Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Fourteen

Meant To Be - Harry Styles

30 juni 2013 - 17:54

1067

14

971



Chapter Fourteen

Sorry dat het zo lang duurde om weer een nieuw hoofdstuk te posten maar ik had echt even een paar dagen nodig om uit te rusten en even niks te doen. Heel erg bedankt voor alle lieve reacties! I hope you like it x Image and video hosting by TinyPic

Harry was weg en ik stond daar maar een beetje te staren naar de plek waar hij een paar minuten geleden stond. Eerst zei hij tegen die jongen dat hij van me af moest blijven en daarna ging hij zelf weg… Hij dacht echt dat ik met die viespeuk wilde zoenen volgens mij. Maar hij heeft er geen recht op om boos op me te zijn want wat hij deed…
Ik zuchtte en liep richting de uitgang. Er stonden al taxi’s voor de deur dus ik stapte meteen in een taxi. Toen we bij mijn huis waren aangekomen betaalde ik de chauffeur en stapte uit. Ik wankelde naar de deur, ik kon niet eens meer normaal op mijn benen staan. Ik stak de sleutel in het slot en deed de deur open. De lichten stonden nog aan en ik hoorde stemmen uit de woonkamer komen. Toen ik de woonkamer inliep zag ik de bezorgde gezichten van de jongens en Alisa. Alisa sprong meteen op en gaf me een dikke knuffel.
“Waar was je Amelie! We waren zo bezorgd om je, we hebben je zo vaak gebeld!” Zei ze toen ze klaar was met mij te knuffelen.
“Uhmh ja uhh sorry ik wilde alleen even een stukje lopen,” mompelde ik terwijl ik rechtop probeerde te staan.
“Oh god Amelie, hoeveel heb je wel niet gedronken?” Zei Alisa terwijl ze me ondersteunde.
“Kom ik breng je naar je kamer dan kan je even uitrusten en morgen praten we er wel over, Niall kan je me even helpen?” Zei ze terwijl ze haar arm om me heen deed.
Niall stond op en deed ook een arm om me heen en we liepen samen naar mijn slaapkamer.
Toen we in mijn slaapkamer waren aangekomen liet ik me achterover vallen op mijn bed en dat is ook het laatste wat ik me nog kan herinneren…
De volgende ochtend werd ik wakker met een barstende koppijn. Pff waarom had ik ook zoveel moeten drinken. Ik stond op en liep naar de badkamer om even een douche te nemen zodat ik me wat beter zou voelen. Ik zette de douche aan en liet het warme water over mijn lichaam stromen. Ik stond daar een tijdje onder de douche te denken aan Harry en aan wat ik had gezien. Overdreef ik misschien een beetje? Nee… het zag er zo echt uit…
Ik werd uit mijn gedachten gehaald door het geklop op de deur van de badkamer.
“Ja?” Riep ik toen ik terwijl ik de douche uitzette.
“Kom je? Het ontbijt staat klaar,” riep Alisa terug.
“Jaajaa ik kom eraan,” mompelde ik en stapte uit de douche.
Nadat ik me droog had gemaakt en mijn kleren had aangetrokken liep ik naar de woonkamer met nog steeds een barstende koppijn.
“Goedemorgen,” zei Alisa vrolijk.
“Pff doe niet zo blij man, het is nog vroeg…” Zei ik geïrriteerd terwijl ik met mijn middelvingers mijn slapen masseerde.
Net op dat moment kwam Niall uit de slaapkamer van Alisa lopen met een handdoek om zijn middel.
“Alisa ik denk dat je de volgende keer XL moet ko-” Niall zag me blijkbaar niet en stond midden in de woonkamer stil met een pakje condooms in zijn handen (even tussendoor om misverstanden te voorkomen, de woonkamer en de keuken zijn in één ruimte zoiets ongeveer).
“Oh, daarom ben je zo vrolijk,” zei ik nog steeds op dezelfde toon als net.
Normaal zou ik Alisa niet met rust laten totdat ze alles één voor één aan me had verteld maar nu had ik zelfs daar geen zin in.
