Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Slavery » Part three.

Slavery

9 mei 2011 - 21:02

207

2

263



Part three.

Erg kort stukje, volgende zal wel wat meer hebben;)

'Deze klungel blijft een poosje bij jou, om te leren hoe je je hoort te gedragen tegenover je meesteres!' zei Donna, waarna ze even gauw weer vertrok als dat ze gekomen was.
'Ehm.. Kan ik iets voor u doen?' vroeg Joshua twijfelig. Shafira schudde driftig haar hoofd.
'Regel 1: Je spreekt mij ní­ét aan met ''U'' zolang mijn ouders er niet zijn. En regel 2: Je gaat géén klusjes voor mij doen, wanneer je bij mij bent gaan we alleen léíºke dingen doen!' zei ze. Joshua keek haar onbegrijpelijk aan.
'Ik hou niet van discriminatie, en zie mezelf dus ook niet als een beter persoon dan dat jij bent. Dus.. Wat vind je leuk om te doen?' zei Shafira. Joshua antwoordde niet gelijk. Hij dacht even na voordat hij wat zei. Hij liet zijn ogen de kost doen door de kamer. Zijn blik bleef hangen bij Shafira's bureau.
'Zou... Zou je me willen leren lezen en schrijven?' vroeg hij aarzelend.
'Ja natuurlijk! Ik heb geloof ik ergens nog wel een rol perkament en een extra veer liggen! Klein moment!' Shafira trok haar ladekastje open en begon er in te rommelen.
'Hebbes!' ze pakte de veer en rol perkament en plofte op haar bed.
'Kom, ga maar ziitten, dan beginnen we met je leren schrijven!'


Reacties:


BloodyGum
BloodyGum zei op 8 mei 2011 - 10:59:
Whaha ze is cool

Snel verder! Anders stuur ik alle vreselijke Nederlandse namen op je af


whiteangel
whiteangel zei op 6 mei 2011 - 18:37:
Kort maar krachtig
Geweldig dat ze zo voor hem opkomt :'3
deden meer mensen dat nou maar :s
melding als je verder bent?
Xx