Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Prompts » #1 Jacob/Edward

Prompts

6 april 2012 - 15:06

316

6

581



#1 Jacob/Edward

Jacob p.o.v. Doe Edward/Jacob? ^^ Ehm. Iets dat eh. Jacob erachterkomt dat 'ie ingeprent is op Edward?


Hier stond ik dan, in een smoking van Emmett, geflankeerd door Leah en Seth, beiden in het zwart gekleed. Tranen stroomden openlijk over mijn wangen en achter me hoorde ik Seth snikken, de Cullens stonden voor me in een kring om haar kist. Het kleine meisje- Renesmee ,- werd vastgehouden door Edward, die bij haar onverwacht vaderlijke liefde had gevonden. Het meisje waar Bella haar leven voor heeft gegeven. Ik kon bij haar liefde noch vriendschap vinden, onmogelijk. De jongens wilden ook komen, het hele wolfpack. Maar ik liet het ze niet toe de grens te overschrijden. En dan had je nog Charlie. Een dag voor hij bericht kreeg dat ze gestorven was had ze hem nog zelf gebeld, om te zeggen dat ze aan de beterende hand was en naar Zwitserland ging. Vooral bij hem moest de klap zijn aangekomen. Er waren ook enkele schoolvrienden.
“Jacob, wil je ook nog iets zeggen?”ť vroeg Charlie, zijn ogen neergeslagen naar haar kist. Een gesloten kist. Alle Cullens draaiden zich naar me om, ik schudde mijn hoofd, ik kon het niet. Het kleine meisje was aan het huilen, merkte ik nu. Bella zou in het weilandje begraven worden, hí¡í¡r weiland. Edward had van zijn plan om zichzelf van kant te maken afgezien - voor zijn kleine meisje. En nu pas merkte ik dat zijn ogen prachtig goud waren, zijn bleke huid beeldschoon was, zijn karaker geen foutje had. Oh God. Nee! Dit kon niet waar zijn. Voor Edward mijn gedachtegang kon oppikken draaide ik me om en liep weg, sneller dan mogelijk zou zijn voor een mens. Dit kon gewoon niet waar zijn, tranen liepen over mijn gezicht. Tranen van schaamte, verdriet en woede. Hoe kon ik, op hém inprenten. Dat was toch niet mogelijk? De woede maakte meester van me en ik veranderde naar mijn machtige wolfvorm. Niemand achtervolgde me, goed. Hier kon ik niet blijven, ik moest weg.


Reacties:

1 2

dreamangel zei op 30 dec 2012 - 22:17:
plz melding


dreamangel zei op 29 dec 2012 - 19:52:
jake is toch in geprent op nessie?? snel verder


fallinlove
fallinlove zei op 13 dec 2012 - 20:06:
WOW!!!!!
Had zin om wat te lezen en toen kwam ik hier.
Vervolg a.u.b.
Mag ik een melding als je verder bent?

Ben het eens met Vamtwii

Twiheart die heart <3 <3 <3


Vamtwii
Vamtwii zei op 19 okt 2012 - 20:23:
Oeh! Stel je eens voor..
Komt hier geen vervolg op?
Echt mooi zeg, wow.

Twiheart die heart.>3


Pline
Pline zei op 21 juni 2012 - 13:04:
Omg!!
Dit is gewoon geniaal... kan je daar geen vervolg op maken want eigenlijk wil ik nu wel weten hoe het verder gaat ^^
xxx