Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » 31

Fake... [AF!]

15 juni 2013 - 21:46

950

15

710



31

WRITTEN BY IVANA! Hellow, het laatste hoofdstuk van Fake...! Hierna alleen nog maar een Epiloog en een dankwoord... Enjoy dit laatste hoofdstuk mensen! XOXO Het Beroemde Klopgeestenduo.

Harry:
De jongens komen samen met politieagenten binnenstormen. Het zijn er minder dan eerst. Zouden ze Edward hebben opgepakt? Tijd om er verder over na te denken heb ik niet. Mijn boeien zijn los en Louis trekt me overeind. ‘Ik heb je gemist bro,’zegt hij snikkend. Ik knik en vlieg hem dan om de hals.
’Ik jou ook bro.’ Ik begin te huilen en alle emoties komen eruit. Louis strijk geruststellend over mijn rug. In de bunker klinkt nog een vrolijke kreet, die van Perrie. ‘Zayn!’ Ik kijk over Louis’ schouder en zie Zayn dolblij op Perrie afrennen. ‘Perrie! Thank god!’ Ze zoenen elkaar hartstochtelijk. Dan valt mijn blik op Eleanor. Snel laat ik Louis los. ‘Ga maar van Eleanor genieten.’ Hij geeft me een knikje en loopt dan op Eleanor af. Ook zij zoenen hartstochtelijk. Ik kijk naar May, ze staat er wat verloren bij.
Opeens nemen mijn emoties de overhand. Ik loop naar haar toe en zoen haar, ze zoent vrolijk terug.
Er klinkt een klein kuchje en ik kijk gegeneerd op. ‘Oeps.’ We lachen en lopen dan de bunker uit. Eindelijk vrij. Zodra mijn ogen helemaal aan het licht gewend zijn kijk ik de open plek rond.
Mijn oog valt op Gemma. ‘Gemma?!’ Ze kijkt op en een brede glimlach komt op haar gezicht.
Ze rent naar me toe en vliegt me om de hals. ’Harry, thank god.’ Ik knuffel haar stevig en duw haar dan een stukje van me af. ‘Wat? Waarom? Hoe?’ Gemma kijkt me bedroefd aan. ‘Edward had me meegenomen vanuit Holmes Chapel. Ik moest gedwongen met hem meedoen.’ Ik sis en Gemma wrijft geruststellend over mijn arm. ‘Maar hé, ik heb jullie uiteindelijk wel vrij gekregen.’
Ik glimlach breed en knik. ‘Dank je dan maar.’ We lopen ondertussen richting de oprit. Zodra we daar aankomen zie ik dat Edward in een politieauto word geplaatst. Hij kijkt ons boos aan, dan rijd de auto weg. Eén van de agenten komt op ons groepje op. ‘Carl,’ zegt Gemma. ‘Goed gedaan.’ Hij glimlacht licht. ‘Voor mijn dochter.’ Ik slik. ‘Wat heeft Edward gedaan?’ Carl kijkt bedroefd. ‘Hij heeft haar misbruikt.’ Ik adem geschokt in. ‘Nee.’ Carl knikt. ‘Helaas wel.’ Ik kijk de jongens even snel aan.
‘We maken het goed. We komen een keer langs.’ Carl fleurt op. ’Dat zou ze geweldig vinden! Ze is een grote fan.’ We knikken en Carl loopt weg. We staan nu bij de auto’s en de jongens kijken een beetje raar naar mij en May. Mijn arm ligt om haar middel, dan besef ik dat ik haar nog niet heb voorgesteld. ‘Well, ehm guys. Dit is May.’ De jongens lachen eventjes naar haar en stellen zich voor.
May glimlacht terug. ‘Leuk jullie te ontmoeten.’ Gemma glimlacht en stapt in de auto. ‘Komen jullie? Jullie zijn tenslotte vrij en dat moet wel gevierd worden.’ We glimlachen allemaal en stappen in.

