Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Slavery » Part two.

Slavery

30 april 2011 - 14:16

322

4

322



Part two.

'Zeg, ben je nu echt met dat ding aan het praten? Je weet best dat je dat niet mag!' Donna kwam boos met kleine pasjes aanlopen.
'Ik zei alleen even gedag!' zei Shafira schuldbewust. Donna schudde hopeloos met haar hoofd.
'Het is toch wat met jou. Je gaat je toch niet echt verlagen naar dat.. dí­ng, z'n niveau? Je moest je schamen!' zei Donna. Shafira begon boos te worden.
'Hij is geen ''ding''! Hij is ook een mens met gevoelens! Zal ik jou eens als een slaaf behandelen?' Donna keek Shafira geschokt aan. Ze had Shafira nog nooit boos meegemaakt.
Donna wilde iets lelijks terugzeggen, maar mr Blackley kwam eraan. Shafira kreeg nog een laatste boze blik toegeworpen en daarna toverde Donna een glimlach op haar gezicht, alsof er niks gebeurt was.
'En schat? Is het gelukt?' vroeg ze poeslief. Op een afstandje maakte Shafira ongezien kotsgebaren.
'De jongen gaat met ons mee. Hij schijnt ''Jossie''te heten, of in elk geval iets wat daarop lijkt.' mr Blackley duwde Joshua voor zich uit, en wenkte Donna en Shafira om mee te komen.
'Kom dames. Dan gaan we naar huis.' zei hij. Donna liep naast mr. Blackley en Shafira liep wat vooruit naar de koets, in deze omgeving wilde ze geen minuut langer meer zijn!

Eenmaal thuis aangekomen ging Shafira gelijk naar haar kamer toe. Haar kamer was groot, de muur was wit behangen en ze had haar eigen balkon! In een hoek van de kamer stond een enorme vleugel, waar Shafira vaak op speelde.
Dan kreeg ze weer een uitbrander van Donna, omdat die zichzelf niet mooi kon maken met die ''herrie''.
Shafira ging achter haar bureau zitten en pakte een ganzeveer en een stuk perkament. Ze begon ijverig te schrijven, want ze moest morgen aan haar privé docent een verslag geven over haar leven als dochter van een rijk man.
Shafira was net klaar toen er op de deur geklopt werd.
'Binnen.' zei ze. Donna kwam binnen, ze had Joshua bij zich.


Reacties:


LovelyDream
LovelyDream zei op 1 mei 2011 - 10:03:
Leukk


Smeagol
Smeagol zei op 30 april 2011 - 18:49:
Me likeee<33333


BloodyGum
BloodyGum zei op 30 april 2011 - 18:05:
Ik; Bleg, ik mag Donna niet! *rent jouw verhaal binnen*

Donna; Whaaaaaaa wat is dat?

Shafira; coewl!

Joshua; ....... *is gedwongen niks te zeggen*

Ik; *richt toverstok op Donna* Avada Kedavra!

Donna; +_+

Iedereen; ................

Ik; *buigt diep*

Jij; Das niet de bedoeling *gumt me uit het verhaal*

Ik; Okee, ga dan maar verder

Jij; Brmflm

Ik; Ik heb toch nooit Mummelwummel gezegt?

Jij; Ik houd er gewoon niet van als je me commandeert.

Ik; Tja, ga dan maar uit jezelf verder


whiteangel
whiteangel zei op 30 april 2011 - 15:09:
Aaw, best spanend en zielig
Melding als je verder bent?