Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Back For You / Zarry » 001

Back For You / Zarry

3 maart 2013 - 20:35

243

8

482



001

Ik probeer om over de jongens zelf te schrijven xD Weet niet of dit lukt... But enjoy !!

Ik slenter door de straat. Ik haal mijn handen door mijn warrige krullen. Ik kijk om me heen. Ik zie een klein meisje samen met haar moeder hand in hand lopen. Het is koud. Ik doe mijn handen wat dieper in de zak van mijn jas. Dan blijf ik staan. Voor me staat een hek met daar achter een rijtjes huis. Ik doe het hekje open en sluit hem daarna weer. Ik kijk door het raam om te kijken of diegene wel thuis is. Ik loop naar de deur en als ik net aan wil bellen wordt de deur open gegooit. ''Ha ! Die Harry kom binnen!''. Een jongen met zwarte haren staat voor me met een brede glimlach. Ik stap over de drempel en loop naar binnen. De jongen wijst naar de kapstok. ''Hang je jas op!''. Ik doe mijn lange zwarte jas uit en hang hem op de kapstok waar de jongen net naar wees. Ik loop vervolgens achter de jongen aan naar de woonkamer. Het is een kleine maar gezellige kamer met alle benodigde dingen. Een witte bank, een zwarte tv, een eettafel, een klein tafeltje voor de bank. Nou ja eigenlijk alles wel. Ik nam plaats op de witte bank.

Sorry kort stukje wil eerst weten wat jullie er van vinden !
O ja als er spel fouten in staan meld het dan !
Er is namelijk iets met mijn laptop dat die alle woorden fout rekend en dus alles is rood onderstreept...


Reacties:

1 2

ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 21 mei 2013 - 21:13:
Snle verder, geef je me dan een meldingg?


Faylinn
Faylinn zei op 9 mei 2013 - 17:34:
heel leuk echt waar!!
alleen je begint zinnen wel vaak met ik. ik vind dat raar lezen maar ik wil heeeeeeeel graag een melding bij de volgende


Tomlinbear
Tomlinbear zei op 17 maart 2013 - 23:50:
Ik wil wel mee lezen. ^^


Ims
Ims zei op 4 maart 2013 - 22:42:
leuk begin!!!


jessiejessie
jessiejessie zei op 4 maart 2013 - 15:02:
cool goed beginjessie