De dag van de rechtszaak

Nerveus zitten we in de auto. Vandaag is de dag. De dag dat we moeten getuigen, de dag dat Edward zijn straf krijgt te horen. Er zijn al meerdere zittingen geweest, toen hebben ze naar het bewijs gekeken. Nu zijn wij aan de beurt. Ik kijk naar May die naast me zit. Voor haar is het extra zwaar. Het is toch haar ex-vriendje. Ik knijp even geruststellend in haar hand die in de mijne ligt.
Ze is de mijne, ja dat hoor je goed. We zijn sinds een week een stelletje. Verliefd kijkt ze me aan.
‘Dit voelt zo raar. Ik ga naar de rechtszaak van mijn ex-vriendje met mijn huidige vriendje, omdat mijn ex-vriendje de tweelingbroer is van mijn huidige vriendje en dat heeft misbruikt.’ Ik lach en knik.
‘Maar het is het waard. Hij zal ons een hele lange tijd met rust laten. Hoop ik.’ Ze knikt instemmend.
We arriveren ondertussen bij het gebouw waarin de rechtszaak wordt behandeld. De auto word geparkeerd en we stappen uit. We banen ons een weg door de fans en paparazzi en belanden dan uiteindelijk in de zaal. We zitten met zijn negen op een rij in de rechtszaal, vooraan. Achter ons zitten fans, familieleden, slachtoffers, getuigen en politieagenten die bij de aanhouding zijn betrokken.
Edward word binnengebracht en neergezet in een stoel. Zijn boeien worden aan een ring vastgemaakt en hij kijkt woedend naar ons om. Snel richt ik mijn blik op May, ze kijkt doodsbang naar Edward. Arme meid. ‘Allemaal staan,’’ roept een man. We gaan staan en de rechters komen binnen. Zodra zij zitten mogen ook wij weer gaan zitten. De rechter opent de zitting en begint met het doornemen van de al gevonden bewijzen, daarna roept hij de getuigen op. Als bijna iedereen is geweest vraagt hij mij naar voren. ‘Ik roep getuige Harry Styles op.’ Ik slik, May knijpt bemoedigend in mijn hand en ik loop naar voren.
Mijn verklaring en de rest van de rechtszaak is in een waas aan mijn voorbijgegaan, maar nu ben ik klaar wakker. ‘We hebben overlegd en we zijn tot een straf gekomen,’ May pakt mijn hand en knijpt erin. Ik slik en kijk naar de anderen. Ook zij zien er niet bepaald rustig uit. Tenslotte kijk ik naar Edward. Hij staat en kijkt naar de rechter. Geen spoor van enige emotie is te zien. De rechter schraapt zijn keel. ‘Wij, de rechtbank van London, veroordelen u tot levenslange straf wegens ontvoering, dwang en mishandeling. Zaak gesloten. Voer hem weg.’ De rechter slaat met zijn hamer op het daarvoor bestemde blok en loopt de zaal uit. Politieagenten lopen naar Edward toe en nemen hem mee. Opgelucht kijken we hem na, maar voordat ze de zaal uitlopen vertrekt zijn gezicht woedend. ‘Ik zal jullie nog wel krijgen! Let op Harold Edward Styles! IK ZAL JE KRIJGEN!’ en met die woorden slaan de deuren dicht.


Reacties:

1 2 3

RivLovee
RivLovee zei op 15 dec 2013 - 17:04:
I L O V E T H I S S T O R Y S O M U C H < 3


falinlove1D
falinlove1D zei op 16 juni 2013 - 21:44:
jeej ze hebben hem te pakken!!!!
happy end!!!!
dit verhaal was serieus super super super super goed!!!
jammer dat het is afgelopen......
xxxx


Ims
Ims zei op 16 juni 2013 - 19:25:
PAMPAMPAM.......

I loved it!!!

XxxXxxXxxXxxX


Tallietje
Tallietje zei op 16 juni 2013 - 13:21:
wauwww,,, dit verhaal was echt suppeerr

greetzz


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 16 juni 2013 - 11:35:
WAUW
A M A Z I N G S T O R Y !
Uiteindelijk komt alles weer goed
WAAAUUWWWWWWWWWWW
Benieuwd naar epiloog...
XXX