Ik pakte mijn vork en begon een beetje te spelen met de olijven die op mijn bord lagen.
“Uhhm Niall kan je ons misschien even alleen laten… Ik en Amelie moeten even praten,” zei Alisa.
“Uh ja ik uhhm ik ga wel naar de winkel om condooms te halen dan,” stotterde hij en hij liep snel de deur uit met nog steeds zijn handdoek om zijn middel.
Oh wat was hij toch een sukkeltje, hij werd net ook al zo rood toen ik zag dat hij met een pakje condooms naar ons toe kwam.
“Oh god, Niall…” Net toen Alisa opstond om de deur open de maken voor hem hoorden we de bel een paar keer haastig achter elkaar ringelen.
Alisa deed de deur open en Niall viel op de grond.
“Shit, de paparazzi stond voor de deur… Ze hebben foto’s van me gemaakt.”
Alisa lag in een deuk en er ontsnapte ook een klein lachje uit mijn mond. Niall was echt nog een klein onhandig schattig jongetje.
“Tja Niall dan moet jij maar weten dat je niet half naakt op straat moet gaan,” zei Alisa toen ze uitgelachen was.
“Maar jij moet wel echt weg hoor meneertje,” zei Alisa terwijl ze Niall overeind hielp.
“Ik ga echt niet meer naar buiten vandaag, ik sta echt voorschut.” Toen hij dat zei keek hij er echt ernstig bij.
“Maakt niet uit Nialler je staat echt niet voorschut, de fans zullen het vast leuk vinden,” zei ik met een knipoog.
“Hij is van mij hoor.” En Alisa maakte een pruillip.
“Ik zou jou ook nooit laten gaan, jij bent Nialls prinsesje.” En Niall gaf Alisa een zoen.
“Ik pak wel een voorraad eten en sluit me op in je kamer tot jullie klaar zijn met praten goed?” Niall keek Alisa vragen aan.
Alisa knikte, Niall gaf haar nog vlug een zoen en liep naar Alisa haar kamer.
“Zoo, kom jij eens even hier,” zei Alisa terwijl ze op de bank ging zitten en op de lege plaats naast haar klopte.
Ik stond met tegenzin op en ging naast haar zitten. Ik had geen zin om nu hierover te gaan praten.
“Vertel eens wat er aan de hand is Amelie, wat is er gebeurd tijdens de award show? Je viel opeens flauw en de dag erna liep je rond als een zombie.”
“Het is niks…” Zei ik terwijl ik aan de mouw van mijn blouse friemelde.
“Ik dacht dat we vrienden waren, ik dacht dat je me zag als je zusje… Dat we er altijd voor elkaar zouden zijn in goede en slechte tijden?”
Ze had gelijk, ik had dit allemaal tegen haar gezegd toen Melisa was overleden en Alisa zich in de kamer had opgesloten.
“Tuurlijk zie ik je als een zusje Alisa! Maar je weet hoe moeilijk ik het altijd vind om over dingen te praten…” Zei ik.
“Ik weet het Amelie… Maar ik wil er voor je zijn.” Alisa pakte mijn hand vast en knikte naar me.
“Tijdens de award show toen ik stond te praten met Perrie zag ik Harry… H-hij…” Ik slikte.
“Hij?” Alisa keek me vragend aan.


Reacties:

1 2 3

shania13
shania13 zei op 1 juli 2013 - 15:26:
Zeg me dat het niet waar is! ZEG ME DAT HET NIET WAAR IS!!!
snel verder
xxx


tamarastyles
tamarastyles zei op 1 juli 2013 - 7:59:
Hij zoendr haar! Zeker weten.
Niall erg slim, je had ook gewoon terug naar alisa's kamer kunnen gaan iets aantrekken en de condooms wegleggen. Maar nee hoor jij gaat even op staat laten zoen wat je die nacht allemaal hebt gedaan


PrincesLolly
PrincesLolly zei op 1 juli 2013 - 0:16:
Hahaha dit is echt genius!
Really love it!
Mag ik melding blijven houden.?

Kusje x


MichelleSky zei op 30 juni 2013 - 22:58:
noooooooooooo ga snel verder!! ik wil het weten!! haha en natuurlijk een melding!! XXXX


loveyouxx
loveyouxx zei op 30 juni 2013 - 22:07:
wat heeft ze nu gezien????
Grrr....ik wordt gek hier!!
Geef me melding voor de volgende plzz