ik mijn vingers om de boord van zijn boxer en ontdoe hem van het kledingstuk. Ik focus me niet al te erg op zijn erectie die daar ergens hangt te... bengelen. Ik ben altijd een ladiesman geweest, vergeef me mijn terughoudendheid!
Hij helpt me op zijn beurt, en nadat we allebei nog de sokken van onze voeten gerold hebben, staan we naakt tegenover elkaar in de luxueuze badkamer van een hotel weet ik veel waar ergens precies. Het is vreemd, abstract, onvatbaar. En toch.
Ik pak voorzichtig zijn hand vast en trek hem zachtjes mee. Hij gniffelt nerveus, ik moet ook even diep ademhalen en alles even door laten dringen. Ik had het voorstel gedaan uit impuls, en hoewel ik er alles behalve spijt van heb, blijf ook ik er niet onberoerd onder.
There we go.’ zeg ik en wiebel even verleidelijk met mijn wenkbrauwen zoals alleen dé Tom Kaulitz kan, dan trek ik hem (en mezelf) het douchehokje in en sluit die zorgvuldig weer af. Na wat gemorrel aan de kranen, komt er warm water uit de douchekop.
Het duurt maar even of stoom wikkelt zich om ons heen, sluit ons op in een cocon en bant al de andere mensen op de wereld uit. Daar sta ik dan, met mijn broertje, naakt, in de douche.
Vroeger hadden we dit zo vaak gedaan, maar toen was het ook nog... normaal. Nu is het dat absoluut niet, maar ik denk daar even niet aan.
Bill.
Voorzichtig laat ik mijn hand langs zijn heup gaan, de druppels water op zijn huid blijven aan mijn vingertoppen kleven. Meteen voel ik hoe mijn aanrakingen kippenvel opleveren en kijk omhoog, zijn gezicht in. Zijn ogen keken net nog gefascineerd naar mijn bovenlichaam, nu zuigen ze zich vast in de mijne.
Een lichte kus volgt, dan pakt Bill de fles kokosshampoo en doet er wat van op zijn handpalm. Met voorzichtige, in mijn ogen lí­eve bewegingen wrijft hij de shampoo over mijn dreadlocks. Zijn vingers kroelen door mijn haar en wrijven over mijn hoofdhuid, ik sluit genietend mijn ogen en laat elke beweging diep in me doordringen. Als dit niet liefde is, weet ik het ook niet meer.
Als hij klaar is en voorzichtig mijn haar uitspoelt, open ik mijn ogen weer. Nu is het mijn beurt, al ben ik nu niet bijster origineel meer.
Met mijn shampoo (want er staat er geen andere) ga ik met mijn handen door zijn haren. Hij glimlacht me toe, terwijl ik voel hoe mijn erectie afneemt. Net waren we close op een sensuele, passionele manier. Nu zijn we close op een lieve, romantische manier. Het windt me niet op, maar geeft me wel een warm, vertrouwd gevoel in mijn buik.
Na ons haar zijn we zo terughoudend al niet meer. Lippen kussen, handen dwalen af en zeep dwarrelt tussen onze lichamen heen. Ik vind het heerlijk om zijn zachte huid onder mijn handen te voelen, en hij vindt het blijkbaar fantastisch om de warmte van mijn borstkas in de zijne over te laten stromen.
Elk wat wils, en ik wil alleen maar meer Bill.
Langer dan nodig blijven we onder het water staan. De warmte doet goed, en ik moet ook toegeven dat ik het niet onfijn vind dat ik een stapje verder ben gegaan met hem. We gaan traag, maar we staan niet stil. En wie weet. Misschien ben ik over een tijdje in staat mijn broer te beminnen zoals ik al vele meisjes heb bemind.
Om niet weer af te dwalen met mijn gedachten, laat ik Bill uit het hokje stappen en draai dan eerst de warmwaterkraan volledig toe. Koud water spoelt me uit mijn fantasieën. Dan draai ik ook die kraan uit, en stap uit de bol warme lucht.
Bill duikt naast me op en slaat een handdoek om me heen. Na me naar zich toe getrokken te hebben en snel een kus op mijn mond gedrukt te hebben, bindt hij de handdoek toe.
Ik haal een handdoek door zijn haren, en hij helpt me met het afdrogen van mijn rug met terughoudende depjes, tot ik hem lachend zeg dat ik heus wel wat aan kan.

Ik heb een loszittende grijze pyjamabroek aan en witte sokken houden mijn voeten warm, verder draag ik niets. Bill ligt op mijn borst, zijn nog een beetje natte haar kleeft aan mijn borst vast. Mijn dreads druppen op mijn schouders.
‘Je bent lief.’ fluistert hij, met zijn ogen toe. Ik lach zachtjes, probeer mijn buik niet al te veel op en neer te laten gaan.
‘Ik meen het.’ Hij geeuwt en draait zich op zijn andere zij, zodat hij me kan aankijken. ‘Ik hou van je.’ Ik glimlach en aai hem even op zijn bolletje - wat een lach oplevert.
‘Ga maar slapen, we kunnen het allebei gebruiken.’


Reacties:


dreamerangel
dreamerangel zei op 18 feb 2011 - 20:32:
aahhww
hoe cute!

ilovethemmm(L)


<33verder<33


MoonRocker zei op 16 feb 2011 - 23:12:
Ik denk dat ik alle mentale voorbereiding wel kan gebruiken.

Ach, arme Tom x']

EN ZE ZIJN ZO CUTE.
NEE SERIEUS.
Omg<3
Je zou bijna vergeten dat tweelingen niet verliefd moeten zijn op elkaar :x
Toch vraag ik me af wanneer dat weer keihard terug komt. Wanneer iemand het echt door heeft. [/ikverpestdesfeervanditstukjezohard*fail*]
Hmm.
Toch zijn ze cute :3

xo<3


YarahartBill
YarahartBill zei op 16 feb 2011 - 22:56:
Ik focus me niet al te erg op zijn erectie die daar ergens hangt te... bengelen


Sorry maar daar ging ik ff strijk x'D

Ze zijn zoooooo uber cute samen he!!
En echt goed dat ze niet gelijk alles overhaasten en gewoon rustig over dingen doen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. <33

Snel verder!!!


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 16 feb 2011 - 19:39:
aww, ze zijn zo schattig samen <33
Ik zou ze zo kunnen knuffelen!!!

Snel verder, want ik ben niet echt in een reactiemood, maar ben wel gek op dit verhaal!!


THxTwilight
THxTwilight zei op 16 feb 2011 - 19:30:
awww goshiiee <3
Wat een poepiess!!
Snel verder hoor!!
xx